Kiinnostaisko ketään Hgin alueella vapaaharjoitteluporukka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

Hippa

Okkapukku.
VIP
Oli tuolla akrobatiakurssillakin puhetta, että voisi olla ihan jees ottaa joku porukka kokoon ja käydä vaikkapa kerran viikossa Kisahallilla treenaamassa erilaisia fitnesstä tukevia harjoitteita.

Ihmiset voisi periaatteessa tehdä yksikseen mitä haluaa tai yhdessä harjoitella samaa. Ideana lähinnä se, että tulisi lähdettyä ylipäätään liikkeelle.

Siellä voisi treenata akrobatiaa, voimaliikkeitä, hyppyjä, pressejä, loikkatreeniä, liikkuvuustreeniä tai ihan mitä vaan, mitä mieleen tulee.

Homma ei maksaisi mitään muuta kuin jonkun asteen sitoutumisen hommaan (eli pyrkimys osallistua, etten minä joudu yksin käymään siellä sitten) ja Kisahallin sisäänpääsymaksun, joka on ruhtinaalliset 2 euroa per kerta.

Jos saadaan porukkaa kokoon, voitas miettiä joku sopiva ajankohta, joka kävisi mahdollisimman monelle. Itse kannatan viikonloppuja, koska arki menee töissä, mutta katotaan mitä tästä tulee.

Homman ei tarvi olla sitä, että joka kerta tulee mukaan, mutta tavoite olisi, että siellä joka viikko olisi enemmän kuin yksi ihminen. Jos ei tahdo sellaista porukkaa löytyä, voidaan järkätä noita mahdollisimman usein, kun tarpeeksi osallistujia on (min 2 hlöä).

Miten on? Keskustelua kehiin! :)

Hienoa Hippa! Loistava idea!!! Nyt kun mäkin olen muuttamassa Helsinkiin, niin voisin ja todellakin olisin mukana luultavasti ihan joka viikko! Hienoa, kerrassaan loistavaa. Tää hanke saa todellakin mun kannatuksen ja ehdottomasti mun ääneni. Tätä nyt sitten vaan järkkäämään eteenpäin. Viikonloppu luultavasti olisi paras ajankohta kaikkien kannalta, ja Kisis ainakin juttujen ja tuon hinnan perusteella (lompakkoni äänestää kyllä! :D) on varsin oiva paikka.

Alustavia ilmottautumisia? Kerätäänkö tähän threadiin? Siis kiinnostuneita, ja mieluiten ilmottaa postissa sitten kuinka usein voisi käydä ja tosiaan olisko ihan realistisesti tulossa mukaan... Minä todellakin! Varsinkin kun nyt jäi kokematta tuo akrobatia-kurssi (silti kannatan uutta akrobatia-kurssia keväämmälle, ihan ohjattuna)

Tähän voi nyt alustavasti kerätä kaiken keskustelun ja ilmoittautumiset aiheesta. Katson sitten sopivan ajan kuluttua miltä homma näyttää ja vien asiaa eteenpäin.

Periaatteessa kyllä! Mietityttää vaan se, että tatami tai muu pehmeä alusta olis aika kova juttu kans joskus... onko kisahallilla sellaista lainkaan?

Jääleidi sanoi:
Periaatteessa kyllä! Mietityttää vaan se, että tatami tai muu pehmeä alusta olis aika kova juttu kans joskus... onko kisahallilla sellaista lainkaan?
Totta. Voisihan sitä aloitella harjoittelua kisiksellä ja sitten silloin tällöin (miten sitten esim. meiltä opiskelijoilta liikenee rahaa) varata tatamin jostain. Ja kuten joku tarkkasilmäinen saattoi jo arvellakin, niin kyllä - olen kiinnostunut. Nyt vaan on jo aikas paljon erinäisiä harjoituksia per viikko ja lepopäiviäkin voisi silloin tällöin yrittää pitää, mutta parhaani mukaan voisin tulla mukaan. Lauantai sopis meikäläiselle todennäköisesti parhaiten.

Quottaan tässä itseäni tuosta "vapaaohjelma Fitnesissä"-threadista.

ZannaZ sanoi:
Kai Helsingissä järjestetään myös tuosta joka kerran pidetystä akrobatiakurssista? Hippa! Mitenkäs on? Onko uudesta kurssista vielä tietoa? Entäs miten edistyy se jatkuva/säännöllinen fitnessharjoittelu, jota kaavailit tovi sitten?

Eli mitenkäs nämä hankkeet sujuvat? Lähinnä olisin kiinnostunut tuosta säännöllisestä harjottelusta.

Uusi akrobatiakurssi tulossa keväällä/kesällä. Täytyy sumplia, ettei ne mene päällekäin minkään muun kanssa (muut kurssit, tapahtumat, tapaamiset, pääsykoehässäkät)..

Tuo säännöllinen treenaus on nyt vähän jumissa, kun näyttäisi siltä, että meitä kiinnostuneita on vaan kourallinen. No tietty on sekin enempi kuin ei mitään.

Onkos kellään ideoita hyvästä treeniajankohdasta?

Mulle käy oikeastaan ja ainoastaan sunnuntai tai arkisin klo 17 jälkeen. Lauantaina on jo se akrobatiakurssi 2h, joten mielellään siihen mitään muuta tunge.

Mites muut?

Oisko ideaa järkätä vaikka yksi päivä tässä vielä keväällä, jolloin tulisi sama vetäjä (oli tosi hyvä!) kuin sillä kurssilla oli. Käytäisiin pääasiassa samoja (unohtuneita...) asioita uudelleen läpi ja saataisiin taas vähän potkua tohon akrobatiajuttuun! Olen itekseni jonkin verran tehnyt, mutta tekniikka alkaa unohtua ja kaipaisi vähän "ryhdistämistä". Esim. yhden sunnuntaipäivän vois ihan hyvin asialle pyhittää ja siitä maksaa vetäjälle. Paikat vois olla siihen tyyliin taas, että aamupäivällä joku kisahalli ja ruokailun jälkeen tatami.Oisko kiinnostusta? Se soveltuis siis niillekin jotka ei sille viikonlopun kurssille päässy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom