Ketkä ovat kehonrakentajia?

colemanni

No Quarter
VIP
Eli usein on moni tuonut keskusteluissa esiin kysymyksen siitä että ,kuinkahan moni kilpakehonrakentaja pakkotoistoa lueskelee.

Joten päätin hieman kartoittaa asiaa, postatkaa nyt vaan rohkeasti tähän viestiketjuun tekin jotka ette yleensä postaile vaan olette tyytyneet sivusta seuraamaan tätä hullua menoa täällä palstalla :). Onkos tulevaisuuden kisasuunnitelmia vai onko kisat jo kisattu?

Tässä on yksi fanaatikko joka on päässy vasta alkuun.....

Täällä...

..yksi vaivainen podarinalku.

JOS paikat saadaan kuntoon (polvet/kyynärpää), JOS tuntuu siltä että viitsii revittää kropan alle 95 kiloiseksi puntariin, JOS saa hankittua jostain helvetin hyvät ohjeet nopeaan tankkaukseen, JOS vaimoke ei jätä, JOS en löydä parempaa harrastusta, JOS Mike ei saa minua mukaan Goatse-harrastukseen (joka sinällään voisi olla parempi), JOS joku kantaa minulle kasapäin dieettitarpeita ja muuta mukavaa (ehkä joulupukki), :D JOS saan jostain jonkun mukavan sponsorin joka kustantaa herat aamupuuroihini...

Eli yritys ensi syksyn kisoihin on "kova". Jos kaikki menee talven ja kevään aikana ok, niin voi olla että tämäkin kaljupää nähdään taas SM-lavalla.
:evil:

Ei ens syksynä, mutta joskus meen uusiks. Koitan olla pikkasen isompi ja kireämpi. Eli sitten kun mene tai jos menen, niin yleiseen 95kg:oon. Olin tän vuoden 90kg noviiseissa.

Kyllä sitä taas parin vuoden päästä vois kattoo mihinkä on, ens vuos ei ole ainakaan lihaksen kasvatus juhlaa.. Menee ainaskin puolet intissä :curs:

Jaa-a ehkä mäkin saan itsestäni sen verran irti, että tähtään JOHONKIN syksyn kisaan. Sikäli mikäli selkä vielä kestää satujumppaa ja jää matkustelut vähemmälle. Mä oon monta kertaa ehdotellut eräälle taholle, että kisat järjestettäis keväällä. Kerrassaan ankeaa muhia dieetillä kesällä kun olis kärpäsiä, aurinkoa ja ja ja... :D :kuola:

Tsemii!!!

-T-

Ja täällä...

..yksi fanaatikko lisää! Tänä vuonna ekaa kertaa line upissa, ensi vuonna huoltajan hommissa ja tsemppaamassa kavereita, esim. Colea ja sit vuonna -05 tarkotus olis olla seuraavan kerran posettamassa itekin.

Hyvää ja lihaisaa joulua kaikille kilpaileville kehonrakentajakollegoille!

-jkk :joulu1:

Suunnitelma alunperin oli kilpailla viime syksynä.. Roppa rasittu sen verta pahasti siinä tohinassa, että se vei muutamaksi päiväksi sairaalaan 3kuukautta ennen kisoja.. :wall:
Päätin jättää touhun sikseen ja yrittää uudelleen tänä vuonna..

Nostetaanpas..

..vanhaa hyvää triidiä esiin eli: kaikki kilpakehonrakentajat, jotka eivät vielä ole tähän triidiin postanneet, näppis sauhuamaan ja ilmoittautumaan rohkeasti! Olisi kovin mielenkiintoista tietää, kuinka paljon meitä täällä itseasiassa liikkuu. :)

Back
Ylös Bottom