Sain vauvan noin kolme kuukautta sitten, ja painoa kertyi 20 kiloa. Sen jälkeen se on vaan noussut. En edes imetä enää (tuotanto vain loppui). Mielestäni on viime viikon ajan ruokavaliokin ollut hyvä ja syön myös nesteenpoisto pillereitä, koska nestettä kertyi raskaudenaikana. Olen niitä pillereitä syönyt kolmeviikkoa. Käyn salilla joka toinen päivä. Tässä ruokavalioni (melkein sama joka päivä)
Mysliä 100g
Ruisleipä (voilla)
Ohrapuuroa (Saarioisten)
Maitorahka (Ehrman) + O'light
Leipä
Maitorahka
Lasagne/tai tonnikala salaatti
Hedelmiä ja kasviksia tulee syötyä johonkin väliin. Kaloreita olen tähdännyt tohon 1500 kcal. En tosin ole tarkkaan laskenut. Mutta olen arvioinut aina päivittäin että ton verran menisi. Ei kyllä ainakaan yli tarpeen ole mennyt! Ja se nyt on saletti ettei lihasmassa ole kasvanut niin paljon että painossa huomaisi. Mikä siis mättää? Miten ihmeessä saan tämän painon putoamaan. Tosi raivostuttavaa kun se vaan nousee vaikka koittaa eroon päästä :(
Mysliä 100g
Ruisleipä (voilla)
Ohrapuuroa (Saarioisten)
Maitorahka (Ehrman) + O'light
Leipä
Maitorahka
Lasagne/tai tonnikala salaatti
Hedelmiä ja kasviksia tulee syötyä johonkin väliin. Kaloreita olen tähdännyt tohon 1500 kcal. En tosin ole tarkkaan laskenut. Mutta olen arvioinut aina päivittäin että ton verran menisi. Ei kyllä ainakaan yli tarpeen ole mennyt! Ja se nyt on saletti ettei lihasmassa ole kasvanut niin paljon että painossa huomaisi. Mikä siis mättää? Miten ihmeessä saan tämän painon putoamaan. Tosi raivostuttavaa kun se vaan nousee vaikka koittaa eroon päästä :(