Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tylerd sanoi:Juu kyllä ne höyrykeittimellä sen tekee, ilman sitä ei niin "klimppiintyvää" ja hyvää riisiä saa.
Jaa Vittu mä olen luullut, että riisikeitin ja höyrykeitin on yks ja sama asia.......eri nimi vaan. Tossa minkä netistä poimin on 0,3l riisinkypsennysastia......Iinez sanoi:Juu, on mulla höyrykeitinkin, mutta en mä sillä kyllä riisiä ole keittänyt. Höyrykeitin sopii paremmin kasvisten ja vihannesten höyryttämiseen (että vitamiinit säilyy), mutta en ole kyllä koskaan nähnyt riisiä höyrytettävän Riisikeittimellä voi vaikuttaa riisin koostumukseen: esim. jos laitat vettä enemmän, ei riisistä niin "klimppiintyvää" tule, mutta itse kun just tykkään sellaisesta "klimppiintyvästä" niin en ole sitä vettä niin paljon laittanut.
Tylerd sanoi:Jaa Vittu mä olen luullut, että riisikeitin ja höyrykeitin on yks ja sama asia.......eri nimi vaan. Tossa minkä netistä poimin on 0,3l riisinkypsennysastia......
Sun koiras on juppi, ei kelpaa kuin kinkkiriisi. :DQuadzilla sanoi:jos riisiä pruukaa hurtille syöttää.
Jamie Oliverilta opittua: riisit kattilaan kiehumaan 5 minuutiksi (siis veteen) ja sitten kiehuvan veden päälle foliolla peitettynä siivilään toiseksi viideksi minuutiksi. Olen tuon jälkimmäisen vaiheen tehnyt höyrykattilan yläosassa, hyvin ne kypsyy riisit siinäkin. Klimppiytymisestä ei ole tietoa kun syön tummaa riisiä, joka on aika irtonaista tavaraa laittotavasta riippumatta.Iinez sanoi:Juu, on mulla höyrykeitinkin, mutta en mä sillä kyllä riisiä ole keittänyt. Höyrykeitin sopii paremmin kasvisten ja vihannesten höyryttämiseen (että vitamiinit säilyy), mutta en ole kyllä koskaan nähnyt riisiä höyrytettävän
Juppihan se, mutta se syö vain risellan tummaaMike sanoi:Sun koiras on juppi, ei kelpaa kuin kinkkiriisi. :D
metalman sanoi:jasmiiniriisistä tulee melkein sellasta kinukkipuuroriisiä ihan keittämälläkin. mutta varmasti parempi tuolla masiinalla.
Mitä mahdat tarkoittaa tuolla yllättävän paljolla rasvalla, kun kiinalaisessa keittiössä kaikki joko paistetaan tai uppopaistetaan kiehuvassa öljyssä? Lisäksi keittiön perusidiksiin kuuluu käyttää lihasta niitä rasvaisempia osia eikä mitään filettä.training_day sanoi:Hiukan mutta onko kenelläkään minkäänlaista hajua kinkkisafkan ravintoarvoista?
Olen joskus kuullut huhua, että niissä olisi yllättävänkin paljon rasvaa, mutta mikä mahtaa olla totuus...?
Oonko mä nähnyt ihan päin seiniä, vai onko tuolla firmalla jonkinasteinen liike Helsingissä? Voisin kivekseni lyödä vetoa että tuon nimen olen moneen otteeseen jossain nähnyt.fish sanoi:Clas Ohlsonilta (hitaan yhteyden käyttäjä: älä klikkaa) ostin suomesta, hintaa 24,99€, yhtä hyvin toimii kuin kalliimmatkin. Tuo kuva on ruotsalaisilta sivuilta kun ei suomen sivuilla ole tuotteita.