Keskustelua otevoimailusta

Noniin! Mitä Juha pitää kovimpana suomalaisena otesuorituksena? Löytyykö nelosen sululle vastinetta?
No tietty kaikki ne jutut mitä tää ADT voimalajiliitto puuhastelee. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Vitsi vitsi. :ruoska:

Oon hyvällä tuulella kun treeni kulkee ja kohta saunaan palauttelemaan rääkättyjä lihoja.

Rautakouran tuopinkannattelu kans uber kova.

Ok. Muistelin että sulla oli useita Super Elitejä ja Grand Elitejä mitä laitoit ruttuun. Siellä 200 lbs pinnassa. Kovia sulkuja.
Kiitos.

Juu on tullut murskattua eräskin jousi mitä luultiin ettei sille löydy sulkijaa. Kiitos tästä Teemu Pohjolalle jolla yli 100 gripperiä mitkä meni just hyvin RGC asteikolta 3.7->4.10 pikku hypyillä. Reilu kaveri kun aina päästi meidän rymyryhmän kämppäänsä runnomaan jousia.

Teme muuten eka virallinen IM #3 sertijä.

Tuli tota Kokon kovimmat BB jouset ym kans käytyä runttaa kiinni.

Mukavan "kitkanen" varmaa Pro narrow alusta lähtien kun jousipaksuus 8,4mm ja esim. #4 ja BBGE 7,9mm. #3 7,1mm.
Juuri näin. Täytyy jo asettelussa painaa ihan täysillä rintalihaksella ja latsilla että saa jousen aseteltua mash monster modeen.

Todella hyviä jousia. Itellä 3 hirmukankea millä välillä palautan itseni maan tasalle.

Se on jotenkin hassua kun normaali kaduntallaaja ei saa milliäkään BB Pro narrowia liikahtamaan. Vähän kuin INCH nosto.

Paitti mettänpeikot sun muut paskamahat hoitaa noi linnunluineen tosta vaan, ilman treeniä.. :worship::ROFLMAO:

No tietty kaikki ne jutut mitä tää ADT voimalajiliitto puuhastelee. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Vitsi vitsi. :ruoska:

Oon hyvällä tuulella kun treeni kulkee ja kohta saunaan palauttelemaan rääkättyjä lihoja.

Rautakouran tuopinkannattelu kans uber kova.
Kun tuo Adt Voimalajiliiton tulokset on kerran noin naurettavia, niin laitappa tänne video, missä otat toistoja vaikka akselissa ko.liiton ennätyspainolla sun painoluokassa...

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
:ROFLMAO:Kun tuo Adt Voimalajiliiton tulokset on kerran noin naurettavia, niin laitappa tänne video, missä otat toistoja vaikka akselissa ko.liiton ennätyspainolla sun painoluokassa...
Katos, Jyrki boy vaihteeksi pyytelemässä multa juttuja.:LOL: Eiköhän sovita nyt niin että kun viimeksi 2011 pyysit näyttämään mallia miten tehdään pitkä sarja #2.5 jousella korttisulkuja niin paukuttelin sulle mieliksi "kohtuu setin".

Mielestäsi #2.5 oli liian kova jousi otevoimakilpailuun joten minun piti todistaa ettei se nyt aivan kauhia kanki ole.

Parasta ehkä että keskityt taas kerran rasvailemaan niitä rollareitasi jotta natut taistelijasi saavat jauhon maun suuhun kisan päälle. Viimeksi oli tosi hubaa kun mun piti kisan ulkopuolisena tulla Expossa näyttämään mallia miten RT nousee kun "rasvattu salama" oli kisaan ilmottautuneille liian liukas juttu.

Hyvät jatkot sulle ja koita pysyä nahoissas. Hienoa työtä teet natuilun eteen vanhana roinarina. Arvostan sitä korkealle. Mutta älä tuu poika rykii mun tontille.

View: https://youtu.be/iUi9eASj6aQ

Liitteet

• Screenshot_20201114-203417.png
    Screenshot_20201114-203417.png
    339,6 KB · Katsottu: 84
Katos, Jyrki boy vaihteeksi pyytelemässä multa juttuja.:LOL: Eiköhän sovita nyt niin että kun viimeksi 2011 pyysit näyttämään mallia miten tehdään pitkä sarja #2.5 jousella korttisulkuja niin paukuttelin sulle mieliksi "kohtuu setin".

Mielestäsi #2.5 oli liian kova jousi otevoimakilpailuun joten minun piti todistaa ettei se nyt aivan kauhia kanki ole.

Parasta ehkä että keskityt taas kerran rasvailemaan niitä rollareitasi jotta natut taistelijasi saavat jauhon maun suuhun kisan päälle. Viimeksi oli tosi hubaa kun mun piti kisan ulkopuolisena tulla Expossa näyttämään mallia miten RT nousee kun "rasvattu salama" oli kisaan ilmottautuneille liian liukas juttu.

Hyvät jatkot sulle ja koita pysyä nahoissas. Hienoa työtä teet natuilun eteen vanhana roinarina. Arvostan sitä korkealle. Mutta älä tuu poika rykii mun tontille.

Tuosta sulku videosta, niin onko siinä rajaa monta milliä saa jäädä auki että lasketaan toistoja?
Ja sitten tuohon adt huumoriin niin kovin usein näitä vitsejä lipsahtelee🤔

Viimeksi muokattu:

Olipas mainio kuitti. :rock:

Hyvää jatkoa sinnekin - pysy myös nahoissa noiden vitsien kanssa, niin ei pojat hypi tontille ;)

Tässä varuksi adt- avoimen sarjan rautoja niihin toistovideoihin, jos innostut laittaan taas jauhot suuhun, kun kerran kulkee:
Akseli 200kg
IM Little big horn 103,75kg
IM Block 51,42kg
IM Hub 44,80kg
Rollari 105kg

Hyvää jatkoa sinnekin - pysy myös nahoissa noiden vitsien kanssa, niin ei pojat hypi tontille ;)

Tässä varuksi adt- avoimen sarjan rautoja niihin toistovideoihin, jos innostut laittaan taas jauhot suuhun, kun kerran kulkee:
Akseli 200kg
IM Block 51,42kg
IM Hub 44,80kg
Rollari 105kg
Muistan tuon rollari noston kun Harri nosti, niin kisaa ennen paketista uusi rollari... Ei ollu jumi kahvassa

Viimeksi muokattu:
Tuosta sulku videosta, niin onko siinä rajaa monta milliä saa jäädä auki että lasketaan toistoja?
Ja sitten tuohon adt huumoriin niin kovin usein näitä vitsejä lipsahtelee🤔
Sun ADT wannabe pakotus on niin kuivaa että veri valuu silmistä sitä lukiessa.

Älä sä huoli auki jääneistä toistoista kun yksikin toisto kortilla olisi sulle liikaa. Ellei onnenkantamoinen osuisi kohdalle.

Muistan tuon rollari noston kun Harri nosti, niin kisaa ennen paketista uusi rollari... Ei ollu jumi kahvassa
Olikos jossain mun järkkäämässä kisassa ongelmia rollarin pyörivyyden suhteen kun pitää oikein mainostaa ADT kisan rollaria? Monessa Gripmonsters kisassa sinäkin kävit ja et ainakaan paikanpäällä itkenyt kahvoista kun tuomaroin nostojasi ja alle 100kg raudat olivat kuin bostikilla vedetty kiinni lattiaan. Hyvin siis pyörii kahvat, vika jossain muualla?

Kahvat täyttivät silloin 100% Ironmindin standardit ja täyttävät vieläkin eikä mulla ole siitä täällä tarvetta mainostaa kuten sulla tapana.

Rantasen akselilla oon vetänyt helpot 185kg DO jo silloin kun sinä et tiennyt käsitettä otevoimailu. Oliskos sulla ollut jotain itkua mun akselista versus Jyrkin akseliin kun sillä tuntui rauta pitävän pintansa?

Muutenkin voisit lopettaa tuon natupaska tuputuksen. Kyllä se on tullut selväksi näiden vuosien varrella ja kuulemma hyvin oot mainostanut että kusipurkin pohja pitänyt pintansa. On se hienoa.

Rantasen akseli tositoimissa

View: https://youtu.be/jdk6iDwgIL0

View: https://youtu.be/57ZnJqyechk

Viimeksi muokattu:

Akseli 200kg
IM Block 51,42kg
IM Hub 44,80kg
Rollari 105kg
Oma paino 114.2kg. Mites hurjia rautoja siinä painoluokassa liikkuu?

Sun ADT wannabe pakotus on niin kuivaa että veri valuu silmistä sitä lukiessa.
Kun tämä kertoo ihan sinun kyvystä suhtautua asioihin ja keskusteluun.
Joka täällä meuhkaa niin että poistetaan siten kirjoituksia oot ikävä kyllä sinä.
Ei tarvitse kun jonkun faktat kertoa niin sun pää pettää heti.
Kukaan ei oo väheksynyt sun suorituksia täällä vaan tuonut uusia kovia ukkoja esiin. Kuin ikävää katsottavaa tämä muitten alaspainaminen on.
Oikeesti säälittää sun kohtalo❤️
Pinch nosto listan julkaisi niin oliko siinä virhettä?
Jopa minä voin mainita että oot jousista tosi hyvä tällä hetkeä.
Samaan hengenvetoon muistutan että otevoima kisaaminen perustuu n. 15 lajin kattaukseen jossa yhtä aikaa kilpailussa n. 5 lajia. Jousi sulut on yksi niistä. Sillä valitaan parhaat.

Ihmishirviö ja näätä-jammu täällä sitten peukut käy heittää niin teillä oma pikku kerho kasassa.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom