Ketodieettivinkkejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fat22
  • Aloitettu Aloitettu
Kokeilin oikeen tota search nappulaakin vaikka se hemmetin hyvin on piilotettu tonne taustalle *vink vink* ja aika vähän mitään keskustelua ketodieetistä. Ei liene kovin arvostettua suomalaisten voimailijoiden keskuudessa. Itse aloitin noin viikko sitten ketodieetin, tai pikemminkin anabolic diet:in. Nyt tähän ois kiva saada kaikenlaista vinkkiä mitä vois syödä ketodieetillä kun aikas vähiin rajautuu nuo eri elintarvikkeet joita voi käyttää. Olen pitänyt hiilarit alle 40g, useimmiten alle 20g. Ja treenin päälle oon tosiaan ottanu hiukan hiilariakin, siinä 25g. Tulokset on tipahtanu jo hiukan mutta toiveena olisi päästä alottamaan seuraava massakausi tiukkana. Painan n.87kg ja rasvaa lienee 15%, olen päättänyt ketoilla ainakin kuukauden, tai 80kg asti, riippuen tulosten putoamisvauhdista ja sen aiheuttamasta ketutuksesta. Tietysti jos annatte jotain erinomaisen käytännöllisiä vinkkejä niin olisi kivaa päästä ekaa kertaa elämässä tuohon 10% ja sitten voisi hyvällä mielellä aloittaa massakauden.
Nii eli kaikenlaisia vinkkejä ketodieettiläiselle, miten kannattais treenata jne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katsopa Kari Valtosen sivuilta kyselypalstan kysymys 46/99 ja Maarit Talon vastaus ketogeenisestä dieetistä:
http://body.planet.fi/kysyvast.htm Harmi vain, että tuolla sivuilla on ollut joskus muistaakseni myös Maarit Talon juttua omista kokemuksista kyseistä dieetistä. Ja sivuilta löytyy myös pieni esittely Maaritista: http://body.planet.fi/maarit.htm

Sivuja ei ole enää aikoihin päivitetty, mutta neuvot nyt tuskin ovat mitenkään vanhentuneet. Käyhän katsomassa.

Kun itse ketoilin, söin paljon kananmunia, kyljyksiä, suikalelihaa, meetvurstia ja kanankoipia. Joskus heitin huiviin myös hera-/pellavasiemenöljy-/kuitudrinkin, joka oli näin jälkeenpäin ajateltuna aikas :urjo: . Rasvoja sain lähinnä tuosta pellavasiemenöljystä, oliiviöljystä ja majoneesista ja ne hiilarit (n. 20 g), mitä söin, sain parsakaalista ja pakastepavuista. Viikonloppuna sitten puolitoista päivää (perjantai illasta lauantai iltaan) pidin dietiltä vapaapäivän. Mitä treeniin tulee, punttitreenit pidin samana kuin muutenkin. Lisäksi vain päivittäiset kävelylenkit. Paino tippui ihan kiitettävästi, mutta niin tippui myös tulokset, joten tuskin alan enää keto-dietille. Minun mielestäni sillä ei kannata olla kuukautta-kahta pidempään (itse olin 4kk). Zone-tyyppinen taitaa olla kaikin puolin järkevämpi rasvanpolton kannalta pidemmän päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom