Kickboxingin aloitus

Tarkoitus olisi aloittaa potkis tässä syksyn aikana. Tukikohtana on tälläetkellä Vantaan Martinlaakso joten saliksi olen miettinyt combat academy, espoon kehähait tai vantaan kamppailukeskus. Nyt kaipaisin teitä kokemuksia ko. saleista. Opetuksen taso lähinnä on se joka kiinnostaa. Kilpaura ei ainakaan vielä ole haaveissa mutta säännöllinen harjottelu ja tekniikan kunnollinen oppiminen kyllä.

Riippuu pikkasen millä kuljet. Jos ihan autolla, niin itse valkkaisin Espoon ja Vantaan väliltä. Vantaalla Pasi kyllä vetää todella hyviä treenejä, mutta siellä alkaa vasta seuraavat alkeiset tuossa tammikuussa. Uskon, että Combatissa ja Kehähaissa on sama homma. Eli nyt joudut odottelemaan vielä jonkun hetken. Sitten Arabiassa on kanssa GB Gym. Siellä on kanssa hyvä sali ja vetäjät. Lisä tietoja löytyy www.kickboxing.fi ja salien omilta sivulta.

Vantaan Kamppailukeskus on ja on ollut jo vuosia Suomen menestynein seura. Parempaa opetusta tuskin voit saada mistään. Kehähaiden kilpatoiminta on ollut viime vuosina vähän lamassa, mutta nyt sieltä on vähän puskista tullut nuorten euroopanmestari, eli kyllä sielläkin tehdään asioita oikein. Kehähaiden porukka on yleisesti tunnettu hyvästä tekniikastaan. Combat Academylla ei ole viime vuosilta oikein mitään saavutuksia potkunyrkkeilyn saralta.

Kulkeminen tulee tapahtumaan julkisilla ja joskus autolla joten salille olisi hyvä päästä suht inhimillisesti. Combat avasi juuri salin myyrmäkeen mikä olisi ihanteellisen matkan päässä mutta jos opetuksen taso ei ole kovin kummoista niin sitä ei sitten varmaan kannata harkita. Joku joskus höpötti että vantaalle ei pääse jos ei aio kilpailla, onko tämmöinen väite totta?

Ei pidä paikkansa. Itse treenannu Vantaalla yli 10 vuotta ja ei ole yhtään ottelua alla. Tikkurilaan sä pääset hyvin bussilla Myyrmäestä eli sinne vaan.

Edge Vantaa treenaa Tiksin urheilutalolla. Treenaamaan voit tulla vaikka jo maanantaina. Tarjolla myös vapaaottelua. Koutsi on Mika Petra.

Back
Ylös Bottom