Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis kyllä todella yllättävää. Sasholla ei oo tapana hävitä omassa painoluokassaan.Voi olla että Paul Linn yllättää ja voittaa Sashon.
Sasholla kyllä kova kuppi, vaikka todella pieni käsiOlis kyllä todella yllättävää. Sasholla ei oo tapana hävitä omassa painoluokassaan.
Oon kuullu kommenttia että sitä tyyppiä on liki mahdoton toprollata ja hookissa tunnetusti kauhea vastus![]()
Olis kyllä todella yllättävää. Sasholla ei oo tapana hävitä omassa painoluokassaan.
Oon kuullu kommenttia että sitä tyyppiä on liki mahdoton toprollata ja hookissa tunnetusti kauhea vastus![]()
Mitäköhän Zoloeville muuten kuuluu nykysin? Sen pikkuveli tuntuu olevan enemmän skoopissaKhadzi Zoloev onko useinmiten voittanut Sashon?
Mitäköhän Zoloeville muuten kuuluu nykysin? Sen pikkuveli tuntuu olevan enemmän skoopissa![]()
Khadzimurat Zoloevin on tarkoitus vääntää tulevassa east vs westissä, vastustajaa en muista tähänväliin.Mitäköhän Zoloeville muuten kuuluu nykysin? Sen pikkuveli tuntuu olevan enemmän skoopissa![]()
Näköjään ainakin 2019 kun kohtasivat 90kg finaalissa.Khadzi Zoloev onko useinmiten voittanut Sashon?
Ittelle mikä tahansa video missä ees mainitaan Brzenk on mielenkiintonenIhan mielenkiintoinen pätkä!
Totta!Ittelle mikä tahansa video missä ees mainitaan Brzenk on mielenkiintonen![]()
View: https://youtu.be/sLEc-4oUlW8
Latviasta vaa ilmestyy näitä tyyppejä jotka pystyy pieksämää lajin legendoja![]()
Jotain sellasta kieroutta tässä on varmaan taustallaLatviassa mun mielestä hyvin ymmärretty toi apuliikkeiden täysin överiksi lyöty reenausForkkuja pystyy, ja tulee reenata aivan mielisairaita määriä imo. En tiedä johtuuko lainkaan siitä, mutta hyvin ne tuottaa seppää tolla niitten systeemillä!
Ittelle oli ainakin silmiä avaavaa se, että esim kuppia voi tehdä 5 eri liikettä samassa reenissä ja useemmin ku kerran viikossaJotain sellasta kieroutta tässä on varmaan taustalla![]()
Ittelle oli ainakin silmiä avaavaa se, että esim kuppia voi tehdä 5 eri liikettä samassa reenissä ja useemmin ku kerran viikossa![]()