Kannustusjoukot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitenkäs aktiivista porukkaa löytyy teidän lähipiiristänne? Tuleeko puoliso, vanhemmat, sisarukset ja kaverit katsomaan kisojasi?

Kuinka suuri merkitys sinulle on sillä että katsomossa istuvat sinun lähimmäisesi?

Mulla ei vois olla enää aktiivisempia taustajoukkoja :hyper: Puoliso nyt tottakai tulee ehdottomasti katsomaan, mutta hänen lisäkseen vanhemmat ovat olleet joka kerta katsomassa, myös 3 sisarusta, pari läheistä ystävää, mummo (R.I.P) :rock:, täti, serkut...ja kerran taisi olla jopa äidin paras kaveri :D Tietenkin sitten löytyy fitness-piireistä ystäviä, jotka eivät missään tapauksessa missaisi kisoja. He nyt ovat paikalla olinpa itse henk.koht lavalla tai en, joten heitä ei lasketa. :D

Viime kerralla tädin mies oli oikein pahalla päällä, kun joutui lähtemään kisojen aikaan jenkkeihin työmatkalle. Halusi sitten ehdottomasti jälkikäteen katsoa kisat videolta. Puolisoni taisikin viime kisojen jälkeen kivasti sanoa, että on aika kunnioitettavaa kun porukka vaivautuu 550 km päästä katsomaan kisoja.

Henk.koht arvostan siis suuresti lähimmäisteni kannustusta ja paikalla oloa :kippis1:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No, onhan se mulle ainakin aivan perkeleen tärkeetä että lähimmäiset istuu katsomossa kannustamassa! Sääli että nyt mun kisabebyyttiä ei ainakaan pääse katsomaan muutamat kaverit, joita olisin toivonut. Harmittaa kun muutama muukin rakas tsemppari on estyneet, pitkä matkan takia. Kallista tulla kaukaa päivän skabojen takia vaan :(. Sponssaisin ite vaikka matkat jos olisin vähän enemmän rahoissani. Kyseiset henkilöt varmaan tunnistavat itsensä, jos tätä lukevat ;).

Mutta onneks tärkeimmät pääsevät eli oma rakas, vanhemmat, paras ystävä miehineen :love:. He ovat kaikkein eniten mua auttaneet, ihan konkreettisesti. Paljon tuttuvia, ystäviä, suurin osa Pakkislaisia istuu katsomossa ja auttaa kyllä kummasti kun tietää että siäkin tsempataan.

Ilman läheisten tukea, ei kyl tulis mistään mitään, ainakaan omalla kohdalla. :haart: kaikille. Ootte superhyperrakkaita!

Mulle on tärkeää, että läheisimmiltä ihmisiltä se asennoituminen mun kisaamiseen on positiivinen. Pääsivät kisoihin tai eivät. Mulle tällä dieetillä isoin tuki on tullut Pullalta, J-Ko:lta, Annie Starkilta ja -Mintulta-, eli ystäviä kaikki ja Pulla hiukan enemmänkin. ;) Vanhemmat ja sisko ovat olleet hengessä mukana, mut heidän kanssaan en ole läheskään niin paljon puhunut dieetistä. Ovat ostaneet oikeat ruuat pyynnöstä jne. jos olen käynyt kylässä. Satunnaisia tsemppaajiakin on riittänyt mukavasti ja tietty on kiva että ihmiset on kiinnostuneita. Muiden mielipiteillä ei käytännössä mulle ole kuitenkaan mitään merkitystä, koska nuo läheisimmät tietää tasan tarkkaan kuinka oon tehnyt töitä. Muut ajatelkoot mitä haluavat. :)

Katsomossa istuu ystäviä ja perhe. Onneksi lavan takanakin on mukana muutama hyvä ystävä joiden kanssa on ihana jakaa sitten vihdoin se kisapäivä.

Latest posts

Back
Ylös Bottom