Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by miisu
Josko joku viisas selittäisi mulle, että MIKSI sinne ketoosiin pitää päästä, jos energiavaje on se ratkaiseva asia dieetillä? Liittyykö tämä johonkin "dieetillä pitää kärsiä tai tulosta ei tule"-mentaliteettiin ;) ?
Josko joku viisas selittäisi mulle, että MIKSI sinne ketoosiin pitää päästä, jos energiavaje on se ratkaiseva asia dieetillä? Liittyykö tämä johonkin "dieetillä pitää kärsiä tai tulosta ei tule"-mentaliteettiin ;) ?
Originally posted by bigbear
Diettiä ajattelin itselleni ja painan 92 ja 177 pätkä
Olen vedellyt nutrilett diettiä 1.5vk ja pidin vkl tauon ja taas dietti menossa eikä ole edes nälkä ja 1h maastopyörily lenkki 156 keskisykkeellä meni mukavasti läpi
Search tsekattu, mutta tyydyttävää vastausta en vieläkään saanut/ löytänyt. Ainoa varsinainen syy ketodieettiin näytti olevan nälän ja/tai makeanhimon katoaminen. Ja rivien välistä olin lukevinani, että ketodieetillä ollaan lähinnä siksi kun muutkin ovat. Jos nuo ovat ne syyt, miksi ihmiset haluavat noudattaa ketodieettiä niin edelleen ihmettelen, että miksi nähdä moista vaivaa laihtumisen eteen kun helpommallakin pääsee .
Originally posted by strike
Yksinkertaisesti: Elimistön joutuessa ketoon, alkaa se käyttämään huomattavasti hanakammin rasvavarastoja energianlähteeksi.
Ainoa varsinainen syy ketodieettiin näytti olevan nälän ja/tai makeanhimon katoaminen.
Ja rivien välistä olin lukevinani, että ketodieetillä ollaan lähinnä siksi kun muutkin ovat.
Originally posted by Anssi
Lueskelin eilen sellaista opusta kuin Serious Strenght Training (2. painos). Siinä oli esitetty Dr. Di Pasqualen näkemys kiertävästä ketogeenisestä dieetistä voimailijoille. Ihan mielenkiintoista luettavaa.
Gillyannelle haluaisin sanoa, että suurin osa ihmisistä on tyytyväisiä nykytilanteeseen, koska eivät tiedä paremmasta. Ja vaikka ehkä tietäisivätkin paremmasta niin ihminen vastustaa muutosta, koska muutos vaatii sopeutumista.
Ketogeenisen dieetin uskotaan tuovan tuloksia nopeasti, ja niinhän se tuokin jos vaakaan katsotaan, mutta kuinka suuri osa pudotuksesta on puhdasta rasvaa? Todennäköisesti jokseenkin sama määrä johon olisi samassa ajassa päästy myös hyviä hiilihydraatteja sisältävällä ruokavaliolla. Puhun nyt terveistä ihmisistä esim. metabolista oireyhtymää sairastavat ihmiset ovat asia erikseen. Jos ei asioita kyseenalaisteta niin pysähtyy kehitys tässä maailmassa. Eikä kysyvä tieltä eksy, you know? ;)
miksi nähdä moista vaivaa laihtumisen eteen kun helpommallakin pääsee .