Kesällä thaiboksailua Stadissa?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Meikäläinen tulee kesäksi Vantaan suunnalle duunailemaan, ni kertokaahan asiantuntevat että missä päin on hyvä reenailla thaikkua tai vastaavia lajeja kesäisin? Itse varmaan majailen Myyrmäen suunnalla, mutta auto on käytössä että pääsee fiksusti muuallekki. Olen tsekkaillut joitakin mestoja netissä, mutta kun eivät listaile kesän treeniaikoja tai kaikki edes harjoitusmaksuja, niin pitää sitten kysellä jos joku harrastaja tietäisi näistä kuvioista kesän osalta.

Meikäläinen tulee kesäksi Vantaan suunnalle duunailemaan, ni kertokaahan asiantuntevat että missä päin on hyvä reenailla thaikkua tai vastaavia lajeja kesäisin? Itse varmaan majailen Myyrmäen suunnalla, mutta auto on käytössä että pääsee fiksusti muuallekki. Olen tsekkaillut joitakin mestoja netissä, mutta kun eivät listaile kesän treeniaikoja tai kaikki edes harjoitusmaksuja, niin pitää sitten kysellä jos joku harrastaja tietäisi näistä kuvioista kesän osalta.

Otat matsia jonkun vastaan tulevan kanssa :D Myyrmäki on sellanen paikka että siellä sitä harjotusta saa jos haluaa..

Vantaalla on kamppailukeskus jossa treenataan thaikkua. On myös MMA Vantaa jossa treenataan jotain pystyhommaa, mutta käsittääkseni siellä ollaan suurin osa ajasta matossa ja muutamat vaparitreenit siinä ohessa. Tsadissa on taas Helsinki Thaiboxing Club (Martinez) , GB-Gym (Victor) jne. Espoossa on Kehähait (Maunu) ja onhan noita siellä pääkaupunkiseudulla useampia, mutta Vantaalla ymmärtäkseni vain Kamppailukeskus...?

http://www.kamppailukeskus.net/sivu.php

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom