GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Ketä miestä ihailet saavutuksiensa perusteella?

Pakko sanoa,että itseeni tekivät valtavan vaikutuksen Usain Boltin juoksut olympialaisissa. Millaista ylivoimaa. Tommy Tabermann taas tekee vaikutuksen runoillaan ja puhumisen taidoillaan.

Pitää yhtyä kyllä aloittajaan - mikä mies! Ja jos samassa hengessä jatketaan niin syvä kumarrus ja kuolaus myös Michael Phelpsille.

Ron Jeremy on saanut suhteellisen paljon pillua siihen nähden, kuinka ruma se on

:lol2::hyvä:

Minulla: oma isä, veli, John Brzenk + monet muut urheilijat, Jack Nicholson.. no tuo lista kyllä jatkuisi.

Miksi tämä lista on miehistä?

Lisään ihan piruuttani Meryl Streepin, Tove Janssonin ja Astrid Lindgrenin. Ja Helene Schjerfbeckin.:evil:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ron Jeremy on saanut suhteellisen paljon pillua siihen nähden, kuinka ruma se on

Hahaa. Loistokommentti.

Itse ihailen sen tyyppisiä miehiä kuin toi Mietaan Juha. Marko Yli-Hannuksela on kaikin puolin ihana, ja... Seppo Räty! Mun niin sanotut idolit löytyvät yleensä tuosta omasta lähipiiristä. Sellaiset urheilijat, jotka pärjäävät natuina ja loukkaantumisista huolimatta ja mahtavalla asenteella, ovat aina mun suosikkejani. Toi natuhomma on ollut vähän vaikea pala mulle, kun tuntuu, ettei niitä natuja meinaa löytyä enää oikein mistään huipulta. Kai toi Mieto kuitenkin on sellainen.

Muista kuin urheilijoista ihailen ainakin Väinö Linnaa ja Henry Rollinsia. (Rollinsin musiikki ei kuulu edes ykkössuosikkeihini, mutta mies itse kuuluu.) Saatan ihailla muitakin, mutta en muista, keitä. En ole fanittajatyyppiä, joten täytyy tyytyä hetkellisiin ihailupuuskiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom