Keho.net:in ravintoainelaskuri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloitettu Aloitettu

Trinity

Rokkarin morsian
Ikä
45
Mikähän on vikana kun aina kun lasken ruokia tohon laskuriin niin kaloreita kertyy suunnileen parisataa vähemmän kuin itse laskiessa?? Oottekos huomanneet samaa?
Muutenkin näkyy olevan kauheen protskupainotteinen tää mun dieetti, kun 50% on proteiineja ton mukaan... Laskurin mukaan 150g ja omien laskujen mukaan 130g :mad: Uskoako itseään vaiko laskuria... Taidan uskoa itseäni. :rolleyes:

Samma här! Juuri eilen tallentelin sinne omia aterioita ja sillä laskurilla sain kaloreita vähemmän kuin omilla laskutoimituksilla.
Olisihan se kiva uskoa Keho.netin laskuria kun sen perusteella saisi syödä enemmän, mutta varman päälle kyllä otan ja uskon omia laskutoimituksia. Mitenkähän tämä on mahdollista kun olen itse laskeskellut kaloreita niin apuna on ollut Finelin ravintoainetaulukot ja käsitin että Keho.netin systeemi perustuu samaan taulukkoon ja silti saan eri lukuja :confused: Olisikohan meikäläisen syytä käydä joku matematiikan peruskurssi uudestaan :evil:

Itsekin perustan ravintoarvo-tietoni fineliin... Ja tietty katson myös paketin kyljestä...
Mites muuten kun otat palautusjuomaa, niin miten lasket sen mukaan? Ei taida löytyä listoilta...
Laskeeko laskuri sulle oikein nuo proteiinit verrattuna omiin laskuihin??

Sillä laskurilla tuli proteiinia vähemmän verrattuna paketeista ja Finelistä katsottuna. Esim. raejuusto 100g proteiinia 15,81g keho.netin laskurilla ja purkista 100g 18g.....
Käytän palautusjuoman Reco2 ja pussin kyljessähän ne kaikki arvot lukeekin. Tuotahan nyt on vaikea listätä mihinkään valmiiseen systeemiin, mutta itse pidän excelillä kirjaa ruokailuista niin sitä kautta on kätevä seurata syömisiään. Ja kun kerran jaksaa sinne tallennella niin kaikki on valmiina jatkoa ajatellen. Tosin mun excel-taulukko on vielä vähän alkutekijöissä, mutta kunhan jaksan sinne kaikki laittaa niin on helppo poimia sieltä mitä haluaa.

Moi..

Raejuustoa juuri itsekin tallentelin omaan laskuriini. Huomasitteko että siinä raejuustossa jossa rasvaa2% on tuo 15,91g protskuja ja rasvattomassa se 18g?
Nyt en kyllä tarkitanut tuotteen kyljestä.

Ja ainakin olen huomannut että uudet tuotteet, esim. 2%tuorejuustot eivät ole finellissä. Joten heittoa voi tulla suuntaan tai toiseen.

Neija

Kutrin sivuilla on hyvä laskuri, jonka voi ladata omalle koneelle. Ei tule puhelinlaskuakaan, kun ei tartte olla netissä laskemassa kaloreita. En ole kyllä tarkistanut laskeeko se oikein... ???

Käytän Kelan Nutrica -laskuria ja toiminut hyvin.

Kalorit ohjelma arvioi joidenkin aineiden kohdalla hieman yläkanttiin. Olen siis syöttänyt kaikki käyttämäni ruoka-aineet ite ja ohjelma laskee itse annetuista ravintoarvoista tuotteen kalorit.

No parempi ylös- ku alaspäin:p

On huomattavasti helpompi ja nopeampi tehä tietsikalla jos sen kanssa riehuu muutenkin..

:)

Jotenki se nutrica on vähän vielä jälkijunassa, mutta kyllä sillä ihan kivasti laskee kalorit, jos tosiaan syöttelee niitä ruoka-aineita sinne itse. Käytin sitä viime dieetillä kisoihin asti ja kyllä se helpottaa.

Originally posted by Panda
Kutrin sivuilla on hyvä laskuri, jonka voi ladata omalle koneelle. Ei tule puhelinlaskuakaan, kun ei tartte olla netissä laskemassa kaloreita. En ole kyllä tarkistanut laskeeko se oikein... ???

Mä eilen latasin kans ton Kutrin laskurin, ja musta on varsin oiva laskuri, ihan pienen hetken kun malttaa sisäistää toimintaperiaatteen ni johan lähtee helposti luistamaan! En mäkään oo kyl tarkistanu, onko laskutapa oikea, mutta itse sinne ruokia syöttäessäni ihan oikealta se näytti... Että mainosta vaan Kutrille: http://www.kutri.net!

Joskus kokeilin huvikseni Virtuaalihovimestaria (siellä Energynetin sivuilla), mutta se anto mulle ainakin ihan oudot lukemat rasvan suhteen, oli muka aina sellanen ~40 % energiaa rasvasta...:eek: vaikka söin omasta mielestäni ihan oikein. Samat jutut kun laitoin Kutrin laskimeen ni johan näytti oikein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom