Kevyet viikot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juulia
  • Aloitettu Aloitettu
Oon kuullu paljon puhetta siitä, että välillä kannattaa harjoittelussa pitää kevyitä viikkoja. Kuinka usein ? kuukauden välein, kahden...?

Pistämätön systeemi: kevyt viikko = menkkaviikko. Näin liiskataan kaksi piinaa yhdellä litsarilla.

Muilta löytynee hieman tieteellisempiä metodeja ...

Hä? Menkkojen aikaanhan reeni monesti kulkee parhaiten.. Varmaan 1/4 on minimi, mutta dieetillä olen joutunut pitämään 1/2, koska muutoin on ylirasitus alkanut kolkutella. Ja tulokset eikun paranee!

>Tatjana

Ei varmasti kulje, siis minulla. Olen kivusta kolminkerroin, koko ajan pyörtymäisilläni, vapiseva, pahoinvoiva, nesteturbona ja syyttä v*****ntunut kaikkeen ja kaikkiin eli keskittymisestäkään ei tule mitään.

Nee, syönetkö pillereitä? Saattaisivat vähentää noita oireita. Burana hyvissä ajoin aloitettuna voisi olla myös hyvä. Sori, ei ollut tarkoitus ilkkua niitä, joilla on kk-kipuja, mutta todella olen huomannut, että jostain syystä niiden aikana rauta nousee. Kaveri sanoi ihan samaa.

Originally posted by tatjana
syönetkö pillereitä? Saattaisivat vähentää noita oireita.

Menee kyllä offtopiciksi, mutta itse pillereitä popsivana vannon kyllä niiden nimeen menkkakipujen lievittäjänä (kokemusta on "luonnontilastakin", ihan aikuisiälläkin siis;) ). Lopullisen helpotuksen tilanteeseen minulla toi itse asiassa vasta pillerimerkin vaihto. Näitä uudenmerkkisiä olen nyt nappaillut reilun vuoden, ja ovat sopineet (paljon) paremmin kuin entiset, joita ehdin syödä pienin tauoin seitsemisen vuotta. :)

Pidän kevyen viikon joka 3. tai 4. viikko. Tämä systeemi toimii ainakin itselläni erittäin hyvin. Kevyen viikon jälkeen oikein odottaa jo, että pääsee liikuttelemaan kovempia rautoja...:D

Mun oli myös määrä pitää viime viikko kevyenä... mutta - aloittelijan hölmöydellä tein kyllä niillä 70 %:n painoilla, mutta pidempiä, noin 15 toiston sarjoja = ei niin kevyt viikko... :(

Eipä tuo vaarallista, otin ainakin opikseni! Ens kerralla teen suurinpiirtein samanverran toistoja ku tavallisina raskaampina viikkoinakin.

Mulla oli viime viikko todella kevyt, salilla en käynyt kertaakaan ja tein yhden aerobisen. Mulle tämä systeemi näyttää sopivan, treeni kulki tällä viikolla tosi hyvin ja tänään tein uuden penkkienkan.

Originally posted by Xedra
Mulla oli viime viikko todella kevyt, salilla en käynyt kertaakaan ja tein yhden aerobisen. Mulle tämä systeemi näyttää sopivan, treeni kulki tällä viikolla tosi hyvin ja tänään tein uuden penkkienkan.

Onneksi olkoon!! :D

Ja sitten ihan asiaan..eli itsellä toimii tämä kolme viikkoa rankasti-yksi viikko hellästi..eli neljän viikon jaksotus,jos näin saa sanoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom