Keskustelua otevoimailusta

Olikos jossain mun järkkäämässä kisassa ongelmia rollarin pyörivyyden suhteen kun pitää oikein mainostaa ADT kisan rollaria? Monessa Gripmonsters kisassa sinäkin kävit ja et ainakaan paikanpäällä itkenyt kahvoista kun tuomaroin nostojasi ja alle 100kg raudat olivat kuin bostikilla vedetty kiinni lattiaan. Hyvin siis pyörii kahvat, vika jossain muualla?

Kahvat täyttivät silloin 100% Ironmindin standardit ja täyttävät vieläkin eikä mulla ole siitä täällä tarvetta mainostaa kuten sulla tapana.

Rantasen akselilla oon vetänyt helpot 185kg DO jo silloin kun sinä et tiennyt käsitettä otevoimailu. Oliskos sulla ollut jotain itkua mun akselista versus Jyrkin akseliin kun sillä tuntui rauta pitävän pintansa?

Muutenkin voisit lopettaa tuon natupaska tuputuksen. Kyllä se on tullut selväksi näiden vuosien varrella ja kuulemma hyvin oot mainostanut että kusipurkin pohja pitänyt pintansa. On se hienoa.

Rantasen akseli tositoimissa

View: https://youtu.be/jdk6iDwgIL0

View: https://youtu.be/57ZnJqyechk

Masters ennätys voimalajiliitossa onkin juuri tuo 185kg yli 50v ukon toimesta.

Masters ennätys voimalajiliitossa onkin juuri tuo 185kg yli 50v ukon toimesta.
Et vastannut kysymykseen oliko minun järkkäämissäni kisoissa koskaan ongelmia nostovälineiden suhteen.

Sen jälkeen kun siirryit wannabe natuksi muutuit paljon luonteeltasi ja se muutos ei ollut positiivisempaan suuntaan. Ikävää mutta totta. Mutta sinällään se ja sama kun ei tarvitse samoissa karkeloissa käydä.

Sen vielä haluan sanoa että ei voimanosto puolella jätkät tee numeroa siitä nostaako natu vai pro liitossa. En ymmärrä mikä pakkomielle sulle on tullut tosta nataraaliuden hehkuttamisesta? Enkä ole ainoa ketä pistänyt asian merkille. Ei esim Tolonen vaahtoa asiasta suu kuolaten kuten sinulla on tapana. Kai se on jotain egon pönkittämistä?

Et vastannut kysymykseen oliko minun järkkäämissäni kisoissa koskaan ongelmia nostovälineiden suhteen.

Sen jälkeen kun siirryit wannabe natuksi muutuit paljon luonteeltasi ja se muutos ei ollut positiivisempaan suuntaan. Ikävää mutta totta. Mutta sinällään se ja sama kun ei tarvitse samoissa karkeloissa käydä.

Sen vielä haluan sanoa että ei voimanosto puolella jätkät tee numeroa siitä nostaako natu vai pro liitossa. En ymmärrä mikä pakkomielle sulle on tullut tosta nataraaliuden hehkuttamisesta? Enkä ole ainoa ketä pistänyt asian merkille. Ei esim Tolonen vaahtoa asiasta suu kuolaten kuten sinulla on tapana. Kai se on jotain egon pönkittämistä?
Ootko huomannu kuka täällä nostaa natu liiton asiat useimmin otsikoihin🤣
Mie oon huomannu että ne jotka väheksyy niitä👌
Kisat meni siihen aikaan ihan ok. Mitä nyt kahvoja nyt viimeisissä rollari sm kisoissa vaihdettiin karsinnan ja kisan välillä mutta se nyt on pientä.
Ne oli siihen aikaan hyviä ja voisit niitä järjestellä monipuolisilla lajeilla vieläkin. Vaikka otat samanlaiset lajit kun niissä kisoissa oli niin näkisi onko taso noussut.

Lajit kisoihin tuli julki 4 viikkoa ennen kisaa, muutoksena tullut että ne julkaistaan 3kk aijemmin niin saa porukka veivata.

Voimanostossa ei näy olevan tapana pro puolen nostajilla haukkua testi puolen kisa suorituksia tai toisin päin. Tämä natu kisaajien väheksyminen täällä otevoima ketjussa arkipäivää.

Minusta sinusta tullut kovin katkera 2015 vuoden jälkeen. Kirjoittelet somessa, ylilaudalla ja pakkotoistolla usein siitä kuin laji pilattu.
Kisaaja määrät noussut kuitenkin reilusti ja taso aivan toinen.
Suomalaiset pärjää hyvin kansainvälisissä kisoissa olit siitä mitä mieltä vaan. Niissäkin taso aivan käsittämätön nykyään ja samoin kilpailija määrät.
Painoluokat toi myös normaali kokoisia terveitä kisaajia paljon mukaan.
Älyttömän kovia kisaajia on kevyemmissä sarjoissa.

Ihan paras olisikin että olis selvä pro puoli ja adt kisat. Se olis kaikille paras vaihtoehto kuten voimanostossa. Tämä väli malli on vähän sekava. Toivottavasti tulevaisuus vie lajia siihen suuntaan.
Kun pro puolelle tulisi järjestäytynyttä uskottavaa toimintaa.

Sitä ennen kyllä meidän pitää vaikka yhdessä järjestää ote kisa ja tosiaan laittaa ne lajit mitkä oli ne Hot 2013-2016 välissä kisoissa ja kisata koko porukalla. Otetaan ne 160kg thickbarit kisoissa yms.
Uskallatko enää mukaan tämmöiseen vai jääkö tämä sulla netissä uhoamiseksi? Kehuskeluksi, jää paljon epäilyksiä todellisista grip voimista jos näin pääsee käymään.
Toukokuussa kisa?

Viimeksi muokattu:
Ootko huomannu kuka täällä nostaa natu liiton asiat useimmin otsikoihin🤣
Mie oon huomannu että ne jotka väheksyy niitä👌
Kisat meni siihen aikaan ihan ok. Mitä nyt kahvoja nyt viimeisissä rollari sm kisoissa vaihdettiin karsinnan ja kisan välillä mutta se nyt on pientä.
Ne oli siihen aikaan hyviä ja voisit niitä järjestellä monipuolisilla lajeilla vieläkin. Vaikka otat samanlaiset lajit kun niissä kisoissa oli niin näkisi onko taso noussut.

Lajit kisoihin tuli julki 4 viikkoa ennen kisaa, muutoksena tullut että ne julkaistaan 3kk aijemmin niin saa porukka veivata.

Voimanostossa ei näy olevan tapana pro puolen nostajilla haukkua testi puolen kisa suorituksia tai toisin päin. Tämä natu kisaajien väheksyminen täällä otevoima ketjussa arkipäivää.

Minusta sinusta tullut kovin katkera 2015 vuoden jälkeen. Kirjoittelet somessa, ylilaudalla ja pakkotoistolla usein siitä kuin laji pilattu.
Kisaaja määrät noussut kuitenkin reilusti ja taso aivan toinen.
Suomalaiset pärjää hyvin kansainvälisissä kisoissa olit siitä mitä mieltä vaan. Niissäkin taso aivan käsittämätön nykyään ja samoin kilpailija määrät.
Painoluokat toi myös normaali kokoisia terveitä kisaajia paljon mukaan.
Älyttömän kovia kisaajia on kevyemmissä sarjoissa.

Ihan paras olisikin että olis selvä pro puoli ja adt kisat. Se olis kaikille paras vaihtoehto kuten voimanostossa. Tämä väli malli on vähän sekava. Toivottavasti tulevaisuus vie lajia siihen suuntaan.
Kun pro puolelle tulisi järjestäytynyttä uskottavaa toimintaa.

Sitä ennen kyllä meidän pitää vaikka yhdessä järjestää ote kisa ja tosiaan laittaa ne lajit mitkä oli ne Hot 2013-2016 välissä kisoissa ja kisata koko porukalla. Otetaan ne 160kg thickbarit kisoissa yms.
Mukava kuulla että kykenet antamaan positiivistakin palautetta.

On mulla edelleen muistissa ne aikoinaan käydyt tuntien mittaiset puhelut kisoista ja tietty myös hyvät kisat yhdessä missä oltiin.

Samoin kun soittelit mulle ja pyysit neuvoja miten edetä kun tulokset jauhaa paikallaan. Taisi jostain neuvoista olla hyötyäkin kun sain kisaan varteenotettavan haastajan Savon suunnalta. :LOL:

Mukava kuulla että kykenet antamaan positiivistakin palautetta.

On mulla edelleen muistissa ne aikoinaan käydyt tuntien mittaiset puhelut kisoista ja tietty myös hyvät kisat yhdessä missä oltiin.

Samoin kun soittelit mulle ja pyysit neuvoja miten edetä kun tulokset jauhaa paikallaan. Taisi jostain neuvoista olla hyötyäkin kun sain kisaan varteenotettavan haastajan Savon suunnalta. :LOL:
Joko lyödään kisapäivä kalenteriin? Alat mennä veivaamaan treeniä kun nyt on aikaa.
Jätät tämän toisten väheksyminen vähemmälle johon oot välillä "vahingossa" vitsillä erehtynyt sortumaan.

Joko lyödään kisapäivä kalenteriin? Alat mennä veivaamaan treeniä kun nyt on aikaa.
Jätät tämän toisten väheksyminen vähemmälle johon oot välillä "vahingossa" vitsillä erehtynyt sortumaan.
Tuohon väheksymiseen sen verran että siihen olemme molemmat syyllistyneet yhtä lailla.Tavalla tai toisella.

Ikinä emme kisaa enää yhdessä samassa kisassa otepuolella sen jälkeen kun siirryit ADT joukkoihin.Tämä pätee koko teidän porukkaan. Peli oli pelattu siltä osin lopullisesti sillä päätöksellä. Sanoin sen jo silloin sulle kun vedin teille viimeisen Expon kisan. Jopa säännöt kieltävät ADT soppari ukkoja olemassa samassa kisassa PRO miesten kanssa.

Hyvää jatkoa sulle siellä porukassa missä tunnet itsesi osaksi toimivaa ryhmää. Minä jatkan omaa polkuani kavereiden kanssa jotka eivät liity ADT kuvioihin mitenkään.

Tuohon väheksymiseen sen verran että siihen olemme molemmat syyllistyneet yhtä lailla.Tavalla tai toisella.

Ikinä emme kisaa enää yhdessä samassa kisassa otepuolella sen jälkeen kun siirryit ADT joukkoihin.Tämä pätee koko teidän porukkaan. Peli oli pelattu siltä osin lopullisesti sillä päätöksellä. Sanoin sen jo silloin sulle kun vedin teille viimeisen Expon kisan. Jopa säännöt kieltävät ADT soppari ukkoja olemassa samassa kisassa PRO miesten kanssa.

Hyvää jatkoa sulle siellä porukassa missä tunnet itsesi osaksi toimivaa ryhmää. Minä jatkan omaa polkuani kavereiden kanssa jotka eivät liity ADT kuvioihin mitenkään.
Elä ny hyvä mies haaskaa kallista treeniaikaasi moisiin mussuttajiin. Noita katkeria ukkoja on maailma täynnä ja mitä enemmän annat niille huomiota sitä enemmän ne mussuttaa. Joku roti pitää olla. Karavaani kulkoo ja kapiset rakit räksyttää vaikka läpi maailmankolkan.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%

Tällä hetkeä säännöt sanoo että kilpailukiellossa olevien kanssa ei voi kisata.
Joten tätä nykyä voi kilpailla myös kisassa jossa ei olla testauksen piirissä jos tosiaan ei ole kärynneitä mukana.
Hyvä oikaista selkeä virheellinen info.

Tällä hetkeä säännöt sanoo että kilpailukiellossa olevien kanssa ei voi kisata.
Joten tätä nykyä voi kilpailla myös kisassa jossa ei olla testauksen piirissä jos tosiaan ei ole kärynneitä mukana.
Hyvä oikaista selkeä virheellinen info.
Kiitos oikaisusta. Mitä kauempana pysytään vuoden 2015 jälkeen toistamme, sen parempi molemmille. :worship:

Iltatreenin päätti peukalon specifinen harjoitus staattisella menetelmällä.

2x35kg betonilaattaa johon mahtuu toiselle puolelle vain 2 sormea ja toiselle puolelle peukalo. Tällä liikkeellä saa muhkua peukun tyveen ja sitä kautta lisää suoraa voimantuottoa pinchiin ja grippereiden asetteluun. Kokeilemisen arvoinen juttu!

3x30sec hold / personal best / 60sec recovery between sets 👊

View: https://youtu.be/QrTKnDyDLEk

#cmcpowerteam

Iltatreenin päätti peukalon specifinen harjoitus staattisella menetelmällä.

2x35kg betonilaattaa johon mahtuu toiselle puolelle vain 2 sormea ja toiselle puolelle peukalo. Tällä liikkeellä saa muhkua peukun tyveen ja sitä kautta lisää suoraa voimantuottoa pinchiin ja grippereiden asetteluun. Kokeilemisen arvoinen juttu!

3x30sec hold / personal best / 60sec recovery between sets 👊

View: https://youtu.be/QrTKnDyDLEk

#cmcpowerteam

Häijyn näköiset mötikät. Eikö repi yhtään peukaloita?
Pisteet alan jätkien rotsista! :worship:

Laitetaas mortin ekat pätkät tänne kun tänään innosruin kuvaamaan. Olikin vaikee kuvata niin että koko toimitus näkyy kunnolla. 2.5 sulku näkyy huonosti raksu kuuluu. Oon saatanan ilonen kun sain sen 2.5 tapettua vaikkakin olis ollu kiva se pitää vähän pitempää kii ja varmaan autan alkuun liikaa vasurilla. Ens kerralla sitten siistimpi. Tää oli muuten eka kerta kun yritin tosissaan sitä kiinni. Nyt kolmosta kohti.

View: https://youtu.be/xyIJtcsTlw4

View: https://youtu.be/Z9tzOh_egH8

Laitetaas mortin ekat pätkät tänne kun tänään innosruin kuvaamaan. Olikin vaikee kuvata niin että koko toimitus näkyy kunnolla. 2.5 sulku näkyy huonosti raksu kuuluu. Oon saatanan ilonen kun sain sen 2.5 tapettua vaikkakin olis ollu kiva se pitää vähän pitempää kii ja varmaan autan alkuun liikaa vasurilla. Ens kerralla sitten siistimpi. Tää oli muuten eka kerta kun yritin tosissaan sitä kiinni. Nyt kolmosta kohti.

View: https://youtu.be/xyIJtcsTlw4

View: https://youtu.be/Z9tzOh_egH8

Komeesti napsahti. Tuohon siirtymään kolmosta kohti ku löytäsit joko jäykän 2.5 tai hitusen löysän kolmosen niin varmaan helpottais. Pitäisi vaan olla mitattu jousi. Oon huomannu että ainakin käteen noissa on aika iso ero. 2.5 --> 3. Meitä about 2.5 tason sulkijoita taitaa olla useampi tällä foorumilla jotka muun harjoittelun ohessa naputtaa.

Kannattaa harjoitella sitä alkua ettei kiirehdi sulun kanssa, opit sitten näkemään paljonko autoit, paljonko et.

Tekijämiehillä näyttää noita palikoita olevan tuonne väliin sekin helpottaa sitä että tiedät miltä aukeamalta lähtee. Sen ei varmaan tarvi olla mikään virallinen palikka vaan käyttää jotain mitä nurkista löytyy. Kunhan tietää leveyden.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom