Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhut vähän mutta asiaa. Grippereissä nähdään suoraan onko dynaamista puristusvoimaa vai ei.Ihmetten ettei jousisulku ole kisalaji. On kuitenkin sellanen mitä jokaisen helppo treenata ja potukka ymmärtää kokeiltuaan mitä noiden järeiden jousien puristelu vaatii. Näyttävyyden suhteen en sano
Parempi sekin kuin joku vitun typerä hubin kannattelu.Mites ois kisoissa säädettävä gripperi ja kierros kierrokselta jäykemmäksi kunnes yksi on jäljellä.
Just tätä sanoin äsken. Suomalaisten pitäisi ottaa kiltisti häntä pois koipien välistä ja alkaa treenata niitä kuuluisia heikkouksiaan.Mielestäni paras olisi kun maailma oppisi mitä RGC tarkoittaa, ja kisajärjestäjällä olisi 2.5kg/~5lbs välein grippereitä ja neljä yritystä maksimisulkuun. Mikäli siis grippereillä haluaa suluissa kisata.
Tällä tavalla ainakin jenkeissä järjestävät kisat missä on gripper sulkuja.
Bullet pidot perseestä. Kunnon gripperit pöydälle ja katotaan kuka on kuka.Katkes tuo viesti. Niin näyttävyydestä. Mielestäni näppilajit ei ole näyttäviä ylipäätään. Asiaan vihkiytymättömälle tuntuu useimmiten vähän mitättömiltä ne painot mitä nostellaan. Kunnes itse kokeillut tietenki, silloin tietenkin ymmärtää. Minusta jousien sulut paljon kiinnostavampia katsoa kuin bulletit ja moni muukin näppilaji. Mua kiinnostaa näppilajeista RT ja gripperit. Olen tosin ihan mortti seuraaja.
Mitä RGC tarkoittaa?Mielestäni paras olisi kun maailma oppisi mitä RGC tarkoittaa, ja kisajärjestäjällä olisi 2.5kg/~5lbs välein grippereitä ja neljä yritystä maksimisulkuun. Mikäli siis grippereillä haluaa suluissa kisata.
Miten leveeltä sulkee kisoissa ulkomail? Itteä ei paljo ccs kiinnosta ku sormet ei yllä gripperin kahvan yliMielestäni paras olisi kun maailma oppisi mitä RGC tarkoittaa, ja kisajärjestäjällä olisi 2.5kg/~5lbs välein grippereitä ja neljä yritystä maksimisulkuun. Mikäli siis grippereillä haluaa suluissa kisata.
Mielestäni pääasiassa käytetään 20mm sulkuja. Toki muitakin käytetään, mutta 20mm on yleisin.Miten leveeltä sulkee kisoissa ulkomail? Itteä ei paljo ccs kiinnosta ku sormet ei yllä gripperin kahvan ylimuuten tulee kyl puristeltua viikottain.
Puoliksi vitsillä Vano Sukhasvilin sanoin kun tuo typerä bullet tuli Ironmindille:Mielestäni pääasiassa käytetään 20mm sulkuja. Toki muitakin käytetään, mutta 20mm on yleisin.
Silver Bullet ja sulut eri lajeja ja jomman kumman paremmuudesta väittely on lähinnä mielipidekysymys. Itse Silver Bullet huomattavasti enemmän treenannut, koska se on ollut huomattavasti enemmän kisoissa nykyaikana myös maailmalla. Niitä lajeja toki pääasiasassa treenataan missä kisataan.
Fysiikkalajeissa hyöty on kyllä ihan eri mittakaavassa mitä suorituskykyurheilussa. Ainakin jos painoluokkaurheilusta puhutaan. Fysiikkalajeissa ei lahjakkainkaan naturaali pärjää roinakisoissa, kun voimanostossa esimerkiksi voi superlahjakas naturaali kyykyttää 90% täyteen doupatuista saman lajin kilpaurheilijoista. Hautala ja Lehto esimerkkinä. Tietenkin absoluuttisesti vahvimpia on sitten ne superlahjakkaat buustattuna.Niinku arvailitkin niin fysiikkalajeissa ja muissa voimalajeissa hyöty on pirusti isompi kuin otevoimahommissa. Isoin se on keholajeissa. Tavan voimailussa etu on suuri, mutta kyllä itse voin myöntää että vaikka en natu ole niin löytyy paljonkin natuja ketkä on törkeän paljon vahvempia kuin oma piikkikunto. Otevoimailussa sitten itsekin tehnyt natuna paremmat tulokset kuin ei natuna.![]()
Laita äkkiä piiloon ennenkuin joku näkee.
Laita äkkiä piiloon ennenkuin joku näkee.
Hommaa Hornen Vulcan.
Puoliksi vitsillä Vano Sukhasvilin sanoin kun tuo typerä bullet tuli Ironmindille:
"Bullet on heikkoja ihmisiä varten jotka eivät kykene puristamaan #4 kahvoja yhteen."
Olen kyllä 100% samaa mieltä asiasta. Kunnon hupiukkoilua
Näin se mieli on sulla muuttunut. Monet väännöt käyty sinunkin kanssa ja ennätyksiä koitettu tavoitella.Puoliksi vitsillä Vano Sukhasvilin sanoin kun tuo typerä bullet tuli Ironmindille:
"Bullet on heikkoja ihmisiä varten jotka eivät kykene puristamaan #4 kahvoja yhteen."
Olen kyllä 100% samaa mieltä asiasta. Kunnon hupiukkoilua.
Tosta silver bulletista vielä sen verran että kehitin sitä sille levelille ettei vastaavaan varmaan pysty kukaan tällä planeetalla.
View: https://youtu.be/fbMQiEjYsYs