Kipeä nilkka ja laskettelu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei, nilkassani oli ilmeisesti aikasemmin, eli noin 4vko ennen lääkärikäyntiä, hiusmurtuma ja lääkäri suositteli että ottaisi 4vkoa rauhallisemmin. Heti seuraavana päivänä oli peli jääkiekkossa, nilkkassa tuntui jonkun verran kipua mutta pystyi pelaamaan. Semmoinen juttu, että ensi viikolla eli 2viikoa tuosta lääkärikäynnistä, olisi tarkoitus mennä laskettelemaan. Osaako ketään sanoa mitä nilkka tykkää laskettelusta ? Mono taitaa tukea tosi hyvin, mutta toisaalta siinä tulee kai aika äkkinäisiä käännöksia. Miten kivuliasta laskettelu siis mahtaa olla vai pystyykö ollenkaan, niin pitkä aika itsellä kun viimeksi laskettelin niin en osaa oikein arvioida... ja vastauksia olisi mukava saada pikaisesti niin tietää varaako matkan !

Missähän kohtaa nilkkaa tuo hiusmurtuma on mahdollisesti ollut?
Itse ohjeistaisin, että kannattaa tollaset pikkuvammatkin parannella kunnolla. Liian aikainen repiminen yleensä vain pitkittää koko toipumisprosessia. Laskettelussa kuitenkin nilkkaan tulee kuormitusta ja vääntöä monosta huolimatta.

aikas tossa alhaalla, heti jalanpohjan yläpuolella tai siis siin sen törröttävän luun vieres. vaikee selittää järkevän kuulosest...

Osaako ketään sanoa mitä nilkka tykkää laskettelusta ? Mono taitaa tukea tosi hyvin, mutta toisaalta siinä tulee kai aika äkkinäisiä käännöksia. Miten kivuliasta laskettelu siis mahtaa olla vai pystyykö ollenkaan, niin pitkä aika itsellä kun viimeksi laskettelin niin en osaa oikein arvioida... ja vastauksia olisi mukava saada pikaisesti niin tietää varaako matkan !
Kukaan ei voi etukäteen varmasti sanoa miten tuossa käy! Jos pystyit luistelemaan, niin kyllä vääntöjen puolesta pystyt varmasti laskemaankin, mutta enemmän minua huolestuttaisi tärinä ja iskut, joita laskettelussa tulee!!

Omaa lasta en päästäisi tuossa tilanteessa rinteeseen, enkä menisi itsekkään! Eli tuosta voit päätellä mitä mieltä olen tilanteestasi..

Latest posts

Back
Ylös Bottom