King Diamond Tavastialla huhtikuussa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mahtava keikka oli kyllä oulun suunalla. Eturivistä oli hyvä katsoa ja huutaa mukana. Flunssa Kingiä lienee vielä vaivasi kun jäi myös the invisble guest aikaisemmasta set listististä pois.

Pahaa teki kuunnella ääntä. Muuten tosi yes, paitsi biisilista ja ääni. Saas nähdä tuleeko Hesan keikkaa ollenkaan.

Come to the Sabbathin alku oli sellanen, että en ole ikinä nähnyt vastaavaa karismaa.

Olin Pakkahuoneella siinä ihan edessä ja oli kyllä kauhee paine joka puolelta siinä keikan alussa ja vähän ennen keikkaa. Yks tyttö siitä edestä poistettiin kun ilmeisesti heikotti kun paino kovaa sitä etuaitaa vasten. Haittas vähän musiikinkuuntelua siinä edessä olo, mutta oli ainakin hyvä näkyvyys. Enpä oo ikinä ollut vastaavassa ryysiksessä ihan lavan edessä.

Ihan hyvä keikka oli. Tosin pisti hymyilyttämään se kun alussa ne tyypit kaavut päällä oli jotain roudareita, joille oli pistetty lakana päälle. Kahdella oli ainakin valkoiset juoksulenkkarit jalassa. :D :rock:

Piti pistää heti kotio tullessa päivitys tähän treadiin.Kingiä oltiin Tavastialla katsomassa.Kova oli keikka,tosin Kingin ääni ei täysin iskussa ollut.Unkarilainen taustalaulaja paikkaili vissiin aika tavalla korkeimpia falsettiosuuksia.Bändi oli kovassa iskussa mutta niin olin minäkin.Hyvä että soitti paljon vanhoja biisejä,uudet vähän hakuses.Varsinkin Mercyful Fate-biisit oli mannaa...

Ite olin tavastialla sunnuntaina ja voi jumalauta että oli kyllä kovin keikka pitkiin aikoihin! Lavasteet olivat ihan mahtavat ja show muutenkin upea. Mutta kaiken kruunasi kyllä kaikkensa antanut Herra Diamond! Vaikka miekkosella olikin pieniä ääniongelmia niin ei se menoa haitannut ollenkaan. King tuli nähtyä myös House of God kiertueen aikana tavastialla mutta ei kyllä pysty sanoa kumpi olisi parempi ollut, nyt taisi ainakin olla siistimmät lavasteet ja enemmän showta mukana. Hail to the King!

Back
Ylös Bottom