Kenellä komein käyntikortti! Kilpailu! Osallistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Tää on jo ihan hullu idea kisalle, mutta tossa tein itselle uuden kortin ja tuli mieleen, että täällä varmaan on käyntikorttifriikkejä American psychon merkeissä. Leffassahan ne vertailivat käyntikorttejaan ja toinen toistaan komeampia tuli tiskiin.

Kisan idea:

Lähetä postissa kirjeessä käyntikorttisi, aikaa on 2 viikkoa lähettää kortti. Kokoon raadin joka arvioi kortit etsien komeimman kortin. Arvioidaan paperin laatu, informaatio, layoutti ja muut seikat. Vaihtoehtoisesti voimme tehdä nettiäänestyksen, otan kuvat korteista ja blurraan informaatiot ettei niistä tunnista mitään (tällöin tosin fontti jää arvioimatta)

Voittajalle 50,00€ lahjakortti Painotalo Scanseriin. Tolla rahalla saa noin 200 käyntikorttia ko. puljusta tai sitten mitä nyt haluaa painaakin. Kisa pidetään vaikka vain yksi kortti tulisi, eli kantsii osallistua. Itse osallistun vain jos pidetään nettiäänestys.

---------------------------------------------------------------------------

Aikaa kortin lähettämiseen on 11.12.2006 asti.

Lähetä siis korttisi(fyysinen painotuote) osoitteeseen Mika Siren Malminkatu 38 c 36 00100 Hki.

Mukaan ei tarvitse liittää nimimerkkiä tai muutakaan, pelkkä kortti riittää. Voittajan yhteystiedot ovat kortissa ja siihen osoitteeseen tulee lahjakortti.

Mä tuon sulle kaupalle kortin maanantaina! Painolaatu tosin on niin paska että sain kortit ilmaiseksi kun firma mokasi. :lol2: Eli voi olla aika yhtä tyhjän kanssa se mun kortin tuominen, hehe...

Mulla on varmaan arkistojen perukoilla käyntikortteja, jotka sai Radiolinjalta joskus 90-luvulla, kun tilasi matkapuhelinliittymän. Olivat muistaakseni melko tyylikkäitä.. :D

Mulla on varmaan arkistojen perukoilla käyntikortteja, jotka sai Radiolinjalta joskus 90-luvulla, kun tilasi matkapuhelinliittymän. Olivat muistaakseni melko tyylikkäitä.. :D

Itsellänikin on pari jäljellä ja loput nakkasin roskiin kun ei niitä kehdannut kellekkään jakaa..

Laitan oman lapun tänään postiin. :D

Noni, sinne läks. Onko kilpailussa ns. "juosten kustu" -sarjaa? Jos on niin osallistun siihen. Tilasin kortit puhelimitse soittamalla liikkeeseen, että "Jumalaut, nyt on kiire! Mä tarvin kortin suunnittelun ja 100 kpl painatuksen huomiseks klo 12 mennessä. Onnistuuko?" :D

Jos olis haettu ruminta korttia niin oisin osallistunut. Eihän voittaja tee tolla palkinnollakaan mitään kun on ennestään hieno kortti :D

Jos olis haettu ruminta korttia niin oisin osallistunut. Eihän voittaja tee tolla palkinnollakaan mitään kun on ennestään hieno kortti :D

Mulla ois ollu hyvät mahikset tylsimmän käyntikortin sarjassa.

N.D, kilpaileva avatar-possu! :)

Back
Ylös Bottom