Kauhia päänsärky!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kk.
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kk.

Elikkä, päänsärkyä alkaa olla jo miltei jokaisen lajin toistoja tehdessä, eritoten penkkipunnerruksessa. Pidemmän aikaa on jo päätä särkeilly, vaikkakin ihan siedettävästi, käynyt juomassa lasin vettä ja siitä se pikkuhiljaan laantunut, mutta tänään tuli herätys kun piti lopettaa kesken toiston tosikovan pistävän jomotuksen takia. Penkki sijaitsee kutakuinkin 2mx2m huoneessa, loppuuko happi?

ponnistuspäänsärkyyn on myös lääke, itse kävin just neurologilla saman vaivan takia. oli vähä korkea verenpaine, siitä johtuen niitä särkyjä mulle tulee. sain jotai verenpainetta alentavaa roppia siihen.

tai niskanlihasten jumitilat voi vaikuttaa. Venyttele kunnolla myös kaulan etuosa.
Tohon verenpaineeseen niin verenluovutus on hyvä keino kontrolloida sitä, ja samalla hyödyllinen.

Joo, niskalihasten jumi aiheuttaa sen mikä tohon on varsinainen syy, eli kaularangan lukot.
Menee yleensä tosiaan ihan odottelemallakin, mutta jos nopeuttaa haluu niin kiropraktikko tms, joka myös hieroo. Hierontakin auttaa, relaksantitkin toimii.
Edit: Tarvis tehä ponnistuspäänsärky-sticky mihin keräis kaikki aihetta käsittelevät threadit joita jo muutama löytyy

ponnistuspäänsärkyyn on myös lääke, itse kävin just neurologilla saman vaivan takia. oli vähä korkea verenpaine, siitä johtuen niitä särkyjä mulle tulee. sain jotai verenpainetta alentavaa roppia siihen.

Joo, pitäs varmaan itekki käydä testauttaan verenpaine, kulkee nimittäin suvussa. Ikää ei ole vasta kuin 17, mutta korkea verenpainehan siltikin mahdollinen?

penkkiä tehdessä ei kyllä tarvitse paljoa päätä väännellä ja käännellä ja punnertaa "takaraivolla" kun saa nuo kivut.. tuttujuttu.
Keskity penkkiä tehdessä että pää/niska pysyy paikoillaan/rentona.
Luultavasti kallonpohjalihakset juntturissa.

Venyttelyä vaan kehiin.

joo itelläki puski just tunti sitte aivan kauhean päänsäryn jo ekan pystypun. toistojen jälkeen. Kipu alkoi viime perjantaina kun jalkahackis pusersin viimisiä toistoja ja painoin tota niskan yläosaa semmoseen pikkukulmaan mikä siin koneessa oli (päätä tukeva pehmeälevyke/pala) ärtyköhän multa nyt vain noi niskanlihakset tuolta vai pystyyks sielt menee jtn pahempaa rikki. Eilen ei enää juuri ollut oireita. Särkylääke helpottaa oloa, muuten on hirveät tuskat. :wall::wall:
pari päivää lepoa ja venyttelyä ja jos vielä jatkuu niin lääkääriin, vai ? mulla on kyllä just semmone työ missä noi niskan ja kaulan seutu joutuu rasitukselle. et ne on ainaki aika "herkäs" kunnos.

jos joku heittäs viel kommenttia tähä nii tänks!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom