Vastaa viestiketjuun

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Niissä autoissa on katsos ihan valmistajan puolelta huolto-ohjelma, jonka noudattaminen on ihan fiksua. Mä veikkaan, että auton valmistaja tietää aivan vitusti paremmin koska autoon kannattaa vaihtaa sitä ja tätä. Jolla nyt edes jonkinverran maksavat auto on, niin tuskin on noin perseaukinen, että vaihtaa ite öljyjä autoonsa jossain Prisman parkkiksella talvella. Mä mieluummin annan muiden vaihtaa en öljyt ja jarrupalat, sen sijaan, että nysväisin ite kädet rasvassa. Mut näillä "mä korjaan ite" tyypeillä ne autot sitten leviääkin kun ei noudateta valmistajan antamia huoltovälejä.

Freelanderin alkuperäinen valmistajan tuulilasi maksaa 1500 euroa, mutta sanoivat huollossa, että voidaan siihen tarvikelasikin laittaa, se maksaa 500 euroa. Mut en ole mikään "meen ostaan Biltemasta kaikki halvimmalla mahdollisella tavalla" tyyppi. Jos se ei ole sama lasi sadetunnistimineen sun muineen lämmityksineen, niin vittu sitten otetaan alkuperäinen.

"Joo, fiksuna menin vaihtamaan Pertin lasi ja muna-liikkeeseen tuulilasin, muuten hyvä, mut halvin mahdollinen vaihtoehto kusi 800 euron lisävarusteen sadetunnistimen. Mut eipä mennyt rahaa hukkaan huoltoihin turhaan."

Mihin maitojunaa käytetään?
Back
Ylös Bottom