GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

katkenneet verisuonet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vanilja
  • Aloitettu Aloitettu
Moikka moi! Kesä ja bikinikelit on tulossa, mutta jalkani näyttävät niin kauheilta, että tuskin uskallan uikkaria päälleni laittaa...Reisien ulkosivuilla on kamalasti katkenneita verisuonia. Mikä ihme niitä aiheuttaa ja miten niistä pääsee eroon?!? Ne ovat siis tuollaisia sinertäviä viiruja...kamalia! Toivottavasti joku teistä osaisi auttaa.

Kärsin samasta vaivasta, tosin mulla on reisissä ihan tarpeeksi myös sitä kaunista selllllllulliiiiiittiiääää, oisko mulla ainakin sen kans jotain yhteyttä? Äidilläni on ihan suonikkaat koivet, taipumusta siis semmoseen? Lääkäriltä kysyessäni lekuri vaan hymähti ja sanoi ettei niille mitään voi. Joka kesä olen silti vetäny bikinit päälleni, vahva rusketus päälle niin kaikki näyttää paremmalta..

Kosmetologit tekevät sellaisia verisuonien häivytyshoitoja (en nyt muista nimeä), jossa muistaakseni ohut neula työnnetään pinnassa olevan suonen luo ja sinne ruiskutetaan jotain ainetta. Toimii pienten suonten häivytyksessä ja taisi olla pysyvä tulos. Vaaratonta hommaa.

Muistaakseni aika edullisesti hinnoiteltu, joskin hintaportaat taisi olla hoitoon kuluvan ajan perusteella ja lyhin aika on 30 min (maksanee jotain 20-25 e jos ei ihan uberkallis citykylpylä ole). Siinä ajassa ehtii hoitamaan useammankin suonen eli ihan yhden kanssa sinne ei välttämättä kannata mennä.

Kaikkialla näitä hoitoja ei tehdä kun se vaadittava laitteisto ei ole standardikamaa. Kannattaa kysellä suonten häivytyshoitoja eri paikoista jos eka ei tärppää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom