Katsaus todellisen alfauroksen naiskuvioihin

Kaupunki
Oulu
niin tuolla ulkonäöllä sais aika rauhassa olla naisilta.
Myönnät varmaan että ollakseen alfa mies tarvii myös muutakin kuin ulkonäköä ja että toisaalta jossain voi olla mies joka on muuten täysin alfan kriteerit täyttävä, mutta ei syystä tai toisesta (yleensä se ulkonäkö) saa naiselta. Se että Reinolla riittää vipinää tarkoittaa että hänellä on jokin muu ominaisuus mitä naiset katsoo saksien levittämisen arvoiseksi (status, huumori tai jokin muu). Olen sikäli samaa mieltä että miehen pitää saada kunnioitusta sekä suurelta osaa miehistä että naisista että sen luokittelisin alfaksi ja se ikävä kyllä ainakin minun tapauksessa karsii esimerkiksi ton Axl:n pois vaikka se olisi kuinka suosittu naisten keskuudessa. Mutta tämä keskusteluketju on keskittynyt naisten alfoina pitämiin miehiin ja jos sitä mitataan pelkästään sillä kuinka monelta naiselta kyseinen henkilö on saanut, niin sekä Axl että Reino kuuluvat ehdottomasti alfoihin.

number_one

Kädenvääntäjä
VIP
Ikä
34
naiset nostaa Nordinin jalustalle ja antaa piparia hänelle juuri sen satuksen takia, joka on naurettava piirre naisissa. Nordin voi olla ihan vässykkä lapanen ja ei edes mitenkään komea, mutta piparia tulee silti, koska julkkis. Jos Nordin olis tavis ja asuis jossakin kontulassa surkeassa yksiössä ja olis työtön, niin tuolla ulkonäöllä sais aika rauhassa olla naisilta.
Ite en kyseistä miestä tunne, mutta ainakin tv haastattelujen perusteella yleinen presenssi näyttäs olevan valovuoden keskiverto ihmistä edellä. Kattokaa ku jengi hikoilee haluatko miljonäärissä :D

Ja onko Nordin edes niin ruma mies? Painoindeksi näyttäs olevan optimaalinen pariutumiseen ja kasvot on kohtuullisen komeat. Eikai suomessakaan pääse komeaa miespääosaa näyttelemään ihan kukatahansa?

number_one

Kädenvääntäjä
VIP
Ikä
34
Myönnät varmaan että ollakseen alfa mies tarvii myös muutakin kuin ulkonäköä ja että toisaalta jossain voi olla mies joka on muuten täysin alfan kriteerit täyttävä, mutta ei syystä tai toisesta (yleensä se ulkonäkö) saa naiselta. Se että Reinolla riittää vipinää tarkoittaa että hänellä on jokin muu ominaisuus mitä naiset katsoo saksien levittämisen arvoiseksi (status, huumori tai jokin muu). Olen sikäli samaa mieltä että miehen pitää saada kunnioitusta sekä suurelta osaa miehistä että naisista että sen luokittelisin alfaksi ja se ikävä kyllä ainakin minun tapauksessa karsii esimerkiksi ton Axl:n pois vaikka se olisi kuinka suosittu naisten keskuudessa. Mutta tämä keskusteluketju on keskittynyt naisten alfoina pitämiin miehiin ja jos sitä mitataan pelkästään sillä kuinka monelta naiselta kyseinen henkilö on saanut, niin sekä Axl että Reino kuuluvat ehdottomasti alfoihin.
Eivätkö kyseiset herrat ole myös saaneet arvostusta miehiltä kerta telkkarissa vuodesta toiseen pyörivät ja tekevät rahaa työnantajilleen?

Ite en kyseistä miestä tunne, mutta ainakin tv haastattelujen perusteella yleinen presenssi näyttäs olevan valovuoden keskiverto ihmistä edellä. Kattokaa ku jengi hikoilee haluatko miljonäärissä :D

Ja onko Nordin edes niin ruma mies? Painoindeksi näyttäs olevan optimaalinen pariutumiseen ja kasvot on kohtuullisen komeat. Eikai suomessakaan pääse komeaa miespääosaa näyttelemään ihan kukatahansa?
no joo, tuo ulkonäköjuttu on makuasia. Mutta mun näkemys on se että tuollaiset Nordinin näköiset tavisjätkät tappelee naisten saamisen eteen tosissaan, jos ei ole mitään statusta tai meriittejä, millä keulia.

