Mitä tehdä kun kehitys jumittaa...? Salilla oon käynyt jo useamman vuoden (n. 10 vuotta kaikkiaan, n. 3 vuotta "oikeasti") ja tähän asti homma on kulkenut ja tuloksia tullut treenin mukaan. Mutta nyt tuntuu että pitkään aikaan ei treenipainot ole kasvaneet, vaan viikosta ja kuukaudesta toiseen pitää treenata samoilla painoilla kun ei isompia jaksa nostaa :( Eikä kropassakaan enää kummempia muutoksia huomaa, rasvaprosentti kyllä pienenee hiljalleen mut lihakset on olleet saman muotoset jo pidemmän aikaa vaikka ehkä erottuvatkin vähän paremmin. Tuntuu siltä että olen samassa pisteessä kuin vajaa vuosi sitten.
Kaikkea on kokeiltu, treeni on kovaa (välillä tietty kevyttäkin!), liikkeet teen suht oikein, treenit on jaettu niin että lepoa tulee riittävästi, paljon protskuja jne. Mutta missä tulokset...
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Kertokaahan vinkkejä, millä ootte itse päässet jumista pois ja saaneet kehityksen & treenin taas kulkemaan?
Kaikkea on kokeiltu, treeni on kovaa (välillä tietty kevyttäkin!), liikkeet teen suht oikein, treenit on jaettu niin että lepoa tulee riittävästi, paljon protskuja jne. Mutta missä tulokset...
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Kertokaahan vinkkejä, millä ootte itse päässet jumista pois ja saaneet kehityksen & treenin taas kulkemaan?