Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
venla sanoi:Mäkin olen ollut ovo-lakto-vege melki kymmenen vuotta vissiin. Tai siis joskus oon syönyt vaaleeta lihaa kyllä ja kalaa. Eikä mitään probleemeja. Tosiaan yhdyn edelliseen puhujaan siinä et jos oot just alottanut kasvissyönnin niin kannattaa aika pitää huolta siitä että syöt tarpeeksi ja monipuolisesti.
Eettinen keskustelu käydään siis sulkeiden sisällä :D ihan hyvä idea..venla sanoi:(Ai kasvissyönti luonnonvastaista... no joo. Onhan sekin vähän hassua että länsimaalaiset kasvattavat elämiä itselleen ruuaksi kun viljelemällä maata maailmassa olisi vähemmän nälkää näkeviä. Mutta tää on nyt ihan off topic enkä halua että täällä aletaan mun aloitteesta käymään mitään eettistä keskustelua kasvissyönnistä, OLKAA NIIN KILTIT, en halua provosoida mutta huomautan vain.)
venla sanoi:ja tietoa kato tarvitaan että tässä maailmassa pärjää.
Multivita sanoi:(Itseäni noissa maailmanpelastajakasvissyöjä-höpönassuissa huvittaa juuri tuo tiedon puute. Kaikki kasvissyöjät eivät noita tietenkään ole. - - Asiat on monimutkaisia, mutta ratkaisut yksinkertaisia: pakkosterilisaatiot, täsmäpommitukset sekä siihen tueksi perhesuunnittelua ja voila! Ongelma ratkaistu! Noh noh tähän saattaisi joillain tahoilla olla vähän sanottavaa, mutta jos halutaan oikeita tuloksia, niin kysykää vaan minulta:thumbs: )
Tai Bodaajalta.