Keksikää kuvaan hyvä kommentti! (Photoshop tredi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
:hyper:

Liitteet

• insinöörien bailut.webp
    insinöörien bailut.webp
    66,2 KB · Katsottu: 12 047
Jippiin voimailuforumin lopettamisbileet...

Mettäperän spermapankin ensimmäiset asiakkaan kupit luovutus valmiina. :rolleyes:

Queer eye for a nerd guy- ohjelman finaalijakson kuvausten tiimoilta.

Täähän on ihan selvä kuva Hulkkin 12v.synttäreiltä, keimonjärveltä. Hulkki toinen vasemmalta ja kaverit! :D IMO. Ei vaiskaa :)

Wannabe pakkismiitti

Tuo nyt on alkuillasta otettu tuo eka kuva. Tässä bileet ovat jo hyvässä vauhdissa... :hyper:

Liitteet

• inssibileet3.webp
    inssibileet3.webp
    76,7 KB · Katsottu: 4 662
Voi LOL mä repesin ääneen! :lol2: :lol2:

John R sanoi:
Tuo nyt on alkuillasta otettu tuo eka kuva. Tässä bileet ovat jo hyvässä vauhdissa... :hyper:

Ilmeisesti tuo ei ollutkaan jippiin poikain miitti :D
Aiheutti kyllä totaalisen repeämisen tuo kuva :lol2:

John R sanoi:

:D :hyper: :D :hyper: PÄIVÄN PARAS!!!!! :worship: :worship: , tuli jo duunikaverikin katsoon et mitä mä oikein hörötän... :lol2: :lol2:

....että mä repesin....

Mut miks toi yks esko ei oo saanut vielä pirkkoo, sehän vaan virnuilee tyhmänä kameralle, kun muilla on jo geimit käynnissä.

Hannu, Teppo, Reino ja Keijo juhlistavat loistavaa 11 000 pisteen ylittämistä 3DMark05Rankingissa :rock:

Ps: Älkää vetäkö palkokasvia nekkuu noista nimistä, ei mitään henkilökohtaista :jahas:

Ensimmäinen kuva : Vuosia treenanneet pojat juhlistavat ylpeänä kahvin merkeissä yhteistä päätöstä ; Nyt Jarmo aloittaa ensimmäisen kuurinsa!

Jälkimmäinen kuva : Ohhoh. Jarmo käväisi näköjään kaapilla, ja kahvi vaihtui johonkin muuhun. Näköjään myös toisen sukupuolen opiskelijakavereita on saatu paikalle.

En tiedä mitä kuvassa tapahtuu mutta noiden etummaisien äijien nimet ovat takuuvarmasti Osmo ja Niilo.

Jos jotain pitäisi veikata niin luultavasti kuva on herännäis juhlien jälkipeleistä, kenties he ovat körttiläisiä.

Back
Ylös Bottom