number_one

Kädenvääntäjä
VIP
Ikä
34
no joo, tuo ulkonäköjuttu on makuasia. Mutta mun näkemys on se että tuollaiset Nordinin näköiset tavisjätkät tappelee naisten saamisen eteen tosissaan, jos ei ole mitään statusta tai meriittejä, millä keulia.
Joo siinä oot oikeessa että status tekee tosta ukosta panevan terminaattorin. Muut jutut on hyvällä tasolla, mutta tollaseen menoon ei voi tavis ukko oikeen päästäkkään kun se julkisuus on kyl miehlle kaikkein tehokkain apu. Itse asiassa aika ylivoimasella marginaalilla.

Joo tuli vähän yllätyksenä. Jonne kuitenkin itkee herkkyyttään biiseissään, joita soittaa Iskelmä Radio. Minusta kierompi jätkä jopa kuin Axl. :rolleyes: Ehkä se on saanut korvaushoitoa, kun lääkäri on kuullut sen uutta musiikkia. :D

" Anybody who picks up a guitar and tells you that there's some inner message that they're trying to convey... it's nonsense. They're not being honest. The reason they're doing this is they wanna get lots of chicks and they don't want to work for a living." - Gene Simmons

Delgado

Base animal
Ikä
35
Piti oikein googlettaa, että kuka helvetin Reino Nordin. Kuvista ei tullut muuta mielikuvaa, kuin kohtaus jostain leffasta, jossa jokseenkin kyseisen näköistä miestä pantiin perseeseen. Hetken tuumailun jälkeen muistelin, että se oli Hymypoika, ja kappas, siinähän se Reino olikin.

Googlen antamia kuvia katsoessa sanoisin ulkonäöstä, että kyseessä on aivan keskiverto mies. Normaalivartaloinen ja kasvoilta laatua kolmetoista tusinassa. No nykyään tietysti keskiverto ihminen on tilastollisestä ylipainoinen enemmän tai vähemmän, mutta minä olen vielä kieltäytynyt hyväksymästä sitä. Kuvista näki, että stailauksella oli iso vaikutus siihen, miltä Reino näytti. Minusta myös tämä on tyypillistä keskivertoulkonäön omaavalle. Vähän resuista partaa ja ruma pipo plus tyhmä ilme, niin näyttää petolinnun perseeltä. Siistitty sänki, tukka imartelevasti ja kauluspaita, näyttää jopa komealta.

Reijo Nordin vaan yrittää esittää alffaa. Oikeasti se on ihan lapanen.

Tämä poikkeus pitää ottaa myös alfan määrittelyssä huomioon. Miehet jotka esittävät alfa urosta niin että jopa osa naisista uskoo sen ja antaa piparia. Se ei kuitenkaan tee näitä miehiä alfa urosta.
Näin. Kaveri painaa ehkä max 60 kg, ja harrasti jo vuosia sitten erittäin julmaa sekä rumaa ainakin henkistä väkivaltaa kumppaniaan kohtaan*.

*Jostain netin syövereistä varmaan kaivettavissa ne Ihon Alla (vai mikä se reality oli) jaksot.

Ei lasketa siis alfaksi missään olosuhteissa.

Eikös noissa alfa-uros tapauksissa pitäis edes vähän gradeerata noita ämmänretaleita joita nuo kynäniskat tykittää.
Se että joku ripakinttu runopoika saa torttua usealta pikkupillulta / isähahmoa etsivältä surkimukselta ei tee siitä lippalakkipää-lökäpöksystä minkään valtakunan alfa-urosta.
Paitsi tietysti sellaisten pakkislaisten luiskaotsien mielestä jotka omissa runkkupuuhissaan unelmoivat edes kerran saavansa ihka oikeaa pesää.

Pohdipa vaikka Sean Connerya ja Reino Nordinia. Kumpi näistä on alfa?
Oon vissiin ainoa, jota hiukka hihityttää ajatus Jonne Aaronista ja tuosta Axlistä myyttisenä alfana. Nordin menisi mielestäni ihan samaan nippuun, tavallisia kivoja poikia. Sean Conneryssä on kyllä viehätysvoimaa, totta :).

Mun He-man mielikuvissani alfa tarkoittaa kuitenkin jotain sellaista ylvästä laumanjohtajuutta, jota joissain ihmisissä vaan on. Siihen kuuluu mun mielestä myös jämptiys. Tuntuu, ettei nämä viettejensä perässä hiihtäjät eivät istuisi siihen hahmoon sitten millään, vaan olisivat täysin vastakohtia (anteeksi Jonne, Reino ja Axl, ei teissä mitään vikaa millään tavalla, olitte vaan mainittuna tässä esimerkkeinä).

Joku sanoi, että alfa pystyy elättämään itsensä taiteella. Jossain Akseli Gallen-Kallelassa onkin sitä tiettyä arvokkuutta, mitä itse siis tähän alfuuteen yhdistäisin. Sit taas joku Edward Munch tai Tyko Sallinen on puolestaan aika kaukana siitä... Mun mielikuvissa myyttinen suomalainen alfauros voisi olla vaikka joku marsalkka Mannerheim - olemuksesta huokuu juuri sellaista, hmm, alfuudeksi kuvittelemaani arvokkuutta.

Mutta nää pakkiksen alfat on taas aina jotain ihan ihme häntäheikkejä (ja edelleen: mulla ei ole mitään käsitystä kenenkään tässä mainitsemieni henkilöiden seksihistoriasta (ehkä yhtä lukuunottamatta), hävettää ihan mainita esimerkeissä todellisia ihmisiä...)

henki

VIP
Kaupunki
Helsinki
Joo ei oo Nordin mikään alfa. Pillua nyt saa kuka vaan yökerhoissa pomppiva joka saa suunsa auki. Ei se alfaksi tee.

Mun suosikkialfa on Jaromir Jagr. Siinä on tosimiäs. Ukolla on huumoria eikä ota asioita liian vakavasti. Kasvattais vielä vanhan kunnon mulletin takaisin. Ei näitä Suomen seduloiden 60kg pillunvonkaajia voi ottaa vakavasti muut kuin typerät naiset/tytöt.

https://magnabox.co.uk/jaromir-jagr-king-comebacks

Joo jos tätä keskustelua nyt oikeasti käydään, niin sitten puhutaan oikeilla termeillä. Tässä nyt sekoitetaan alfa ja korkea markkina-arvo. Ei alfa tee musiikkia tai näyttele jotta saisi paremmin piparia. Kyllä siihen legendaariseen pakkistitteliin pitää saada piparia ilman imeliä rakkauslaulujakin. Alfa ei myöskään ajattele kuten pakkisraati että pitää olla muskeleita ja käydä onnelan teini-pirkot läpit. Suomen musiikkiskenestä alfa voisi olla vaikka Ville Valo. Mies joka ei urheile saadakseen lihaksia, välttelee julkisuutta, on melkoinen auktoriteetti omassa bändissä, karismaattinen ja tekee sitä mitä haluaa. Ville olisi varsinkin huippuvuosina voinut pokailla kaikki sen hetkiset Maisa Torpat Axlen tapaan. Ensin täällä huudellaan miten tosimies ei anna naisten pyörittää itseään ja seuraavaksi julistetaan alfaksi mies joka tekee asioita jotta saisi paremmin naista. Siinä on ristiriita.

Kaupunki
Helsinki
Reijo Nordin vaan yrittää esittää alffaa. Oikeasti se on ihan lapanen.

Tämä poikkeus pitää ottaa myös alfan määrittelyssä huomioon. Miehet jotka esittävät alfa urosta niin että jopa osa naisista uskoo sen ja antaa piparia. Se ei kuitenkaan tee näitä miehiä alfa urosta.
Tästä olen kyllä erimieltä. Kyseessä on todella hyvän itseluottamuksen omaava, hieman kusipäinen, narsistinen ja hyvät puhelahjat omaava kaveri. Siihen kun vielä lisätään naisiin uppoavat laulut + julkisuus, niin ei ihme, että naista kaatuu. Ulkonäöstä en sen enempää osaa sanoa.

Kyllä kyllä...juuri siksi Richard Ramirez aka Nightstalker sai omat naispuoliset bändärinsä, että oli juuri noita ominaisuuksia: "todella hyvän itseluottamuksen omaava, hieman kusipäinen, narsistinen ja hyvät puhelahjat omaava kaveri. Siihen kun vielä lisätään naisiin uppoavat laulut + julkisuus, niin ei ihme, että naista kaatuu." Ramirezillä ei tosin ollut noita lauluja mutta hieno oranssi puku oli viime elinvuosinaan päällä...

Viimeksi muokattu:
Suomen musiikkiskenestä alfa voisi olla vaikka Ville Valo.
Auts, minä raukka kun olen jo niin vanha, että sirkeänä mirkkuna Helsingin yöelämässä vielä pyöriessäni HIM oli vasta His Infernal Majesty, enkä kertakaikkiaan osaa yhdistää alfaa sen paremmin kuin charmiakaan kyseiseen keulahahmoon. Mutta niinpä kai se marsalkka Mannerheimkin on joskus muinoin ollut räkänokkainen teinijuippi, josta laumanjohtajan jämäkkyys ja arvokkuus on ollut vielä valovuosien päässä.

Hih, laumanjohtajuudesta lampaisiin, joita mun neukkuaikaisessa lapsuudessani siellä jumalan selän takana oli enemmän kuin ihmisiä. Meillä oli texeleitä sekä muutama suomenlammas, joissa oli selkeä ero ulkonäössä ja varmaan muussakin. Texelit ovat pystynenäisiä pikku menijöitä, suomenlampaat taas kyömynenäisiä ja omanarvontuntoisia kuin kreikkalaiset jumalat, ja niiden joukosta löytyivät ne kaikkein vaikuttavimmat yksilöt, joita muut lampaat sitten seurasivat. Näissä yksilöissä oli juuri tuota arvokkuutta ja voisin kuvitella, että olisivat olleet lauman alfoja, jos lampaat sellaisia termejä toisistaan käyttäisivät? Seksuaalista käyttäytymistä en seurannut, ei tullut tehtyä mitään tilastoja, kuka puuhailisi eniten... Jälkikäteen ajatellen aika harmi, alfatieteilijät kun saattaisivat olla niistä innoissaan;).

Yhdelläkään meidän lampaistamme ei ollut sarvia, mutta jos sinne olisi sarvekas yksilö tullut, niin mahdollisesti lauman rakentuminen olisi mennyt uusiksi: lampaat nimittäin seuraavat sarvia. Tätä ominaisuutta hyödyntämällä pystyin minäkin liittymään laumaan alfayksilöksi, ja keppiä paimensauvana käyttäen johdatin lauman pisteestä a pisteeseen b. Ei liene sattumaa, että Jeesukselle kuvataan usein käteen sauva ja sauvaansa nojaamallahan Mooseskin johdatti laumansa pois Egyptin orjuudesta. Ja jos Pythagoras osasi laskea jo vuosituhansia sitten maapallon ympärysmitan oikein, ja jo vanhassa testamentissa on mainittu sama ihmisen maksimi-ikä mihin tiede on päätymässä nykyiselläänkin, niin näitä menneiden vuosituhansien viisauksia ei kannata aliarvioida: Jos haluat olla alfa, niin tee kuten Mooses ja hommaa paimensauva :D

Kovin alfa maailmassa tällä hetkellä on kyllä Donald Trump. Miljonääri ja yhdysvaltojen presidentti.
Trumpista tulee lähinnä mieleen, että maailma on kyllä aika sekaisin... Mutta jos ajattelee Trumpia persoonana ja olemuksena, niin tuota peräänkuuluttamaani arvokkuuden charmia löytyisi enemmän Hillary Clintonista tai vaikka Riitta Uosukaisesta kuin tästä veijarista. Silti Trump on nyt pressa. Pistää miettimään, että mitä ovat ne Trumpin käyttämät paimensauvat? Tai toinen hyvinkin massoja kiihottava hahmo menneisyydestä, Hitler. Oliko hän alfa? Tällä mun mittapuullani laskien ei, koska se maaginen arvokkuus puuttuu, mutta tässäpä sitten se ongelma. Hitlerin vaikutusvoimaa omassa ajassaan ei voi kiistää. Kuten ei Trumpinkaan.

Näin ollen on ehkä parempi unohtaa lampaat. Ehkä alfuus on tosiaan helpompi määrittää sillä, kuka niitä pirkkoja innokkaimmin kaataa siellä paikallisessa onnelassa ja tän määritelmän mukaanhan Axl kumppanit voivat hyvinkin olla alfuuden multihuipentumia :)