Kauko- /rantamatkalle huhti-toukokuussa

Morjesta!

Millaisia ehdotuksia porukalla olis heittää viikon-kahden matkalle ensi huhti-toukokuun vaihteeseen jonnekin lämpimään? Laskuista voi jättää pois Kanariat, Bulgariat yms. paikat, ennemminkin etsisin jotain kaukokohdetta Aasiasta tai muualta, jopa hiukan eksoottistakin. Tarkoitus olis heittää romanttinen loma kahdestaan paremman puoliskon kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Thaikut, koh samui tai koh chang tai indonesia bali,ei tarvi ainakaan paskoja kelejä pelätä,tohon aikaan kun reissaa saa ainakin halpoja lentoja aasiaan.

Tai vaikka Goa. Pääsee lentämään tosi halvalla ja oleilu on puoli-ilmaista. :)
Ja jos Thaimaa, niin joo Koh Chang, mutta ei se turistirysä vaan Andaman merellä oleva pienempi saman niminen saari. Saa nauttia rauhasta ja on kaunista.

Millaisia ehdotuksia porukalla olis heittää viikon-kahden matkalle ensi huhti-toukokuun vaihteeseen jonnekin lämpimään? Laskuista voi jättää pois Kanariat, Bulgariat yms. paikat, ennemminkin etsisin jotain kaukokohdetta Aasiasta tai muualta, jopa hiukan eksoottistakin. Tarkoitus olis heittää romanttinen loma kahdestaan paremman puoliskon kanssa.

Aruba, minimissään 2 viikkoa!

Varmat kelit ja mahtavat rannat. Ei myöskään ole mikään bilemesta, joten sopii hyvin romanttiselle lomalle. Itse katsoisin hotelleja mieluiten Eagle- tai Manchebo beachilta.

Pitääpä kattoa noi kaikki yllä mainitut. Mites Thaikuissa, kun mulla oli sellainen mielikuva, että Andaman meren puolella on tohon aikaan jo huonommat kelit ja just Samuin seutu olis se mihin kannattaa mennä?

Onko kenelläkään kokemuksia Floridan Key Westistä /Miami Beachistä, onko millainen matkakohde?

Pitääpä kattoa noi kaikki yllä mainitut. Mites Thaikuissa, kun mulla oli sellainen mielikuva, että Andaman meren puolella on tohon aikaan jo huonommat kelit ja just Samuin seutu olis se mihin kannattaa mennä?

Onko kenelläkään kokemuksia Floridan Key Westistä /Miami Beachistä, onko millainen matkakohde?

Miamista tykkäsin tosi paljon! Ja jo pelkkä ajomatka Key Westiin oli huippu. Miami on tietty aika kallis verrattuna Aasiaan, mutta kyllä sieltäkin löytää ihan ok hintaisia ravintoloita. Shoppailumahkut on myös hyvät.

Aaa.. No keleistä en muuten osaa sanoa... Ei tullut ees mieleen. Rarongin säätä en onnistunut löytämään, mutta Phuketissa joo tuolloin kyllä voipi saada vettä niskaan (huhtikuussa >10 sadepäivää, toukokuussa <20).
Lämmintä kyllä piisaa. Ja toki tohon aikaan ongelma voi tuolla pienemmässä olla se, että paikat on pitkälti kiinni?

No se turistirysä Chang on muuttunut aika paljon, en osaa sanoa vieläkö saaren ihan toisessa laidassa oleva Long beach ois rauhallinen. Sitä se oli silloin kun mä siellä viimeks olin. Tykkäsin kovasti.

Kyllähän miami beach kiva lomakohde on. Rannalla on hieno käydä hölkkäilemässä aamulla. Rahaa vain palaa shoppailuun aivan silmittömästi, ja etenkin south beachin alueella iltaelämä on omaan makuun turhan 'värikästä'.. Ei siis mun mielestä mikään romanttinen lomakohde, mutta käymisen arvoinen toki. Key Westissä ei ole koskaan tullut käytyä.

Mä olen ollut Samuilla ja Changilla huhtikuussa ja kelit ovat olleet hyvät (Changilla oli rauhallista). Bali on myös ihana kohde (Gilien saaret, Ubud jne...). Valokuvien perusteella ihana paikka näyttäisi myös olevan Filippiinien Boracay, jonne olen itse suunnittelemassa matkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom