Kiipeily

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kaupunki
Tampere
Onkos Seinäjoella kiipeilyä harrastavia ihmisiä ja jos on, niin missä käytte kiipeilemässä? Lähinnä seinäkiipeilyä tarkoitan, mutta muustakin saa puhua.

Joskus pikaisesti samaa koitin selvitellä, ja silloin taisin päätyä lopputulokseen, että lähin seinä taitaa olla Kuortaneella urheiluopistolla. Harmi, kiipeily vois olla oikeinkin sopivaa vaihtelua punttien kolistelulle.

Täällä oli ainakin jossain vaiheessa talvea mietinnässä pienen seinän rakentaminen ja jonkunlaisia tilojakin tuolle katsottiin/kyseltiin, mutta en nyt tiedä miten tuolle projektille on käynyt.
Kyseessä oli siis pieni ryhmä seinäjokelaisia kiipeilijöitä ( tai halukkaita aloittelijoita, kuten itsekkin) jotka olisi itse tuollaisen harjoittelutilan rakentanut.

Täällä oli ainakin jossain vaiheessa talvea mietinnässä pienen seinän rakentaminen ja jonkunlaisia tilojakin tuolle katsottiin/kyseltiin, mutta en nyt tiedä miten tuolle projektille on käynyt.
Kyseessä oli siis pieni ryhmä seinäjokelaisia kiipeilijöitä ( tai halukkaita aloittelijoita, kuten itsekkin) jotka olisi itse tuollaisen harjoittelutilan rakentanut.

Toivottavasti ei ainakaan kariutunut, olisi kyllä tervetullut lisä kaupungin liikuntavalikoimaan.

Eipä ole edennyt... Ja aktiivisia harrastajia on minun tietojen mukaan yksi, jolla on oma keivi varastossa. Itse olen sellainen kerran viikkoon harrastelija.

No nyt olisi tila mahdollisesti tiedossa, jos täälä seinäjoella kiipeilystä kiinnostuneita, niin laittakaa mulle yv:tä

Rankkaa puuhaa. Sormet huutaa jeesusmariaa ja käsivarret hapottuu puolivälissä seinää. Kuortaneella pari kertaa kiipeillyt helpointa seinää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom