Kehitys junnaa junnaa paikallaan...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MIMMI
  • Aloitettu Aloitettu
Jotenkin tuntuu, että vuoden vaihteen jälkeen kehitys junnaa vaan paikallaan eikä tapahdu mitään !!:itku:
Onko muilla samankaltaisia tuntemuksia? Ehkä pitäisi kerran kuukaudessa vaan katsoa peiliin niin ei sokeutuisi omalle kunnolleen, vai mitä ??

Älä suotta sure jos kehitys junnaa paikallaan, tervetuloa vaan tähän kerhoon :D Mua auttoi aika paljon se, että tehtiin pariksi kuukaudeksi ihan toisenlainen ohjelma kuin mitä oli aikasemmin tahkonnut. Olen huomaanut kehittymistä vaikka en ole esim. ruokailuun niin kauheasti kiinnittänyt huomiota (yritän tietty perusasiat pitää mielessä mutta silti).

Ohjelman idea on se, että haetaan nimenomaan kestävyysvoimaa: tehdään yksi perusliike ja yksi apuliike per lihasryhmä, perusliikettä 3X20 sarjat ja apuliiketta 2X20, palautukset sarjojen ja liikeiden välillä 1 min. Oli huimaa huomata kuinka vähän sitä kestävyyttä olikaan :( Kohta pääsen taas isojen rautojen pariin, mutta tää "syrjähyppy"ohjelma on antanut kummasti potkua treeniin. En toki sano, että on mikään patenttiratkaisu kaikkien kehitykseen, mutta mulla on ainakin toiminut. Vaihtelu virkistää :thumbs:

Edit: kirj.virheet

Samma här... Pieniä motivaatio ongelmia ilmaantunut ensimmäisen kerran moneen vuoteen. Ei johdu niinkään itse treenistä vaan siitä, että on koko talven ja kevään ajan ollut aina joku kremppa jossain... Ehkä tällä synkällä ja loskasella ilmallakin on vaikutuksensa asiaan, kun aamulenkitkin on välillä niin vaikeita.
Pitäis salillakin treenata jossain tuulipuvussa, ettei tulis niin paljon kytättyä itseään peilistä.
Perfektionistinä itsekritiikkini on aikamoinen eikä se ainakaan asiaa auta.

Tsemppiä sinulle!!! Toivottavasti olet taas syksyn kisoissa lavalla loistamassa:kippis1:

Back
Ylös Bottom