Kapulakielisiä lauseita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 28748
  • Aloitettu Aloitettu
Helmi.
Star Trek roolipelissä oli tecnical mumbo-jumbo generaattori.

( kuulin kaverilta,enhän mä ite )

"Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että pakkotoisto.com havainnollistaa hyvinvointimalliamme sekä hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia. "

"Kaikesta huolimatta pyssy havainnollistaa hyvinvointimalliamme sekä hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia".

Ei sovi unohtaa, että Onska näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja.

Lienee sanomattakin selvää, että JoAT mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi liian vähäisiä tuotannollisia resursseja.

Matemaatikotkaan eivät kysele mitä numerot ovat, mutta anustappi auttaa käyttäjää ymmärtämään organisaatiossa toimivien vastuunalaista asennetta.

Edit. Lienee sanomattakin selvää, että anustappi parantaa asianosaisiin kohdistuvia ongelmia.

Miksiköhän mua rupee kyllästyttää, väsyttää ja haukotuttaa ku luen noita tekstejä mitä toi generaattori tuottaa. Ei saa lauseista mitää irti. :palikka:

Miksiköhän mua rupee kyllästyttää, väsyttää ja haukotuttaa ku luen noita tekstejä mitä toi generaattori tuottaa. Ei saa lauseista mitää irti. :palikka:

Se kai sen tarkotuskin on... täyttä mukamasviisasta-virkamies-puppukapulakieltä.

Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että parafilia yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla viimeaikaisia absurdeja väittämiä.

Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että toisen suuhun paskominen noudattaa epäilemättä ideatasolla yleispätevien toimintaohjeiden tavanomaisia käyttökohteita.

Back
Ylös Bottom