Kickfighters (oikein hjuva dokumentti)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://t6ll.msn.ee/fight/

Tässä on mukavan laadukas, 50 minuuttia pitkä dokumentti K1-MAX -ottelijoista "John" Wayne Parr, Buakaw ja Masato. Doku alkaa ennen karsintoja vuoden 2005 World MAX GP finaaliin ja jatkuu itse finaaliin asti. Dokumentti seuraa em. ottelijoiden treenausta, valmistautumista turneeseen ja esittelee jonkin verran heidän ajatuksiaan ja elämämäänsä. Dokumentti painottuu jonkin verran Wayne Parriin, ilmeisesti tämä oli tehty hänen kanssaan yhteistyönä.

Jos joku K1-fani ei ole vielä tutustunut K1-MAXiin, tästä on hyvä aloittaa. Tämän jälkeen voitkin alkaa seuraamaan MAXin vanhoja ja tulevia laatuotteluita ja heivata sen heviweit-K1-friikkisirkuksen mäkeen. :)

Pitääpä tutustua. Hyviä kamppailulajidokumetteja ei ole koskaan liikaa. Täytyy kyllä sanoa että viime vuosina K-1:sen taso on laskenut. Ei oikein enää jaksa innostua, niin kuin ennen. K-1 MAXia olen jonkin verran seurannut ja siellä meininki on terveellä pohjalla ja urheilullisuus pääasia.

Ihan hyvä dokkari, muttei mikään tajunnan räjäyttävä. Hyvä et tulee julkisuutta nuille K-1 MAX ottelijoille, kun niiden matsit on armottoman hyvää viihdettä. Ne lyö oikeesti.

Näin sen knockout pätkän siitä Kreikan pojasta joka tuossa hävis sille Thaimaalaiselle. Hienon näkösiä tyrmäyksiä ja melkonen kone lyömään se äijä.

Kaminari sanoi:
Näin sen knockout pätkän siitä Kreikan pojasta joka tuossa hävis sille Thaimaalaiselle. Hienon näkösiä tyrmäyksiä ja melkonen kone lyömään se äijä.

Kyseessä on Mike Zambidis.

Itse aiheeseen, täytyy väijyä tuo dokkari kun MAX on muutenkin lähellä sydäntä.

Tuo Ufc-dokkari tossa on kyllä hieno. Ihan eri kantilta kattelee sitä touhua. Tank Abbot oli varsinkin vaikuttava rehellisyydessään. Ja tuo loppukaneetti: "Life's short.". Melekein innostuin jo itekkin kokeilumahdollisuudesta, mutta on tuota ikää ja oon hirvittävän huono matossa. Taktarovhan se tais todeta että "If you can't fight in the ground, you can't fight."

Jatkan siis juoksemista nyrkkeilyreeneissä.

Tuossa linkissähän on tosiaan myös dokkari nimeltä UFC - Beyond the glory. Kannattaa sekin katsoa, ihan mielenkiintoinen sekin. UFC:n historiaa, vaikeuksia ja vähän joitakin ottelijoita siinä käydään läpi. Äänessä ovat mm. Rich Franklin, Ken Shamrock, Rorion Gracie, Dana White, Big John McCarthy ja joku UFC:n vastustaja -senaattori.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
rusakko-600 sanoi:
UFC:n vastustaja -senaattori.

Eikös toi ole senaattori McCain? Pyrki presidentiksikin jossain vaiheessa, on todella tunnettu ja suosittu hemmo USA:ssa. Oli joskus Conan O`Brienin showssakin haastateltavana(enhän minä sitä muuten tuntisi). Ei siis mikään ihme jos oli vaikeuksia UFC:llä, kun yksi vaikutusvaltaisimmista hemmoista USA:ssa vastusti touhua. Muuten toi McCain vaikuttaa ihan järkevältä tyypiltä.

Kiitokset!! Beyond The Glory oli ainakin magee dokkari!

Millä toi kickfighters dokkari aukeaa? Tiedosto nimi Kick Fighters.MP4

Ei aukea ainakaan PowerDVD:llä.

Toi ufc dokkari oli ainekin ihan hyvä.

Jeshe sanoi:
UFC - Beyond the glory linkkiä mistä tuota dokumenttia vielä saisi?
Kickfighters :thumbs:
Löytyy PirateBay:stä toi UFC-dokkari. Kickfighters oli jees dokkari, oli ainakin keskitytty olennaiseen eikä ollut mikään vetistelydraama. UFC dokkarin oon kattonu aikasemmin jo ja pidin siitä myös.

Kparta sanoi:
Millä toi kickfighters dokkari aukeaa? Tiedosto nimi Kick Fighters.MP4

Ei aukea ainakaan PowerDVD:llä.

Aikalailla kaikkiin videontoisto-ongelmiin auttaa, kun poistaa kaikki ylimääräiset koodekit ja asentaa sen jälkeen Media Player Classicin ja Ffdshown (lisänä sitten tarpeen mukaan real ja quicktime alternativet). Molemmat kevyitä ja tehokkaita ohjelmia.

Suositut

Back
Ylös Bottom