Kiinnostaisiko henk.koht. valmennus, punttis/ruokailu

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ajattelin tiedustella löytäisinkö tätä kautta henkilön joka olisi kiinnostunut tsemppaamaan ja antamaan henkilökohtaisia neuvoja kolmen lapsen äidille joka on totaalisen kyllästynyt reiluun 10 ylinmääräiseen löllykkään. Olisi mahtava saada joku jolle "tilittää" syömisiään sekä kommentoisi/ehdottaisi sali/aerobista viikkorytmiä. Palstaa kun on lueskellut taka alalla jo pidempään, tuntuu siltä että monet mimmeistä on todella ammattilaisia kehon hyvinvoinnin ja timmissä pitämisen suhteen :worship:
Olen jo muutaman vuoden käynyt espoontorin fitness clubilla ja juuri uusin sopimuksen joten sidottuna kuntoiluu olen ainakin seuraavan vuoden :)
Mietin myös, olisiko "tsemppaajalla" kiinnostusta korvaukseksi ajastaan, hyödyntää kampaajan ammattiani? tyyliin kerran kuussa "katkaisuhoito" +värit sulle ja mun kropan kehityksen tutkailu mulle? :nolo:
Elikkäs, jos joku on jo omiin tavoitteensa päässyt ja haluaa ottaa alleen uuden projektin.. voisinko se kenties olla minä?
Muutkin jotka ovat vaille tai tarjoavat apuaan voisi tähän trheadiin ilmoittautua, tai jos olet treeni/lenkki kaveria vaille.
m_puurtinen@hotmail.com

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%

Latest posts

Back
Ylös Bottom