Keikka-arvostelut!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

MTP

Moni pakkislainen on varmasti kovakin musiikin ystävä ja kiertelee pitkin vuotta keikoilla!

Itteä ainaki kiinnostaa, millasta porukoilla on keikoilla ollu ja mitkä bändit on loistavia livebändejä.

Meikä oli Tavastialla 7.5.08 kuuntelemassa Flogging Molly:a ja voin sanoo et on aivan helvetin hyvä klubibändi! Fiilis oli heti alusta asti katossa je en oo koskaa hikoillu niin paljoa!
5stars.gif

Woodoossa Imatralla on tullu tänä vuonna vähän kaikenlaista kuunneltua, toissapäivänä kävin Cheekin keikalla siellä. Cheek on yksi lemppareista, siltikin yllätyin miten hyvin jengi oli menossa mukana! Itse keikka oli mielestäni vähäsen turhan lyhyt ja pari suosikkibiisii jäi soittamatta. Jare oli muuten Herrasmiesjengiläisten kanssa räbättämässä, hyvin toimi yhteistyö. Biisit painottu enimmäkseen uusimmalle Kuka Sä Oot-albumille, ja biisit kyllä toimivat livenä vaikka eivät olekaan muuten niin omaan mieleen.

Kuva Cheekin keikalta Woodoo:sta:
http://img214.imageshack.us/my.php?image=cheekwoodoo5vd2.jpg

Rock To The River pidetään Imatralla 22-23.8.2008 ja sinne olis tarkotus mennä roudaamaan kamaa ja kuunnella työn ohessa niin paljon eri bändejä kuin mahollista. Lordia varsinkin odotan innolla.:hyper:

Myös Cheekkiä saatan uusiks mennä kuuntelemaan Kouvolaan lokakuussa, jos vain aikaa ja rahaa on. :)

Eli laittakaas tekin omia festari/keikkakokemuksia tänne!

Maailman kovin rokkiorkisteri Danko Jones Provinssirockissa 2008 oli kova. Itse kun olen hiton iso fani ja ensimmäistä kertaa livenä näin vetävän, niin ai että. Biisimateriaalihan on kovaa, vanhemmat ehkä livenä vielä kovempia - ja melkeinpä levyilläkin myös, joskin uudetkin toimivat ihan ok.

Arvosana ehkäpä :4:, yksi tähti tippuu pois esiintymispaikan takia; päälava ei jotenkin tuntunut oikealta valinnalta, yleX-lava/-teltta olisi ollut intiimipi ja samalla dankon tyyliin enemmän hikinen. Joka tapauksessa :rock:

Rock To The River oli aikamoinen pettymys! Olin siellä backstagella töissä ja samalla ehdin kuunnella myös bändejä. Ekasta päivästä ei oikeestaan mitään kerrottavaa kuin että vähän katsojia, huonoja bändejä. Toisena päivänä oli sentään pari positiivista yllätystä, Anomia ja Stam1na(joka tosin ei yllätys ollut).

Lordin esiintyminen oli tylsä.

2stars.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom