Kevään 2003 fitness-kisoihin menijöitä osa II

vilma-liina

Mode/Punttimimmit
Mode
Olikohan se loppuvuodesta, kun tiedustelin onko kevään kisoihin menijöitä, ja kisaavia palstalaisia löytyi jokunen.

Ja ne huhtikuun kisat vaan lähenee päivä päivältä. Kertoilkaahan kisoihin valmistuvat diettikuulumisia, niin pääsis vähän tunnelmaan mukaan... :) Ovatko kaikki edelleen geimeissä mukana?

Itse jätän siis nämä kevään karkelot väliin ja elelen tässä super-massakaudella...eli hyvin menee ja paksusti voidaan :D

Ja teille kaikille kisoihin tähtääville sylikaupalla tsemiä!

Moikka Vilma-liina! Niin porukka kertokaahan dieetti tunnelmista? Mikä on kunto ja ollaanko aikataulussa kunnon suhteen? Itse jätän kevään kokonaan väliin ja yritän kasvatella tuota lihasmassaa kun se ei itsestäänkään tule!!

Originally posted by MIMMI
Itse jätän kevään kokonaan väliin ja yritän kasvatella tuota lihasmassaa kun se ei itsestäänkään tule!!

:kippis1: :kippis1: :kippis1:

Näin on hommat täälläkin päin...! Taitaa kyllä ens syksynkin kisat jäädä väliin, kun tämä talvi on menny vain sairastellessa, mut kyllä motivaatio on korkeella, vaikka kisasuunnitelmat menisikin ensi kevääseen! Tämmöstä se tämä laji on...

Juuh, massakausi mullakin päällä...:D

Tsemppiä kevään skabaan mimmit!

Olen kilpaillut figuressa ja kun nimi muuttui, niin body fitneksessä. Yhteensä 2 pääkisat ja 3 karsinnat. Innostusta ja mielenkiintoa olisi myös harjoittelemaan vapaaohjelmaa mutta ajan puute on syynä siinä etten ole vielä lähtenyt kilpailemaan perus fitneksessä. Kun ei sinne huonollakaan vaparilla kehtaa mennä kompuroimaan !!! ken tietää tulevaisuudessa .... ... :)

Suositut

Back
Ylös Bottom