kickbiken omistajia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemina
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyykös kellään moista pyörää?Tai potkulaudaksi sitä taidetaan kutsua...
Kovasti kiinnostaisi ostaa.Luulisi pyllyn saavan tehokasta jumppaa:D

Mielipiteitä yleensä,kulkupelinä ja aerobisena liikuntamuotona.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu mulla löytyy. Tässä jotain listaa:
- Alunperin kiinnostuin vehkeestä hiihdon kesäharjoittelun tueksi. Potku näytti muistuttavan perinteisen hiihdon potkua. Todellisuudessa potku teknisesti on aika kaukana hiihdosta, eikä alkuperäinen ajatukseni toiminut.
- Aerobisena liikuntamuotona oikein hyvä (niin kuin mikä tahansa muukin laji, jossa syke on oikealla alueella)
- Juoksua ystävällisempää nivelille jne. Jos paikat ei kestä juoksemista, kickbike voi olla hyvä vaihtoehto. Tosin myös juoksun luustoa vahvistava "tärähdyselementti" jää minimaaliseksi.
- Liikeradat laajat (=hyvä asia)
- Vauhti on hitaampaa kuin fillarilla, minulla vauhti on aika lähellä rullaluistelun vauhtia.
- Fillariin verrattuna vaatii vähemmän huoltoa.
- Vie saman verran säilytystilaa kuin fillari.
- Kaiken kaikkiaan ihan hauska peli.

Millenium-mallilla potkuttelen..3 vuotta olen ollut lajin harrastajia, enkä voi muuta kun suositella..:thumbs: Pyöräilyyn verrattuna saa sykkeen paljon herkemmin nousemaan, sillä miltei koko kroppa osallistuu liikkeeseen. Ihmetteleviä katseita tulee kyllä paljon, kun eihän näitä vielä kovinkaan yleisesti ole. Itse käytän kickaria jokapäiväisenä kulkuvälineenä vaihteluna polkupyörälle, sekä myös osana aerobista harjoittelua..Peppu saa kyllä kivasti muotoa, kun koko kesän potkuttelee..:evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom