Kesän vahvamieskisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arni
  • Aloitettu Aloitettu
voimamiesten joukkue-sm pieksämäellä 17.4

1. janne virtanen / tomi lotta
2. harri simonen / mika hiltunen
3. kai pasanen/ jani kolehmainen
4. jyrki rantanen / mikkonen
5. j-p aitala / marko ovaskainen

kisan voitti suvereenisti pari virtanen / lotta, jotka ottivat kuudesta lajista kuusi lajivoittoa...näin ollen he pääsevät edustamaan suomea puolaan juokkue mm-kisoihin.

kisasta jäi pois kalkkiviivoilla paljon kilpailijoita mm. parit
- jani illikainen / kim huttunen
- teemu nieminen / jarmo hirvi
- pedro karlsson / esa qvintus

myöskin j-p aitalan pariksi tuli hannu vilkon sijasta marko ovaskainen...myös jyrki rantasella oli uusi pari janne hartikaisen tilalla.

oma mielipide tapahtumasta:

lotta osoitti kuuluvansa ehdottomasti suomen kärkikolmikkoon vahvamiehissä. j-p aitalan pari ei ollut vielä valmis sm-tason kisoihin vaikka itse aitala kovassa kunnossa. karlsson / qvintus parivaljakko olisi ollut mukava nähdä, olisi voineet sijoitukset olla toisenlaisia. pasanen / kolehmainen pari positiivinen yllätys. mika hiltusella maailman suurin ja vahvin selkä :eek:

olikos muita pakkislaisia katsomassa? pistäkäähän kommenttia kisoista...

sijoitukset löytyivät http://www.finnishpower.net/ sekä http://www.ifsascandinavia.com

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pexi87 sanoi:
En ollut katsomassa... Eikös vaikka tähän treadiin voitaisi kerätä vahvamieskisojen aikatauluja?
siinä tapauksessa ylläpito vois muuttaa otsikon vaikka kesän vahvamieskisat.
haapajärvi 24.4 (siellä nähdään)

Kiitoksia, oonkiin aatellu ehdottaa jo aiemmin tämmöstä aikataulu-trediä, mut en oo ite muistanu tehä.
Mites, pori, ootkos itse kisaamassa tuolla haapajärvellä? entäs
hassuavatar-testo? :D
Saatankin tulla kahtelemaan kisoja! viimeksi olin kattomassa imatran kisoja (kyl se mariusz o iso!) ja niistäkin vaan kaks ekaa lajia..

edit. tuota... kartalta löytyi kaksi haapajärveä! :nolo: ovatko nuo kisat siellä espoon läheisellä haapajärvellä vaiko oulun läänissä sijaitsevalla haapajärvellä?! :david:

arni sanoi:
j-p aitalan pari ei ollut vielä valmis sm-tason kisoihin vaikka itse aitala kovassa kunnossa.

eipä Ovaskainen ole paljon treenannutkaan, joten en tajua että mitä se siellä ees teki.... Aitala on kyllä aika vakuuttavassa kunnossa

Pexi87 sanoi:
edit. tuota... kartalta löytyi kaksi haapajärveä! :nolo: ovatko nuo kisat siellä espoon läheisellä haapajärvellä vaiko oulun läänissä sijaitsevalla haapajärvellä?! :david:

Oulun läänissä. Tarkoitus olisi mennä katsomaan. Ja Jouko Ahola juontaa :worship: .

Pexi87 sanoi:
Kiitoksia, oonkiin aatellu ehdottaa jo aiemmin tämmöstä aikataulu-trediä, mut en oo ite muistanu tehä.
Mites, pori, ootkos itse kisaamassa tuolla haapajärvellä? entäs
hassuavatar-testo? :D
Saatankin tulla kahtelemaan kisoja! viimeksi olin kattomassa imatran kisoja (kyl se mariusz o iso!) ja niistäkin vaan kaks ekaa lajia..

kyllä kisaan jees ja testo ei ole mukana. mukana on ´03 sm seiska sekä suomen paras vinotukkipunnertaja. :eek:

pori1980 sanoi:
siinä tapauksessa ylläpito vois muuttaa otsikon vaikka kesän vahvamieskisat.
haapajärvi 24.4 (siellä nähdään)

Missämissäpäin Haapajärveä? Mihin klonaikaan? Miullahan on alle sata kilsaa matkaa, niin että mielelläni olisin paikalla, jos vielä on tilaisuus bongata Jouko Ahola! :hyper:

Metri sanoi:
Missämissäpäin Haapajärveä? Mihin klonaikaan? Miullahan on alle sata kilsaa matkaa, niin että mielelläni olisin paikalla, jos vielä on tilaisuus bongata Jouko Ahola! :hyper:

Bongasin tuolta toiselta sivulta:
Haapajärven Vahvamieskisat la 24.04.04 Monitoimitalolla klo: 14.00

Oishan se tietenki kiva ollu osallistua noihin, mutta keskenkuntoisena on parempi jättää kisat väliin. :wall:

Caane: Ovaskainen oli Juhiksen parina sen takia, kun kaikilla muilla ehdokkailla oli "jotain vaivoja..." ellei ollut pikkuvarvas kipee, oli sitten jotain häikkää kulmakarvoissa jne... great!

Jees! Ehdin jo Haapajärveltä kotio, Jokke Aholan nimmari taskussa.

Pankaas merkille nimi Esa Kinnunen, Nivalasta. Voitti kisat aika ylivoimaisesti, useimmissa lajeissa voitto. On mukana SM-kisoissakin tuossa kesäkuun alussa Tuurissa.

Metri sanoi:
Jees! Ehdin jo Haapajärveltä kotio, Jokke Aholan nimmari taskussa.

Pankaas merkille nimi Esa Kinnunen, Nivalasta. Voitti kisat aika ylivoimaisesti, useimmissa lajeissa voitto. On mukana SM-kisoissakin tuossa kesäkuun alussa Tuurissa.

Itekki olin katsomassa kisoja Haapajärvellä ja kyllä poliisi Kinnunen oli aivan ylivoimanen noihin kisoihin. Toivottavasti Sm-kisoissa tulee menestystä. Uskomaton kaveri :worship: Kisat oli muuten mun mielestä hyvin onnistuneet ja katsomossa oli tunnelma aika tiivis. Miten on Natusan, joko Kinnusen paita on pesty ja päälle soviteltu?

Lesnar sanoi:
Itekki olin katsomassa kisoja Haapajärvellä ja kyllä poliisi Kinnunen oli aivan ylivoimanen noihin kisoihin. Toivottavasti Sm-kisoissa tulee menestystä. Uskomaton kaveri :worship: Kisat oli muuten mun mielestä hyvin onnistuneet ja katsomossa oli tunnelma aika tiivis. Miten on Natusan, joko Kinnusen paita on pesty ja päälle soviteltu?

Oli kyllä hemmetin hyvät kisat. Tosiaankin tuli napattua Kinnusen paita kiinni kun se nakkasi sen katsomoon. Vielä se tuossa tuolin karmilla haisee... anteeksi tuoksuu VOITOLTA!!! :whip:

Metri sanoi:

=> Onkos noista Tuurin voimamieskisoista jotain tarkempaa aikataulua ja ohjelmaa ja paikkaa?

Jos voisit laittaa tähän tietoa niin menisin varmaanki katsomaan... (?) :worship:

Pexi87 sanoi:
ainiin monesnkos pori1980 oli!?
22 / 7. voimaporras, punnerrus, lastaus :thumbs:
farmari, etukannattelu, conan :down:

22.5 anjalankoski gp 105kg, viime vuonna 3-4hurria mukana(siellä nähdään)
10.7 forssa klo:15.00. 2 kaveria virosta, karlsson, hartikainen, suomen parhaat kisat(sielläkin nähdään)

Back
Ylös Bottom