GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

kilpailijameeting????

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piude
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
54
Tietääkö kukaan, että edeltääkö tulevia fit-kisoja kilpailijameeting tai vastaava kokoontuminen? Minkäänlaista yhteydenottoa ei järjestävältä taholta ole asiasta kuulunut ja alkaa tuo aika käydä vähiin. Tässä tuntee olevansa jokseenkin pihalla - ja kisaamaan pitäisi mennä.

Kaveri on menossa kisoihin ja hänelle oli sähköpostiin tupsahtanut 5.4 meili, jossa oli seuraavanlaista tietoa kilpailijakokouksesta:

"Kilpailijakokous 16. huhtikuuta, kello 19.00

Nutri Plus Fitness Classic -kilpailun kilpailijakokous pidetään Ramada Hotel President, Pienessä Auditoriossa (Osoite: Eteläinen Rautatienkatu 4, puh. 09-691 31 01). Tilaisuus on pakollinen jokaiselle kilpailijalle."

Piude, ota ihmeessä yhteyttä "Khei Phiihin", koska todennäköisesti sinun mailiosoite puuttuu kyseiseiltä postituslistalta. Jos tulee vaikka jotain muutoksia, niin ei jää tärkeää tietoa tulematta.

Tilanne päivitetty; soitin juuri KP:lle, jolta olin saanut meiliä aiemmin tänä aamulla. Olin todellakin jäänyt pois postituslistalta, vaikka minut on sinne omasta ja PS-fitnessin puolesta ilmoitettu... että näinkin voi käydä. Hidas se on minullakin tuo sytystys kun en asiasta aiemmin huolestunut... ;) Ei kai siinä muuten mitään - olisin vain missannut pakollisen meetingin ja myöhästynyt kultsalta muutaman tunnin... :D . Taitaa tuo oma aivotoiminta hyytyä kokonaan näin dieetin edetessä; onneksi täältä saa apua! Minä jatkan viimeistelyä - valmistautukaa te kannustamaan meitä kaikkia kilpailijoita!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom