Kevin Randleman pidätetty

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
From mma weekly...

-driving under the influence
-speeding
-driving without a valid license
-malicious destruction of property
-intimidating a public officer

This happened in nevada...

heh:hyper:

No eikö Kevillä ole ollut aikaseimminki taipumusta tommosen käytökseen. Roidrage anyone :D? "intimidating a public officer"...hahahahahaa! Voi vittu joo... kaveri kattonu vähä vinoon ni kyttä laskenu alleen, tai ainakin mä olisin :)

^Samaa mieltä, heti jos joku normia isompi suuttuu ni se on automaattisesti roid rage.

Hehe, no toi roidrage oli pelkkä läppä. Mutta musta aika hauskaa että Mike & moni muu on heti nousemassa barrikaadeille ku joku puhuu kielletyistä aineista... Ja kyllähän Randleman on aika helvetin sekasin päästään muutenki. En nyt mene sanomaan johtuuko se jostaan erityisestiä vai onko se koppa menny sekasin aineista.

^Samaa mieltä, heti jos joku normia isompi suuttuu ni se on automaattisesti roid rage.

Mitä tulee tuohon kevinin tapaukseen, niin sitä voi olla vähän vaikea todistaa onko roideilla ollut osuutta vai ei. Totuus on ettei meistä kukaan voi sitä tietää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No jos on esimerkiksi nähny Randlemanin haastattelun ennen Shogun matsia. Haastattelu löytyy Sherdogin sivuilta. Sen perusteella uskaltaisin väitää ettei kyseessä ole mikään aivan tasapainoinen urheilija.

Oiskohan ollu tää
http://www.sherdog.com/Videos/Videos.asp?v_id=931

Tuo haastis paras esimerkki. Sitten olen nyt kuullut kaikenmoisia huhja Kevinin tekosista. Ei tainnut olla ekaa kertaa poliisin kanssa tekemisissä, oli jopa vissiin luvannut julkisesti että ei tommosia tempauksia enää tulisi... ja kappas vaan! Taashan sitä ollaan otsikoissa... :rolleyes: Fiksun olonen kaveri... :david:

Oli sitä lapsena hyväksikäytetty, se sanoi yhdessä mma-dokumentissa, tais olla Rites of Passage.

Onhan se aika erikoinen ollu aina, monta kertaa ennen matsia sanoo samaa settiä että "its not gonna go the distance, one of us is gonna get knocked the fuck out" mutta randlemanin gameplani on aina vaan jyrätä vastustaja mattoon ja välttelee vaan lukkoja ja tylsän olosta ottelemista poisluettuna crocop- ja fedor-matsit.

Mahtaakohan kaikki 30-60 vuotiaat kesähessutkin käyttää rajulla kädellä steroideja kun nekin välillä suutahtaa??? Varsinkin humalassa :hyper: Perheenisätkin välillä suuttuu puhumattakaan elämäänsä kyllästyneistä äideistä...
Ihan tollasessa perhemarketissakin olen nähnyt pienten lasten äidin ottavan kierroksia, mitäköhän niillä mahtaa olla koneessa?
Ei oo helppoa olla roidipelle :anssi:

Hehe, eli sanotko siis että Kev ei ole koskaan aineita käyttänyt? Vaiko kiellätkö roidien mahdolliseen vaikutukseen Kevin outoon käytökseen? :D

Jotenki läpinäkyviä nää selittelyt musta... mutta ei siinä mitään, kyllä jengi saa mun puolesta aineita vetää. Ei ole mitenkään pois multa.

Hehe, eli sanotko siis että Kev ei ole koskaan aineita käyttänyt? Vaiko kiellätkö roidien mahdolliseen vaikutukseen Kevin outoon käytökseen? :D

Jotenki läpinäkyviä nää selittelyt musta... mutta ei siinä mitään, kyllä jengi saa mun puolesta aineita vetää. Ei ole mitenkään pois multa.

No varmasti on Kevinille maistunut en minä sitä epäile. Mun pointti oli vaan siinä, että kanssaeläjä joka ei koskaan ole aineisiin koskenut saa ihan vapaasti riehua ja se on ihan ok. Toisaalta ihminen ketä on mutu pohjalta yhdistetty aineiden käyttöön on välittömästi saanut jonkun hillittömän Roidrage kohtauksen, jos äänen desibelit vähän nousee.
P.S. Itse en enää käytä eli ei oo oma lehmä ojassa :rock:

No se on totta. Mutta kyllähän siitä oli juttua kuinka Renato Sobral oli riehunut eikä se kundi oli ainakaan mun tietääkseni jäänyt kiinni kielletyiden aineiden käytöstä. Että kyllä siitä tehtiin vissiin yhtä iso juttu vaikkei ollut mistään "roidragesta" epäilyjä. Ite ainakin vaan heitin ihan ohimennen siitä läppää tässä topicissa.

voi vittu lopettakaa se typerä lässytys taas. Joka vitun asiassa tarvii vetää joku roidrage-kortti esiin oli sitten läppää tai ei. saatana.

Ja mitä tohon itse OTSIKKOON niin en paljon ihmettele, sekaisin se on.

voi vittu lopettakaa se typerä lässytys taas. Joka vitun asiassa tarvii vetää joku roidrage-kortti esiin oli sitten läppää tai ei. saatana.

Ja mitä tohon itse OTSIKKOON niin en paljon ihmettele, sekaisin se on.

Päätin nyt etten heitä sulla läppää provona. Mutta ota nyt ihan iisisti vaan, ei kukaan ole sun lauantaikarkkeja syömässä.

No jos on esimerkiksi nähny Randlemanin haastattelun ennen Shogun matsia. Haastattelu löytyy Sherdogin sivuilta. Sen perusteella uskaltaisin väitää ettei kyseessä ole mikään aivan tasapainoinen urheilija.

Oiskohan ollu tää
http://www.sherdog.com/Videos/Videos.asp?v_id=931

Mitas niin kauhian ihmeellista tuossa haastattelussa oli? Eikohan suurin osa ammattitappelijoista puhu samaan tyyliin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom