Kevään 2003 fitness-kisoihin menijoitä?

vilma-liina

Mode/Punttimimmit
Mode
Vaikka ollaan vasta tulossa jouluun, niin onko jo liikenteessä sellaisia punttimimmejä, jotka on menossa/tulossa kevään fitness/bodyfitness kisoihin? Valmistautuminen on ainakin osalla varmasti jo jollain tasolla alkanutkin.
Itse jätän kevään kisat väliin, ja seuraan suurella mielenkiinnolla, kuinka muille tytöille käy. Ja varmasti olen hengessä mukana!
Laittakaahan dietti- ja kisatavoitekuulumisia tulemaan.

Jee jee, kolmas dieettipäivä alkaa:D
Vielähän tämä on tällaista mukavaa ja helppoa... Aloitan näin aikaisin, sillä aion viettää "normaalia" Joulua pari päivää. Tuntui siltä, että paino nousi koko ajan muutenkin ja jos siihen olisi paukannut 2-3 perusjoulukiloa lisää olisi tullut tosi kiire.

Mun ois tarkotus kans lähtee kisaamaan. Ainut vaan, että taas olen kärsinyt sitkeästä taudista viime viikot... Toivottavasti olo parenee pian, mieli on ollut aika maassa :(

Originally posted by Saaga
Jee jee, kolmas dieettipäivä alkaa:D
Vielähän tämä on tällaista mukavaa ja helppoa... Aloitan näin aikaisin, sillä aion viettää "normaalia" Joulua pari päivää. Tuntui siltä, että paino nousi koko ajan muutenkin ja jos siihen olisi paukannut 2-3 perusjoulukiloa lisää olisi tullut tosi kiire.
Tsemiä dietille, tuun kannustamaan sinua!

Mä voin uhrautua, ja mässäillä sunkin puolesta jouluna, uutena vuotena jne. :D Uskokaa, tai älkää, mutta tää dietitön elo tuntuu tosi tylsältä. Melkein tekis mieli lähteä mukaan kevään kemmakoihin, mutta tuleehan noita kisoja...

fitness-sarjaan, vapaaohjelman musan menen joko huomenna tai ensi viikon alussa kasaamaan studiolle.pääsee riehumaan.jippii!ajatuksiahan ja mielikuvia ohjelman liikkeistä ja muodosta on hyvinkin paljon, nyt vaan toteuttamaan ja ihmettelemään.

ruokavalion tsekkaus on alkanut, ammattiavustajan kanssa, kaloreita en varmast ihan vielä pudottele tällä treenimällä.luo paljon turvaa, kun ei ole matkassa yksin.:)

tsemppiä muille kisaan tulijoille ja kaikil punttitydeil.keväällä sitten.:)

Tsemppiä täältäkin kaikille kisaamaan lähtijöille!!! :kippis1:
Haaveissa (ERITTÄIN KAUKAISISSA/UTOPISTISISSA SELLAISISSA) on alkanut pyöriä tuo kisaaminen... Mutta suurin homma taitais olla paikkojen saaminen niin venyviksi kuin olis tarviis, kun tuo perinteinen fitness on ainut mikä kiinnostaa... Aikaakaan ei ole tällä hetkellä uhrattavissa tarpeeksi. Ehkä sitten kun oon valmistunut ja sossun jonossa...
Raportoikaa muuten dieetin kulusta ja muutenkin edistyksestä tässä kevättalven kuluessa! Mm. kalorimäärät, miten ootte aloittanu/alotatte ja missä mennään juuri ennen kisoja... Itsekin kun kiristelen tässä hieman. Joulu tulee sotkemaan mutta onneks ei oo tiettyä päivämäärää jollon pitäis olla jossain kunnossa;) ...

p.s ANTEEKSI nää mun ääkköset!!! En saa korjattua tätä vikaa :mad2: (Eikä kukaan muukaan oo onnistunu.)

Originally posted by vilma-liina
Vaikka ollaan vasta tulossa jouluun, niin onko jo liikenteessä sellaisia punttimimmejä, jotka on menossa/tulossa kevään fitness/bodyfitness kisoihin?
Anteeks...tota öö..missähän näitä kisoja mahtaa olla..olisi nimittäin innostusta lähteä katsomaan ja kannustamaan meidän mimmejä!! Kenties jossain Hesassa?? Jos on,niin sanon että niinpä tietysti..aina kaukana.. :rolleyes: Mutta hinku on lähteä katsomaan!! :D

Re: Re: Kevään 2003 fitness-kisoihin menijoitä?

Originally posted by XairaX
Anteeks...tota öö..missähän näitä kisoja mahtaa olla..

Suomen Fitnessliiton kilpailukalenteri 2003
02.12.2002
Vuonna 2003 tullaan näkemään paljon hienoja kilpailuja ympäri Suomea. Kaikki kilpailut ovat Suomen Fitnessliiton tai sen paikallisyhdistysten järjestämiä.

KEVÄT
5. huhtikuuta
Mikkeli Fitness Classic*, Mikkeli

6. huhtikuuta
Lahti Fitness Classic*, Lahti

12. huhtikuuta
B&K Fitness Classic / Fitness EM-karsinta,
Kulttuuritalo, Helsinki

23.-26. toukokuuta
Fitness EM, Turkki

*Kilpailuissa on fitness- ja body fitness -sarjat.
Katsastuksissa ei karsita ketään välttämättä, mutta tarkoituksena antaa kilpailukokemusta kilpailijoille. Aikaisempien vuosien SM-voittajat ja vuoden 2002 SM-kilpailun kolmen parhaan kilpailijan ei tarvitse osallistua katsastuksiin, vaan he pääsevät suoraan Kevään kotimaisen pääkilpailuun.
Tulokkaat ja nuoret kilpailevat yleisessä sarjassa.

Tsemiä kaikille kisoihin,ittellä tuo taitaapi jäädä ikuisiksi haaveiksi...Kannustamaan ainakin kulttuuritalolle huhtikuussa,ja porukkaa kasaan,tässä ainakin ensimmäinen :) vapaaehtoinen

Tulen myös kannustamaan huhtikuussa. Olisi tosi hauska nähdä muita punttimimmejä ja tietenkin kannustaa "omat" voittoon!
Ja jos saisi kerättyä vielä hiukkasen lisää intoa niin ensi vuonna tähän aikaan on kisadieetti päällä:cool: Tsemppiä kaikille!

Hui, tässähän alkaa jo paineet kasvaa:) :) ..kivaa saada hurraajia..huippukiva!

Vapaaohjelmaa ja aerobista väännetään urakalla. Vapaaohjelman teko on mielettömän hauskaa puuhaa! Ja treeneissä mennään lujaa. :)

Haleja kaikille mimmeille! Ja aurinkoisia ajatuksia:cool:

s

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom