Keskustelua otevoimailusta

51Bx6%2BWKIpL._AC_SY400_.jpg

Onko kellää kokemusta tollasen kanssa treenaamisesta ja siirtovaikutuksesta grippereihin? Tota voi tehdä kumminkin päin. Saa niin jäykäksi varsinkin 3:lla jousella että kukaan ei sulje sitä.

Kuinka näppimiehillä täällä kulkee maastaveto myötäotteella?
260kg myötäote ilman peukalolukkoa ja 240kg apinaote eli peukut samalla puolella kuin muutkin nakit.

Nyt voi tulla vähän enemmän kun vaan käyn testaa Pitäjänmäessä. Pitää eka odottaa että nahat paranee käsistä. Tuli kohtuu syvä viilto pinchistä.

260kg myötäote ilman peukalolukkoa ja 240kg apinaote eli peukut samalla puolella kuin muutkin nakit.

Nyt voi tulla vähän enemmän kun vaan käyn testaa Pitäjänmäessä. Pitää eka odottaa että nahat paranee käsistä. Tuli kohtuu syvä viilto pinchistä.
Mä kokeilin taannoin myötämavee ennenkun grippereistä innostuin. Tais olla 205 vai 210 mitä meni myötäotteella. N.60kg ero normimaveen joka mulla suhteessa heikoin nostomuoto. Joillakin on isompiakin eroja prosentuaalisesti. Päälliköllä viissiin ero sama 60kg?

Mä kokeilin taannoin myötämavee ennenkun grippereistä innostuin. Tais olla 205 vai 210 mitä meni myötäotteella. N.60kg ero normimaveen joka mulla suhteessa heikoin nostomuoto. Joillakin on isompiakin eroja prosentuaalisesti. Päälliköllä viissiin ero sama 60kg?
Normimaveen? 340kg paras raakaveto. 50mm paksulla fatbarilla vetäny 300kg ja 50mm paksulla Apollon Akselilla 305kg

Onhan tuossa eroa itse kullakin. 😁

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%

Onko tietoa mikä tossa myötäote mavessa ilman peukalolukkoa on ME?

300kg normiveto jo monelle elinikäinen haaste.
Toi pitää paikkansa. Omasta kokemuksesta tiedän. Aikanaan kun voimanostoo alottelin niin 200 meni puhki 15 yrittämällä ajan kanssa. Sain 150 penkistä samaan aikaan kun 180 maveraudat oli vielä liimattu lattiaan. Joten en ole kyllä mavelahjakkuus. Sittemmin onneks hiukan saanu 18v aikana petrattua tätä vaikeinta nostomuotoo. Tää nyt poikkes vähän aiheesta. Hyvä muuten nähdä kädenvääntäjän tekevän isoo liikettä myös. Tätä keskustelua kädenväännsfä seurannut. Moni vääntäjä ei välittäis isoja perusvoimaliikkeitä välittäis tehdä kuulemma.

Toi pitää paikkansa. Omasta kokemuksesta tiedän. Aikanaan kun voimanostoo alottelin niin 200 meni puhki 15 yrittämällä ajan kanssa. Sain 150 penkistä samaan aikaan kun 180 maveraudat oli vielä liimattu lattiaan. Joten en ole kyllä mavelahjakkuus. Sittemmin onneks hiukan saanu 18v aikana petrattua tätä vaikeinta nostomuotoo. Tää nyt poikkes vähän aiheesta. Hyvä muuten nähdä kädenvääntäjän tekevän isoo liikettä myös. Tätä keskustelua kädenväännsfä seurannut. Moni vääntäjä ei välittäis isoja perusvoimaliikkeitä välittäis tehdä kuulemma.
En ehkä itteeni käyttäisi parhaana esimerkkinä isojen nostojen ja lajivoiman korrelaatiosta, kerta oon ehkä kynin superin sm mestaruuksia kikkaillut ikinä 😁

Mutta joo oma filosofia että pidetään perusliikkeet mukana, vaikka suurinosa ajasta menee sietämättömän lajihifistelyn parissa 👌

Varmaan jotain 280 luokkaa mutta ne ei ole oikein, vertailukelpoisia kun tangoissa niin isoja eroja!
Iron Biby vetänyt 300kg, mutta en hirveän pyöriväksi usko tankoa kun näyttää hieman vääntyneeltä ja taitaa ulkona säilyttää välineitä😅 Sitten osa vetää maastavetotangolla mikä ohuempi ja heikommin pyörii. Hyvin vaikea verrata.

Itse oon 220kg vetänyt kolmosen thumblessina. Juhan 240kg veto kovin mitä tehty Suomessa. Muutaman vedon muistan maailmalta nähneeni thumbless ~250-255kg luokkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom