Niitä on aika monia mutta yli 200lbs suluista ehkä rankkaisin kovimmaksi tämän:Mikä on sun kovin MM-set sulku?
Heimopäällikkö #4 / 96kg / 211.69lb / rating = 4.05
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niitä on aika monia mutta yli 200lbs suluista ehkä rankkaisin kovimmaksi tämän:Mikä on sun kovin MM-set sulku?
Niitä on aika monia mutta yli 200lbs suluista ehkä rankkaisin kovimmaksi tämän:
Heimopäällikkö #4 / 96kg / 211.69lb / rating = 4.05
No tietty kaikki ne jutut mitä tää ADT voimalajiliitto puuhastelee.Noniin! Mitä Juha pitää kovimpana suomalaisena otesuorituksena? Löytyykö nelosen sululle vastinetta?
Kiitos.Ok. Muistelin että sulla oli useita Super Elitejä ja Grand Elitejä mitä laitoit ruttuun. Siellä 200 lbs pinnassa. Kovia sulkuja.
Eka ei mee vielä kiinnOotko Juha GHP9 tai BB Pro narrowia päässy tykittää?
Eka ei mee vielä kiinn
BB Pro narroweja sulkenu 5kpl. RGC 3.58, 3.69, 3.77, 3.82, ja 3.86. Toi vika tais olla tasan 200lbs
Juuri näin. Täytyy jo asettelussa painaa ihan täysillä rintalihaksella ja latsilla että saa jousen aseteltua mash monster modeen.Mukavan "kitkanen" varmaa Pro narrow alusta lähtien kun jousipaksuus 8,4mm ja esim. #4 ja BBGE 7,9mm. #3 7,1mm.
Kun tuo Adt Voimalajiliiton tulokset on kerran noin naurettavia, niin laitappa tänne video, missä otat toistoja vaikka akselissa ko.liiton ennätyspainolla sun painoluokassa...No tietty kaikki ne jutut mitä tää ADT voimalajiliitto puuhastelee.
Vitsi vitsi.
Oon hyvällä tuulella kun treeni kulkee ja kohta saunaan palauttelemaan rääkättyjä lihoja.
Rautakouran tuopinkannattelu kans uber kova.
Sen verran oli kuivaa ruutia tankissa että otettiin päivän toisena treeninä "viikon ehdoton kohokohta".
Alkaa löytyä pinnan alta taas sitä vanhaa Juhaa.
Vittu oli kovat sarjat, huh huh.
View: https://youtu.be/TpLHDYgVTYs
Katos, Jyrki boy vaihteeksi pyytelemässä multa juttuja.Kun tuo Adt Voimalajiliiton tulokset on kerran noin naurettavia, niin laitappa tänne video, missä otat toistoja vaikka akselissa ko.liiton ennätyspainolla sun painoluokassa...
Katos, Jyrki boy vaihteeksi pyytelemässä multa juttuja.Eiköhän sovita nyt niin että kun viimeksi 2011 pyysit näyttämään mallia miten tehdään pitkä sarja #2.5 jousella korttisulkuja niin paukuttelin sulle mieliksi "kohtuu setin".
Mielestäsi #2.5 oli liian kova jousi otevoimakilpailuun joten minun piti todistaa ettei se nyt aivan kauhia kanki ole.
Parasta ehkä että keskityt taas kerran rasvailemaan niitä rollareitasi jotta natut taistelijasi saavat jauhon maun suuhun kisan päälle. Viimeksi oli tosi hubaa kun mun piti kisan ulkopuolisena tulla Expossa näyttämään mallia miten RT nousee kun "rasvattu salama" oli kisaan ilmottautuneille liian liukas juttu.
Hyvät jatkot sulle ja koita pysyä nahoissas. Hienoa työtä teet natuilun eteen vanhana roinarina. Arvostan sitä korkealle. Mutta älä tuu poika rykii mun tontille.
View: https://youtu.be/iUi9eASj6aQ
Katos, Jyrki boy vaihteeksi pyytelemässä multa juttuja.Eiköhän sovita nyt niin että kun viimeksi 2011 pyysit näyttämään mallia miten tehdään pitkä sarja #2.5 jousella korttisulkuja niin paukuttelin sulle mieliksi "kohtuu setin".
Mielestäsi #2.5 oli liian kova jousi otevoimakilpailuun joten minun piti todistaa ettei se nyt aivan kauhia kanki ole.
Parasta ehkä että keskityt taas kerran rasvailemaan niitä rollareitasi jotta natut taistelijasi saavat jauhon maun suuhun kisan päälle. Viimeksi oli tosi hubaa kun mun piti kisan ulkopuolisena tulla Expossa näyttämään mallia miten RT nousee kun "rasvattu salama" oli kisaan ilmottautuneille liian liukas juttu.
Hyvät jatkot sulle ja koita pysyä nahoissas. Hienoa työtä teet natuilun eteen vanhana roinarina. Arvostan sitä korkealle. Mutta älä tuu poika rykii mun tontille.
Muistan tuon rollari noston kun Harri nosti, niin kisaa ennen paketista uusi rollari... Ei ollu jumi kahvassaHyvää jatkoa sinnekin - pysy myös nahoissa noiden vitsien kanssa, niin ei pojat hypi tontille ;)
Tässä varuksi adt- avoimen sarjan rautoja niihin toistovideoihin, jos innostut laittaan taas jauhot suuhun, kun kerran kulkee:
Akseli 200kg
IM Little big horn 103,75kg
IM Block 51,42kg
IM Hub 44,80kg
Rollari 105kg
Oliko hyvin rasvattu?Muistan tuon rollari noston kun Harri nosti, niin kisaa ennen paketista uusi rollari... Ei ollu jumi kahvassa
Sun ADT wannabe pakotus on niin kuivaa että veri valuu silmistä sitä lukiessa.Tuosta sulku videosta, niin onko siinä rajaa monta milliä saa jäädä auki että lasketaan toistoja?
Ja sitten tuohon adt huumoriin niin kovin usein näitä vitsejä lipsahtelee![]()
Olikos jossain mun järkkäämässä kisassa ongelmia rollarin pyörivyyden suhteen kun pitää oikein mainostaa ADT kisan rollaria? Monessa Gripmonsters kisassa sinäkin kävit ja et ainakaan paikanpäällä itkenyt kahvoista kun tuomaroin nostojasi ja alle 100kg raudat olivat kuin bostikilla vedetty kiinni lattiaan. Hyvin siis pyörii kahvat, vika jossain muualla?Muistan tuon rollari noston kun Harri nosti, niin kisaa ennen paketista uusi rollari... Ei ollu jumi kahvassa
Oma paino 114.2kg. Mites hurjia rautoja siinä painoluokassa liikkuu?Hyvää jatkoa sinnekin - pysy myös nahoissa noiden vitsien kanssa, niin ei pojat hypi tontille ;)
Tässä varuksi adt- avoimen sarjan rautoja niihin toistovideoihin, jos innostut laittaan taas jauhot suuhun, kun kerran kulkee:
Akseli 200kg
IM Little big horn 103,75kg
IM Block 51,42kg
IM Hub 44,80kg
Rollari 105kg
Kun tämä kertoo ihan sinun kyvystä suhtautua asioihin ja keskusteluun.Sun ADT wannabe pakotus on niin kuivaa että veri valuu silmistä sitä lukiessa.