Ketään menossa Tampereella naisten kuntothai-kurssille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fättis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Fättis

Suomursu
Ikä
49
Haaveissa ois ottaa tuo Snikt -kamppailuklubilla 17.4 alkava kurssi mukaan reeniohjelmaan. Onko täältä muita menijöitä, ois kiva saada reenikaveri sinne ;)

[mod]Muista kursseista voi rauhassa aloittaa oman threadin. Tänne tuskin miesten kommentteja kaivataan, kun tuo kurssi on naisille. -Emmah[/mod]

Hitsi, mua vois kiinnostaakin :) Ainoa ongelma vaan on että mun pitää olla pitämässä spinningtuntia tiistaisin klo. 18, mitenköhän sitä jaksaa tuon treenin jälkeen...Tosin vapun aikoihin vaihtuu jumppalukkari, eli mun tunti voi olla muulloinkin...Ois ihan kivaa vaihtelua varmaan tähän salihommaan tuo :)

Hitsi, mua vois kiinnostaakin :)

Hitsin vinkulat ku mää justiin ajattelin sua! Että voiskohan sua inspata toi! Sen verran tiän, että ekat 2 reeniä on aika iisit, kisaviikolla me ny ei kumpikaan siellä tiete oltas, mutta heti kisojen jälkeen alkas rokki :D

Meikähän on vanha combat-ninja, että tottakai mua kiinnostaa :david:

(ei vaan taida olla enää tuo combat-lisenssi voimassa ku "vähän" alko tuo salitouhu viemään jostain syystä aikaa...)

Voishan tuota käydä vilkaisee vaikka silloin 17.4. Sittenpä näkee miltä touhu vaikuttaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom