SUPERCARB 1kg -40%

Keskuustelun avvaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

PMLats

Mode/Punttimimmit
Mode
Ikä
47
Nonnih. Nyt ollaankin sitten muutettu kahteen otteeseen viikon sisään... Toivottavasti pysytään vauhdissa mukana. Tämä uusin palsta miellyttää ainakin minua! harmittaa vaan, edellisellä palstalla olisin juuri saanut kaksi tähteä :)

Ainakin olen huomannut, että tyttöjä pyörii nyt palstalla runsain mitoin, joten eiköhän aleta täyttämään omaa foorumia tärkeillä ja vaikka vähän turhemmillakin aiheilla! Ne muutamat vanhat jutut tulevat luettaviksi arkisto-osioon (vähän muuten huvitti, ekat aiheethan olivat rasvanpolttoa, vatsan litistystä yms., oikein naistenlehtikamaa) ja vanha PM-palstahan on edelleen luettavassa muodossa. En ole hennonut sitä hävittääkään vielä...

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Juu, hyvältä näyttää! En todellakaan tarkoittanut olla kärsimätön (kun tuolla jo itkin vanhojen juttujen perään), tämä palsta vaikuttaa nyt todella hyvin toimivalta. Säikähdin vain kun eilen kirjoitin niin perusteellisen ohjeen siihen naistenlehtien suosikkiaiheeseen eli pömppövatsan litistämiseen :) ja ajattelin, että nyt se on mennyttä.

Ei muuta kuin juttuja kehiin, tytöt! Minä olen kärvistellyt viikon ilman treeniä ja olo on sen mukainen. Olen pakotettu välttämään yläkropan treeniä vielä varmaan viikon (rinnasta leikattiin suuri luomi ja haluan, että haava paranee kunnolla) , mutta tänään menen kyllä treenaamaan jalat, sen verran on jo löysä ja tuskastunut olo kun ei ole päässyt purkamaan paineita salille. Eiköhän tämä tästä taas iloksi muutu.

Joo paljon kivemmalta tämä näyttää kuin se vanha punttimimmit foorumi. Piti vaan tehdä uusi nicki.

Miten teillä vaikutti nopeuteen tämä uusi? Mulla kestää latautuminen hirmu kauan, samoin siirtyminen viestistä toiseen. Käytän explorer vitosta.

Originally posted by blondie

.
.
Miten teillä vaikutti nopeuteen tämä uusi? Mulla kestää latautuminen hirmu kauan, samoin siirtyminen viestistä toiseen. Käytän explorer vitosta.

Tänään on ollut jotain pientä häikkää serverissä, joten hidasteluita on ollut. Kuitenkin, silloin kun palsta on pyörinyt normaalisti, niin nopeus on ällistyttävää, ainakin mulla.

Ja tosiaan toinen muutto viikon sisässä mutta tuntuu pelaavan hyvin jopa tällä Netscape 4.73:lla, kumma kyllä.

Kyllä tällaiset muutot vielä joten kuten kestäisi, mutta kun salini lakkautettiin ja meidät siirrettiin läheiseen SATS:iin marraskuussa ja perjantaina tämä sali irtosi SATS:ista, niin kyllä kaikki muutokset vähän angstia antaa. Olen maksanut jäsenmaksun elokuuhun 2003 saakka, montakohan saliketjua niitä rahoja ehtii jakamaan?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom