Katariina Tunturi Pakkotoiston kaupalla sunnuntaina 4.12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Kata tulee jutskaan mimmien kanssa ja samalla saa maistella ABB:n juomia. Katariinahan on menestynyt bodyfitneksen puolella, joten annettavaa mimmeille on juttujen muodossa. Ilmoitan tarkan ajan vielä kun sovitaan Katan kanssa.

Tere tulemast mimmit ja ukotkin toki.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Heh, tuskin se on ohi mennyt. Ei aina vaan jaksa kommentoida :rolleyes:. Kyllä mä ainakin ajattelin paikalle paukata, mikäli töiltä pääsen. Kata on upea mimmi! Olis liuta kysymyksiä esitettävänä :D. *tekee listaa.

Pääseekö Katan kanssa samaan kuvaan? Maikki otatko photon? ;)

Oho, pitäsköhän sitä tulla käymään? Ostoksiakin pitäs tehdä...

Joku joka löytää vois pistää pari kuvaa Katasta.

Zone-sarja -42%
Harmi kun taa on ennen joulua, ois ollut Katalle muutamia kysymyksia.. :(

Kata vuonna 2004, toinen vasemmasta reunasta
1.jpg

Kata vuonna 2003
img_2157.jpg

Kiitoksia Katalle mukavasta juttutuokiosta :). Mukavaa saada vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin, vaihtaa kuulumisia. Mulle itelle oli mukavaa jututtaa ja kysellä kisa-jutuista, jotka mua ehkä eniten tässä vaiheessa mieltä askarruttavat.

Katariina on kyllä huippu nätti ja mukavan tuntunen. Toivottavasti ei saanut huonoa kuvaa, kun ilmeisesti aika harva oil käynyt moikkaamassa... toki, onhan nyt pikkujoulukausi ja vaikka mitä messuja. Mutta silti, voi dämn, olis kannattanut olla paikalla.

-edit-
erikoiskiitos rakkaalle Ironbuttille joka tuli hakemaan mut kotoa mätänemästä Kataa kattomaan. Käytiinpä sen jälkeen viä reenimässä Mayor'silla, mun puolesta tais enemmänkin olla rimpuilemista :D. Mutta kyllä teki hyvää päästä ulos. Kiitos.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo harmi kun en mäkään päässy paikalle...:( Onkos sulla Mike laittaa kuvia tästä huippukauniista Katasta...?

Latest posts

Back
Ylös Bottom