Keskustelua otevoimailusta

Iron Biby vetänyt 300kg, mutta en hirveän pyöriväksi usko tankoa kun näyttää hieman vääntyneeltä ja taitaa ulkona säilyttää välineitä😅 Sitten osa vetää maastavetotangolla mikä ohuempi ja heikommin pyörii. Hyvin vaikea verrata.

Itse oon 220kg vetänyt kolmosen thumblessina. Juhan 240kg veto kovin mitä tehty Suomessa. Muutaman vedon muistan maailmalta nähneeni thumbless ~250-255kg luokkaa.
Durniat veti samas kisas mis olin do thumbless 2x250kg

Olipas "rattoisa" iltama. 1mm lisää auki viime kerrasta ja viimeksi 4x1 nyt 5x1.

Kyllä on mouth guardit ja otsasuonet kovilla. Nyt 6pv lepoa jousista ja sittten ruuvataan taas milli auki ja kaikki irti koneesta. #4 kanssa ei yli 20mm jälkeen availla useita millejä kerralla. 🤣🤣🤣

Kuullostaa naurettavalta yhden millin avaus viikossa mut hei, kokeilkaa miltä se tuntuu käytännössä. 😎
Meni koko torso ihan juntturaan. Toivottavasti saan unta.

View: https://youtu.be/nPgUc_Z6LNo

Kovaa touhua. Paine päässä on jostain syystä ihan helvetin kova kun grippereitä runnoo täysillä. Itse parhaillaan vaan BBGM 2.95 sulkenut ja siinäkin tuntu painetta päässä kun oma maksimi. Sillä levelillä 3.40 BB Elite tuntu täysin mahdottomalta että voisi olla niin paljon voimaa. Vaikea kuvitella että ihminen voi rutistaa siitä vielä helvetisti jäykempiä, 4:n jousia kiinni.

Kovaa touhua. Paine päässä on jostain syystä ihan helvetin kova kun grippereitä runnoo täysillä. Itse parhaillaan vaan BBGM 2.95 sulkenut ja siinäkin tuntu painetta päässä kun oma maksimi. Sillä levelillä 3.40 BB Elite tuntu täysin mahdottomalta että voisi olla niin paljon voimaa. Vaikea kuvitella että ihminen voi rutistaa siitä vielä helvetisti jäykempiä, 4:n jousia kiinni.
Kyllä sitä painetta välillä vähän säikähtää. Mulla jää noiden kuristetttujen jälkeen vielä tunneiksi pollaan hirvee olo. Tervettä touhua. 😁

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Olipas "rattoisa" iltama. 1mm lisää auki viime kerrasta ja viimeksi 4x1 nyt 5x1.

Kyllä on mouth guardit ja otsasuonet kovilla. Nyt 6pv lepoa jousista ja sittten ruuvataan taas milli auki ja kaikki irti koneesta. #4 kanssa ei yli 20mm jälkeen availla useita millejä kerralla. 🤣🤣🤣

Kuullostaa naurettavalta yhden millin avaus viikossa mut hei, kokeilkaa miltä se tuntuu käytännössä. 😎
Meni koko torso ihan juntturaan. Toivottavasti saan unta.

View: https://youtu.be/nPgUc_Z6LNo

Juhan kunto kyllä täyttä rautaa. Ei löydy tästä ukosta heikkouksia. Tullut kyllä seurattua miestä pitkään ja nyt kun vaivat näyttää hellittäneen niin vain taivas on rajana mitä seuraavaksi tapahtuu. Pyörivät kahvat, gripperit, pinch ja koko kropan voimantuotto maailmanluokkaa. (y) Hyvä Heimo! :puntti:

Tää on totta. Rolling Thunder on helposti saatavilla. Kuten myös gripperit ja fat barit.
Rollari muuten onkin hyvä laji, mutta kahvat ei oikein vertailukelpoisia välttämättä kun alkavat jumia usein hyvin pian.
Onneksi nykyään on usein kisoissa otettu uusi kahva paketista niin on oikeuden mukainen.
Itesellä tulokset ollut 80-105kg väliin käytetyillä eri kahvoilla jotka niin sanotusti ollut kisa kelpoisia pyörimään.

Gripperit on todella huono laji katsojille. Ei mitään nähtävää. Oisko siinä syy. En tiedä.

Tuo jessen 2x25 tuplana on kyllä feateistä itelle ihan kärkipäässä. Siinä on laji mitä suht monella on mahdollisuus harjoitella ja kukaan muu ei ole siihen kuitenkaan pystynyt.

Toki Rollarin ME on paksukahva feateistä kova kun yleinen treenattu laji.

Grippereissä kovimpana pidän GHP gripper challengessä kärjessä olevia tyyppejä. Kärkitulokset 4kpl tehty viimesen vuoden aikana. Eli lista on elossa. Ja on sairaalla levelillä GHP 9 vastaa jäykkyysmittauksissa CoC #4:sta ja sillä toistoja työntäen 3,81cm leveän blokin joka toistossa väliin. Toki tossa on se että grippereissä on heittoa paljon GHP 9 mitattu välillä 198 - 220 paunaa. CoC # 198 - 227 lbs. Jäätäviä eroja. MashMonster sikäli hyvä että samalla gripperillä, mutta käytännössä vaivalloista lähetellä grippereitä ympäri maailmaa.

Vaikutusta aina jokin määrä mutta natuna voi olla pirun kova jo 100kg kaveri.
Kaikissa kisoissa ei ole testejä ja voi sitten käydä mittaamassa vahvuutensa esim king kong kisassa. Tämä kisa alkoi 2013 n. 30-40 kisaaja voimin ja nyt kilpailu kasvanut yli 200 kisaajan mittelöksi. Taso aivan toinen kuin alkuvuosina.
Keskustelu palstoilla väheksyminen ja haukkuminen ei oikein ole hyvä keino ole korostaa omaa vahvuuttaan.
Tekipä sen nimettömänä tai ei.
Helppo olis alkaa vertailla kisa tuloksia mitä Suomessa nostettu eri ote lajeihin eri vuosina. Ironmind lajeista löytyy hyvin tuloksia ja samoin hornen lajeista.
Haluaako joku tuloksista listaa niin nopeeta tulee jos tarvitsee👌
Paa tulee 😁

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom