Kike Elomaa - uskomaton kunto 49v.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kattokaapa HS:n NYT-liittteestä toukokuun numerosta Ajantieto-osio! Kike Elomaa poseeraa "nakkisillaan" ja on sellaisessa kunnossa, että kateeksi käy! Siinä on tavoitetta itse kullekin iästä riippumatta. Valitettavasti en pysty sitä tähän nyt kopsaamaan, vaan jos joku pystyis?

Nimimerkillä "Alle nelkyt-eikä lähellekään tossa kunnossa!"

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ja elikäs kyse oli varmaankin HS:n uusimmasta kuukausiliitteestä ;) Kuva on kyllä U-P-E-A ja kaunis mustavalkokuva. Siinähän Kike myös kertoo suhteestaan omaan vartaloon. Tuo kyseinen sarja, jossa ihmiset ovat kropastaan kertoneet kuvineen kaikkineen on muuten ollut ihan mielettömän mielenkiintoinen!!! Olipa kyseessä liikkumaton liikemies tai Kike Elomaa.

Bizz sanoi:
Ja elikäs kyse oli varmaankin HS:n uusimmasta kuukausiliitteestä ;) Kuva on kyllä U-P-E-A ja kaunis mustavalkokuva. Siinähän Kike myös kertoo suhteestaan omaan vartaloon. Tuo kyseinen sarja, jossa ihmiset ovat kropastaan kertoneet kuvineen kaikkineen on muuten ollut ihan mielettömän mielenkiintoinen!!! Olipa kyseessä liikkumaton liikemies tai Kike Elomaa.

Joo, samaa mieltä ollaan. Mietin aamukahvia hörppiessäni ja lehteä selatessani, että olispa tuossa kunnossa kymmenen vuoden päästä. :worship:

Hermeliinin sivuilta löytyi tuo kuva:

kike0004.jpg

On kyllä melkoinen kunto 49-vuotiaalle! :worship:

edit: jos kuva ei näy niin se on myös tuossa liitteenä...

Liitteet

• kike0004.webp
    kike0004.webp
    7,7 KB · Katsottu: 8 171
Zone-sarja -42%
En yhtään vähättele tuota kroppaa, mutta kehaisen vain taas kerran, että kyllä niitä tuloksia ehtii saavuttaa vaikka aloittaakin vasta 54-vuotiaana. Ei vain ole yhtä hyvää valokuvaajaa saatavilla tähän hätään, mutta kokeilin aamulla peilin edessä tuollaista poseerausta, enkä ollut ollenkaan häpeissäni. ;)

leenam sanoi:
... kyllä niitä tuloksia ehtii saavuttaa vaikka aloittaakin vasta 54-vuotiaana.

Aivan varmasti ehtii! :worship: Tämän kun ihmiset tajuaisivat... Pitääpä joskus ohjata äitimuori (59 v) Mistress Kristan sivuille ja näyttää Muskelitädin kuvat, josko tuo siitä vaikka hyvinkin vielä innostuisi! :)

Upeelta näyttää. Jäin itsekin pitkäksi aikaa katsomaan kuvaa, kun se oli kaikin puolin muutenkin onnistunut ja kaunis kuva!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Todella upeaa ja kaunista katsottavaa, kaikki Kiken kuvat mitä siitä on otettu. Respectiä hänelle! Kuvat motivoi treenaamaan että itekin ois vielä vuosi kymmenien päästä kunnossa. Paskapuhetta sellainen että kun ikää tulee niin alkaa vääjäämättä rupsahtamaan ja lihomaan vai mittee!!!?? :hyper:

OmppuO sanoi:
Mieletön kunto! Tän vois laittaa melkein jääkaapin oveen motivoimaan, ettei tulis repsahdeltua.

Mulla on ollut jääkaapin ovessa Kiken kuva viimeiset kymmenen vuotta, mutta siitä huolimatta kuntoni on huono ja kaikki paikat roikkuu, yäk!:itku:
Olen ilmeisestikin syönyt täysin väärin ja vääränlaista sapuskaa. Herkkuperse tosin en ole.
Tai jos treenailen väärin? :eek:
Kike opasti minua treeneissäni -80 luvun lopulla erään kuntosalin avajaisissa, mutta olen ilmeisestikin huono oppilas ja neuvot menivät kuuroille korville!

Mikä mun mielestä uskomattoman kunnon lisäksi on mahtavaa, on se asenne millä Kike elää! Uskomattoman positiivinen ja iloinen ihminen! Tässä päivänä eräänä olin ostamassa iltapukua ja Kike sattui sitten tähän samaiseen putiikkiin ja huudahti minut nähdessään: "Oi, tulee aivan Brigitte Bardot mieleen silloin nuoruuden päivinään!" Ja pian hän oli viereisessä kopissa kokeilemassa mekkoja ja kyselemässä mielipiteitä. Hurja draivi ja ihana persoona, pakko sanoa! :)

Pakko laittaa tänne taas Kike-asiaa. Tänään näkyy Arto Nybergin ohjelmassa olevan Kike haastateltavana, kunto-ohjaajan tittelillä. Muistakaa katsoa TV 1 klo 19.45 alkaen.

Minä nii-in ihhailen Kikkee!:worship:

Kunnioitettava kunto. Siinä todiste, että töitä tekemällä iäkkäämmänkin naisen kroppa voi näyttää todella upealta! :)

Kikellä synttärit huomenna (16.7.) - 51v. :)
Näin Kiken toukokuussa Maskun huoltiksella ja kunto oli mitä parhain :worship:

Latest posts

Back
Ylös Bottom