Ketkä mukana alusta asti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leona
  • Aloitettu Aloitettu
Ketäs kaikkia palstalaisia täällä on, jotka olivat mukana jo aikojen alussa kun PMLats laittoi pystyyn punttimimmit.da.ru-palstan? Jotkut ovat kai vaihtaneet nimimerkkiä muuton yhteydessä enkä muutenkaan hyvin muista nimiä, joten kyselenpä nyt tätä ihan sunnuntaipäivän ratoksi :p

Minä siis olin varmaankin ihan aikojen alussa mukana ja samalla nimimerkillä. Surffailin silloin joskus Elleissä (kun ei parempaakaan palstaa silloin ollut tarjolla) ja bongasin sieltä silloisen Latissimuksen ja muistaakseni naiskoviksen jutustelut ja ideat uudesta naisille suunnatusta palstasta.

Kuules, just tuossa yks päivä mietin aivan samaa:) Minä olin myös mukana jo da.ru aikoina (kuullostaa niin kuin siitä nyt olisi niin kauan aikaa:D ) Mulla oli ainakin eri nicki käytössä.

Itse asiassa en muutes edes muista, et kuinka löysin palstan ja jumahdin sen käyttäjäksi:p

Elleissä seurailin, da.ru-palstalla uskaltauduin kysymäänkin jo muutaman kerran (typeriä tietenkin :D ), ja sitte sitä kautta tänne pakkotoisto.comiin. Ja tämä on mulle Se Oikea. :)

Mukana myöskin da.ru ajoista lähtien, silloin tosin eri nimimerkillä. Ajauduin palstalle jonkun toisen samaiseen aiheeseen liittyvän keskustelupalstan kautta sattumalta, kun joku ihana ihminen oli sinne laittanut osoitteen mainosmielessä.

Elleistä asti mukana, siellä tosin eri nickillä.

Mieki olen ollut mukana alusta asti, mutta eri nimimerkillä. Täytyy sanoa, että Pakkotoistoa (ja aikaisemmin Roinaforumia) parempaa mestaa ei ole! Täältä saa varmasti vastauksen mieltä askarruttaviin asioihin :D

Olen ollut mukana tällä nimmarilla jo Elleistä saakka. Onko muuten kukaan käynyt vilkuilemassa vieläkö ellit jatkavat keskustelua samaan malliin? Täällä on niin kiva olla kun naiset ovat tosissaan kuntoilunsa suhteen!!!

Jees, onhan meitä "vanhoja" mimmejä täällä ihan kivasti ;) Enpä ole minä ainakaan paljon eksynyt elleihin enää tämän perustamisen jälkeen, täältä löytyy kaikki tarvittava, kiitokset vaan kaikille asiaan vaikuttaneille :kippis1:

Originally posted by Tiukkis
Enpä ole minä ainakaan paljon eksynyt elleihin enää tämän perustamisen jälkeen, täältä löytyy kaikki tarvittava, kiitokset vaan kaikille asiaan vaikuttaneille :kippis1:

:lol2: :lol1: :lol2: :lol1:

Joo eipä oo tullu käytyä elleissä eikä kyllä muillakaan sivuilla!!! Ellit on varmaan ihan hyvä paikka niille, jotka haluavat kysellä toisiltaan, et kuis monta lehteä ehdit lukasta jalkatreenin aikana läpi, kun veivasit reisiä loitonnuskoneessa:lol2: tai et mitenkä pitkiä sarjoja kannattas tehdä ettei vaan noi lihakset pääse kasvamaan liian suuriksi:lol1:

Kiitos vaan teille mimmeille, on ollut hienoa kuulua tähän jengiin:kippis1: Jatketaan harjoituksia samaan malliin...:D

Hehe mä kanssa

Ei vaan auta kirjotella enää kun sukupuolipoliisi kieltää... Mahtaakohan archie palloilla pakkotoistossa...

Back
Ylös Bottom