Keräätkö jonkun bändin tuotantoa?

Tunnustatko hurahtaneesi johonkin bändiin sen verran että olet alkanut keräilemään heidän tuotantoaan oikein kunnolla?

Itselleni tämä on melko uusi harrastus, mutta jotain olen saanut jo kaapin täytteeksi..

Keräilyn kohteena minulla on Dimmu Borgir :rock:

Seuraavat mainitsemisen arvoiset tuotokset löytyy hyllystä, perus kauran jätin mainitsematta:

Enthrone Darkness Triumphant (sirkkelinterä CD)
Enthrone Darkness Triumphant (Japani obi cd)
Enthrone Darkness Triumphant (kuva vinyyli)
Enthrone Darkness Triumphant (tupla vinyyli, Back On Black)

Death Cult Armageddon (Metal Book)<- tällä hetkellä löytyy useampi kappale
Death Cult Armageddon (tupla vinyyli, Back On Black)

In Sorte Diaboli (7" kuva vinyyli) 2kpl.
In Sorte Diaboli (kuva vinyyli, nro 0105)
In Sorte Diaboli (vinyyli 0827/2000)
In Sorte Diaboli (Ltd. edition cd+dvd)

Vredesbyrd (7" vinyyli, Pentacle pack, 342/500)

Kokoelmat eivät ole huimat, mutta lisää tulee... :)

Ps. jos jollain on nurkissa pölyttymässä Dimmun -For All Tid- (No Colours Records) vinyyli, niin olisin kiinnostunut!!

En nyt tiedä onko se mitään keräilyä, että hyviltä bändeiltä ostaa kaiken ulostulevan materiaalin. Itse en harrasta näitä "pakko olla sekä limited edition että tavallinen sekä kaikki valokopiot" -keräilyjä, mutta hienoista kuvavinyyleistä jne. ei toki voi kieltäytyä. Mulle riittää yksi kappale kutakin levyä, kuuntelemiseen ne on tarkoitettu eikä hyllyntäytteeksi.

En nyt tiedä onko se mitään keräilyä, että hyviltä bändeiltä ostaa kaiken ulostulevan materiaalin. Itse en harrasta näitä "pakko olla sekä limited edition että tavallinen sekä kaikki valokopiot" -keräilyjä, mutta hienoista kuvavinyyleistä jne. ei toki voi kieltäytyä. Mulle riittää yksi kappale kutakin levyä, kuuntelemiseen ne on tarkoitettu eikä hyllyntäytteeksi.

Näinhän se menee. Ja jos joku bändi tekee paskan levyn, en sitä hanki, vaikka kaikki muut olisikin hyllyssä.

Maidenilta on kaikkea hässäkkää tallessa, seinälippuja, levyt, lompakkoja, kangasmerkkejä jne.

Ja jos joku bändi tekee paskan levyn, en sitä hanki
Maidenillä ei tätä vaaraa tietenkään ole ;)

Maidenilta on kaikkea hässäkkää tallessa, seinälippuja, levyt, lompakkoja, kangasmerkkejä jne.

Maidenillä ei tätä vaaraa tietenkään ole ;)

Meitä on moneen junaan. Mun mielestä Maiden on tehnyt pelkästään paskoja levyjä.
No, on mulla Live After Death hyllyssä :nolo:

Meikäläinen alkanu keräileen Viikate-yhtyeen tuotoksia. Keräilystä sinällään ei ehkä voi puhua. Levyjä ja sinkkuja tulee huudettuu huuto.netistä, jos sattuu niitä huomaamaan.

Tuppaa kyllä olemaan niin, tai ainakin oli, että koko tuotanto hommattiin aina demoja myöten, vaikka niitä ei koskaan kuuntelisi edes. Ainakin cd aikaan oli kiva omistaa rivi lättyjä samalta bändiltä.

En tiennytkään, että CD-aika on ohi. Mikähän nyt on? Imuaika?

Black Sabbathia tuli joskus keräiltyä oikein huolella, nuorempana poikana. Tietty, kun sai vain kerran kuussa rahaa juuri ja juuri sen verran että yhteen levyyn riitti, niin silloinhan se levy piti aina hakea, ja sitten kuukauden verran luukutti aina yhtä levyä. Jos mainoksien jakamisesta sai tarpeeksi tienestiä, saatoin hankkia jotain hieman erikoisempaakin matskua. Ei nyt mitään ihmeellistä sinänsä, mutta jotakin mainitakseni, niin "Under Wheels of Confusion 1970-1987" kokoelma jossa neljä CD:tä, "Cross Purposes Live"-levy (jota myytiin ainoastaan ko. kiertueen yhteydessä, yhdessä VHS-videon kanssa, jota harmikseni en saanut, koska joku vatipää oli mennyt myymään vain CD:n) sekä ko. kiertueen kiertueohjelma, "Headless Cross" seiskatuumainen vinyyli, ns. "black edition", varustettuna Iommin nimmarilla, "The Singles"-numeroitu boksi, jossa kuusi ensimmäistä Black Sabbathin singleä ja yhtyeen "sukupuu", "Black Mass"-niminen EP, jossa on muovikotelo itse kotelon päällä, jonka sisällä on "verta", jossa ui lepakoita :D lisäksi jotain promolevyjä, plektroja, pinssejä, backstage-passeja ja muuta vastaavaa krääsää mitä on vuosien varrella tullut otettua mukaan kun on löytynyt jostain.

Nykyään kyllä harvemmin tulee enää niin fanaattisesti mitään kerättyä, just ja just jotkut tuotannot joiltakin bändeiltä, mutta niissäkään harvemmin tulee hankittua muuta kuin täyspitkät, sinkuista en perusta ollenkaan.

Mä elän edelleen vahvasti CD aikaa. Haluan, että mulla on ihan fyysiset levyt, eikä pelkästään biisit kovalevyllä tms.

Iron Maidenin tuotantoa on tullut kerättyä sen verran, että CD:llä löytyy kaikki levyt ja vinyylinäkin vanhemmat.

Parilta muultakin bändiltä löytyy koko tuotanto, eli kai sitä jonkin verran tulee keräiltyä.

Back
Ylös Bottom