Sitä vain että Kilpi on saatanan in tällä hetkellä. Ylivoimaisesti paras metalliorkesteri joka Suomeksi laulaa, ei ole Rautiaisella alkuunkaan jakoa.
www.kilpi.com
www.kilpi.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Sitä vain että Kilpi on saatanan in tällä hetkellä. Ylivoimaisesti paras metalliorkesteri joka Suomeksi laulaa, ei ole Rautiaisella alkuunkaan jakoa.
www.kilpi.com
Viikate rocks..soulsick sanoi:kyllä suomesta löytyy parempia suomeksi laulavia bändejä IMO. esim. niskis, kotsa, sotajumala, horna, viikate ym.
NYSSE sanoi:Perinneheviä paremmasta päästä.Tältä hevi kuullosti aikojen alussa.
Itse taas diggailen nimenomaan laulajan äänestä. Helvetin hyvin vetää.Kusimato sanoi:Laulaja pilaa koko bändin IMO.
AnaMaki sanoi:Itse taas diggailen nimenomaan laulajan äänestä. Helvetin hyvin vetää.
Olen samaa mieltä. Onhan noita parempia vaikka kuinka paljon, noiden lisäksi Ruoska ja Mokoma ainakin. Aika taakii sittii toi Kilpi :down:soulsick sanoi:nyt tulee vähän erilainen mielipide. lähdetään liikkeelle lyriikoista:
suurimmaksi osaksi aivan naurettavia, esim. vääryydet oikaistaan/munille potkaistaan. hahhah. tai villin vaaran kosto. mitä se oikein tarkoittaa?! voiko villi vaara kostaa?
laulu on ärsyttävää, vihaan kylläkin kaikkia bändejä missä on laulaja, joka kiekuu.
kyllä suomesta löytyy parempia suomeksi laulavia bändejä IMO. esim. niskis, kotsa, sotajumala, horna, viikate ym.

viltteri sanoi:Ja englanninkieliset lyriikat on sitten automaattisesti täyttä tavaraa? Kilven tyypit kertoivat jossain haastattelussa, että enganniksi saa laulaa ihan mitä tahansa tuubaa eikä kukaan huomaa mitään. Sitten kun laulaa suomeksi, kaikki kiinnittävät huomiota sanoihin ja sanomista tulee.
Muistellaanpa vaikka miten se Hurriganesin 'Get on' menee...