GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Kenkäkauppoja netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja akki
  • Aloitettu Aloitettu

akki

From fitness to fatness
Ikä
46
Nyt ois hakusessa kenkäkauppoja netistä, jotka toimittais Suomeen järkevillä postikuluilla. USA:n kauppoja ei kannata laittaa, koska tulleja ei jaksais alkaa maksamaan. UK tms. kiinnostaa. Paljon noita netistä löytyykin, mutta esim. UK:n kaupat toimittaa aika pitkälle vaan oman maan sisällä...Eli jos jollakin on tiedossa toimivia kauppoja, niin vinkkiä tänne kiitos :)

Suomen kaupoissa on vaan se ongelma, että saman tyylisiä kenkiä saa esim. Briteistä alle puolet halvemmalla. Mutta hienoja kenkiä tuollakin :kuola:

Laitetaas nyt tännekin linkki brittikaupasta, jonka eräs herrasmies minulle eilen vinkkasi: www.asos.com

Juhlakorkkareita noin 20 eurolla ja paljon muutakin hienoa vaatetta. Merkkivaatteet jonkin verran edullisempia kuin Suomessa. Postikulut aika suolaiset, mutta kun tilaa kerralla enemmän, niin melkein niinku säästää silti :D Ja tuodaan kotiovelle.

asosta meinasin itekin sanoa. forever21 on yks sellanen, josta on annettu lähinnä positiivista palautettakin, tosin ne tulee usasta, mut mut halpa paikka ainakin et ne tullit ja postit ei sit niin paljoo siinä päällä paina. asoksella taas on tullut kuulemma tollasii et lähetellään vähän mitä sattuu, tai tyyliin et puolet tilauksesta on sitä mitä pitikin ja toinen puoli mitä sattuu, tuskin kovin yleistä mut kuitenkin, ja palauttaminen kai aika hankalaa.

http://urbanoutfitters.se/ tuolt löytyy jotain vaiks aika vähäse ja se on kait just englantilainen.

Joutuuko tullin maksamaan ainoastaan jos tulee euroopan ulkopuolelta?

Näin olen ymmärtänyt, ettei Euroopan sisältä tulevista tarvitse maksaa tullia. Jenkeistä olen nyt pari kertaa tilannut tavaraa ja toinen lähetys tuli suoraan postilaatikkoon, eli ei mennyt tullia. Isompi lähetys jäi tulliin ja jouduin maksamaan siitä alvin, mutta en varsinaista tullia. Jenkeistäkin tulee kuulemma tullitta alle 45 euron lähetykset (postikulut lasketaan arvoon mukaan). Tullin sivuilla on aika hyvät selitykset, miten noi tullimaksut sun muut verot määräytyy.

Mutta esim. merkkivaatteita saa jenkeistä niin paljon edullisemmin, että voitolle jää, vaikka alvit siihen napsahtaiskin päälle :)

Hassua mun mielestä oli se, että lähettäjä oli kirjoittanut sen tulliin jääneen paketin lähetyslistaan, että kyseessä on lahja (tilasin e-Baystä). Mähän tietysti ajattelin, että sanon tullissa, että tää on lahja mun kaverilta, mutta saman tien kun menin tiskille, virkailija kysyi, että onko sulla sitä e-Bayn kuittia :D Ovat kuulemma aika tehokkaasti oppineet erottamaan, mikä oikeasti on lahja ja mikä ei. Eli ei siis kannata alkaa keksimään noloja selityksiä, kuten itse meinasin, vaan maksaa ihan suosiolla sen alvin :D

^Jep, kiitos vastauksesta. :) Olen kanssa muutaman kerran tilannut jenkeistä, välillä on kanssa tullut suoraan kotiin ja toiset mennyt tulliin. Olen tätä ihmetellytkin, mutta näköjään siis siinä on joku tulli raja.. Hyvä tietää jatkossa. Tuolla Asoksella näyttää olevan aika kivoja vaateita ja kun ei tulliakaan mene niin suht edullisesti saa :)

asosta meinasin itekin sanoa. forever21 on yks sellanen, josta on annettu lähinnä positiivista palautettakin, tosin ne tulee usasta, mut mut halpa paikka ainakin et ne tullit ja postit ei sit niin paljoo siinä päällä paina. asoksella taas on tullut kuulemma tollasii et lähetellään vähän mitä sattuu, tai tyyliin et puolet tilauksesta on sitä mitä pitikin ja toinen puoli mitä sattuu, tuskin kovin yleistä mut kuitenkin, ja palauttaminen kai aika hankalaa.

http://urbanoutfitters.se/ tuolt löytyy jotain vaiks aika vähäse ja se on kait just englantilainen.

Asos on melko uusi tuttavuus mulle. Kerran olen sieltä tilannut. Ensimmäinen paketti hukkui jonnekkin todennäköisesti hieman puutteellisen toimitusosoitteen takia.. Otin asiakaspalveluun yhteyttä pariin kertaan ja sieltä vastattiin aina tunnin sisällä. Sain valita haluanko uuden lähetyksen vai rahat tilille.

Toinen lähetys tulikin sitten todella nopeasti ihan kotiovelle saakka. Paketissa oli kaikki mitä olin tilannutkin. Täällä siis ainaki yksi tyytyväinen asiakas :D

Jaa niin, lueskelin netistä, että osa tilaajista tilaa kaksi pientä pakettia. Olikos yhden pienen paketin toimitusmaksu 7 euroa, joten muutama pieni on silti halvempi kuin yksi iso..

Asos on melko uusi tuttavuus mulle. Kerran olen sieltä tilannut. Ensimmäinen paketti hukkui jonnekkin todennäköisesti hieman puutteellisen toimitusosoitteen takia.. Otin asiakaspalveluun yhteyttä pariin kertaan ja sieltä vastattiin aina tunnin sisällä. Sain valita haluanko uuden lähetyksen vai rahat tilille.

joo kyllä mäkin aion sitä ite ihan kohta kokeilla että miten se homma toimii, panikoituttaa kyl et pitäis jotai enkkua sönköttää sinne mut en nyt täysin onneton sen kielen kanssa kuitenkaan ole joten ehkä siitäkin selvitään!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom