Kill Bill: Vol. 1 >< Vol. 2?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bateman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Eilen tuli katsottua sitten tuo Kill Bill kakkonenkin..

Vaikka kyse on vain yhdestä leffasta niin oli noiden välillä minun mielestä vissi ero.

Ite tykkäsin tästä kakkosesta enemmän. Oli enemmän Tarantinomainen läpänheittoineen, huumorineen jne. kuin eka osa.

Kävin kans eilen kattoo. Moni oli sanonu, et kakkonen ei oo läheskään niin hyvä ku ykönen. Mun mielestä noita kahta ei voi ees verrata. Kummatkin oli mun mielestä TAJUTTOMAN hyviä! Ykkösessä lyötiin simona verta ruutuun ja toimintaakin riittämiin. Mitä turhaa sitä on toiseen kertaa enää tehdä. Mun mielestä hyvä, että keskityttiin vähän eri juttuihin. Täydet :5: lähtee kummallekin pätkälle...ja varsinkin Umalle, huhhuh! Ei tarvi laittaa ruuduntäydeltä tissejä ja erikoistehosteita, kun satsataan näyttelijäsuorituksiin! :worship:

Jos arvostellaan 1 ja 2 osa kokonaisuutena niin todella hyvä, mutta jos erikseen niin 1 osa mahtava ja 2 osa katsottava.

Olis kiva nähdä vol.1 se japsi versio mutta ei kai siinä ole muuta kuin pidempi anime pätkä ja se blue leaves taistelupätkä kokonaan väreissä.

Triviaa Kill Bill vol 1:stä!

Sheriffi, joka saapuu kirkkoon murhapaikalle on sama, joka tapetaan "Hämärästä Ammunkoittoon"-elokuvassa

"Michael Parks plays Sheriff Earl McGraw, the same character that the Gecko brothers killed at the beginning of the Tarantino-written From Dusk Till Dawn (1996). Also, Parks' real son, James Parks, reprises his own role of Deputy McGraw ("son #1") from From Dusk Till Dawn 2: Texas Blood Money (1999) (V)."

Kill Bill vol 1 triviaa IMDB:ssä

Muutenkin Tarantino sotkee pieniä, lähes huomaamattomia viestejä ja nokkeluuksia elokuviinsa. Tässä muutamia suosikkejani "Pulp Fiction" -elokuvasta:

"When Butch is going back to his apartment to get his watch, he walks by a window of someone's house. As he walks by, you can hear a radio or a TV playing. If you listen closely, you can hear that a trophy was stolen from Jackrabbit Slims. This tells you that Mia and Vincent didn't actually win the trophy in the twist contest, but they stole it."

"In the scene where Butch is deciding to leave the place with the gimp there is a Killian's Irish Red sign on the right and Tennessee license plates on the left of the set. On the neon sign all of the letters of the sign are burnt out except KILL and ED. Butch can either decide to go to Tennessee and walk out the door on the left or he can go right to the sign that says KILL ZED. The letter Z comes from the keychain he is holding in his hand."

"Vincent Vega doesn't have much luck with bathrooms: He emerges from the bathroom at Mia Wallace's place to find her overdosing. He is heavily criticised by Jules in Jimmy's bathroom for soiling the towel. He emerges from the bathroom at the coffee shop to find a robbery is occurring. After he shoots Brett, a guy comes out of the bathroom with a "hand cannon" and tries to shoot him. Finally, he emerges from the bathroom at Butch Coolidge's flat and is shot dead by Butch."

~Proxi~ sanoi:
Olis kiva nähdä vol.1 se japsi versio mutta ei kai siinä ole muuta kuin pidempi anime pätkä ja se blue leaves taistelupätkä kokonaan väreissä.

Katsoin tuon just perjantaina ennen vol. 2 ensi-iltaa. On siinä pari muuta pientä juttua mitä teatteriversiossa ei ollut, esim. Sofien toisenkin käden amputointi näytetään.

Loistavia leffoja molemmat. B-filmi henkisyydellä leikittely iski muhun ihan täysin, ja musiikki oli ihan ehdotonta plussaa. Gorea kakkosessa selvästi vähemmän kuin ykkösessä, ja Tarantinomaiseen dialogiin oli panostettu enemmän.

:4:

N.O.Kummonen sanoi:
Muutenkin Tarantino sotkee pieniä, lähes huomaamattomia viestejä ja nokkeluuksia elokuviinsa. Tässä muutamia suosikkejani "Pulp Fiction" -elokuvasta:

Nää oli ihan huippuja :D (Pitää varmaan tarkistaa asia kun pääsee himaan)

Lisää tällaisia! :piis: out!

Itse pidin kakkosesta enemmän, koska ykkönen oli täynnä mesoamista ja sarjakuvamaista kerrontaa.

Mutta en mitenkään erityisen otettu ollut kummastakaan. Kakkososan äidilliset tunteet olivat mielenkiintoinen vastakohta sille kaikelle tappamiselle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kakkonen on kyllä selvää oscar ainesta

varsinkin elävältähautaaminen oli todella nätisti toteutettu ja uma näytteli sen todella hyvin

Tykkään Tarantinon tavasta kaivaa esiin koipalloista 70-luvun näyttelijöitä/tähtiä.

Esimerkkeinä John Travolta (jonka leffaura oli kuollut välillä Saturday Night Fever ---- Pulp Fiction), Pam Grier, Sid Haig, David Carradine, Sonny Chiba, Tom Savini (vanhojen zombie-elokuvien tehostemies, joka oli muuten mukana jonkun lisäravinnefirman ennen-jälkeen haasteessa). http://www.savini.com/transform.htm

Jones sanoi:
Ykkösessä lyötiin simona verta ruutuun ja toimintaakin riittämiin. Mitä turhaa sitä on toiseen kertaa enää tehdä. Mun mielestä hyvä, että keskityttiin vähän eri juttuihin.

Ykkönen taitaa olla vähän enemmän japanin tyyliin tehty, kun taas vol 2 toi etäisesti mieleen Sergio Leonen pätkät...

voi saatana että oli kyllä tylsä leffa, jos mä haluun pelkkää draamaa kattoa ni voin kattoo jotai kauniita ja rohkeita tai salkkareita, pelkäsin oikeesti teatterissa että eikö tää paska lopu koskaan ku se vaan kesti ja kesti. ykkönen oli hyvä

Oon yleensä tykänny Tarantinon leffoista, mutta tuo kill bill vol 1 oli kyllä ihan perseestä, pitää se 2 kuitenki katsoa.

Late^ sanoi:
nyt sitten vaan Vol 3 :sta odottelemaan.

Ei kannata turhaa kovin kauaa odotella, taitaa olla homma kahden leffan jälkeen klar.

Seuraava Tarantino-flikki on WWII (???) -sotaleffa "Inglorious Bastards".

Late^ sanoi:
NEW YORK - “Kill Bill — Vol. 2” isn’t even in theaters yet, but Quentin Tarantino says he’s already planning volume three.

No jopas on markkinat...

My bad. :D

Bateman sanoi:
No jopas on markkinat...

My bad. :D

No noista nyt vielä tiedä miten käy. Tarantinohan intoilee aina vähintään viidestä elokuvasta yhtäaikaa kun mies nyt sattuu olemaan melkoinen leffafriikki. Seuraava projekti voi aivan hyvin olla Bond-uudelleenfilmatisointi, Inglorious Bastards, KB3 tai sitten se huhuttu Vega Brothers. Tuskin hän edes itse tietää varmaksi mitkä noista tulevat toteutumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom